Magneettikuvaan puolen vuoden välein omakustanteisesti

Vastausta mihin? Harva ihminen syö tietääkseni rehuja, tuotantoeläimet syövät. Näytä mulle, että on testattu eläimillä.
Hassua. Luulin kirjoittaneeni että pelkästään kasvispeisellä ruokavaliolla olevat.

Pelkästään kasvisperäisillä eläviä ei juurikaan ole. Siihen saatetaan hurshtaa hetkeksi, mutta sitten kun esim. iho alkaa kukkia, hampaiden kunto heikkenee jne. niin aloitetaan syömään jotakin eläinperäistä.
 
Aivan, kyseenalaista pois mutta älä ala neuvomaan muita, sulla ei ole siihen pätevyyttä. Nuo sinun videosi eivät ole pätevyyden osoitus.

En vieläkään tiedä, mihin minun pitäisi vastata ja muutenkin jos sinulla on kysymyksiä, voit varmaan hakea tietoa, siinä kun vaikutat olevan niin etevä.
Elä ainakaan turhaan hermostu…😕

Olen lukenut vuosia kirjallisuutta/tutkimuksia aiheesta, mutta sitä on vaikeampi tuoda esiin täällä, muuta kuin kirjoittamalla pitkiä esitelmiä aiheesta lähteineen. Voit varmaan kuvitella miten vaivalloista ja aikaa vievää tämä olisi?

Nuo videot on siitä hyviä, että nämä ihmiset ovat tutkineet jopa vuosikymmeniä asiaa ja ovat myös itse eläviä esimerkkejä siitä miten ruokavalio vaikuttaa terveyteen.
 
vierailija
Hassua. Luulin kirjoittaneeni että pelkästään kasvispeisellä ruokavaliolla olevat.

Pelkästään kasvisperäisillä eläviä ei juurikaan ole. Siihen saatetaan hurshtaa hetkeksi, mutta sitten kun esim. iho alkaa kukkia, hampaiden kunto heikkenee jne. niin aloitetaan syömään jotakin eläinperäistä.
Kerro toki tarkemmin, minkälaista tilastoa olet pitänyt. Kas kun tiedän useitakin, jotka ovat vuosikausia olleet lihattomalla ruokavaliolla ja sitten siirtyneet vegaaniseen ruokavalioon.
 
vierailija
Elä ainakaan turhaan hermostu…

Olen lukenut vuosia kirjallisuutta/tutkimuksia aiheesta, mutta sitä on vaikeampi tuoda esiin täällä, muuta kuin kirjoittamalla pitkiä esitelmiä aiheesta lähteineen. Voit varmaan kuvitella miten vaivalloista ja aikaa vievää tämä olisi?

Nuo videot on siitä hyviä, että nämä ihmiset ovat tutkineet jopa vuosikymmeniä asiaa ja ovat myös itse eläviä esimerkkejä siitä miten ruokavalio vaikuttaa terveyteen.
Ajatella, että ihan tutkijaksi olet yltänyt. Miksi on vaikea esittää löytämääsi ja tutkimaasi tietoa ilman lähteitä?

Myös monet vegaanit ovat eläviä esimerkkejä siitä, että voivat hyvin noudattamallaan ruokavaliolla. Miksi sinun on sitä niin vaikea ymmärtää ja hyväksyä.
 
vierailija
Esimerkkejä:

"Möllerin Vegaaninen Omega-3 ja D-vitamiini sisältää levästä peräisin olevaa omega-3-rasvahappoa, minkä ansiosta se sopii vegaanin ja sellaisen kasvissyöjän ruokavalioon, joka ei syö kalaa. Lisäksi tuote sisältää kasvisperäistä D3-vitamiinia. Paitsi että leväöljy sopii kasvis- ja vegaaniruokavalioihin, sopii se myös halal- ja kosher-ruokavalioihin."



 
vierailija
Hassua. Luulin kirjoittaneeni että pelkästään kasvispeisellä ruokavaliolla olevat.

Pelkästään kasvisperäisillä eläviä ei juurikaan ole. Siihen saatetaan hurshtaa hetkeksi, mutta sitten kun esim. iho alkaa kukkia, hampaiden kunto heikkenee jne. niin aloitetaan syömään jotakin eläinperäistä.
Molemmat tyttäreni ovat kasvissyöjiä 15 vuotiaasta ja nyt 38 vuotiaita. Toinen ei syö edes kananmunia tai kalaa mutta toinen vähän. Täyskasvissyöjä on fysioterapeutti, liikunnanohjaaja ja kuntourheilija. Potkunyrkkeilyssä menestynyt ja terveen tytön äiti. Liikunnallinen on tämä toinenkin ja hyväkuntoinen. Oli ollut työpaikan työterveystarkastuksessa ja testeissä, josta oli tullut arvio, että kehon koostumus on kuin 12 vuotiaalla.
 
vierailija
Molemmat tyttäreni ovat kasvissyöjiä 15 vuotiaasta ja nyt 38 vuotiaita. Toinen ei syö edes kananmunia tai kalaa mutta toinen vähän. Täyskasvissyöjä on fysioterapeutti, liikunnanohjaaja ja kuntourheilija. Potkunyrkkeilyssä menestynyt ja terveen tytön äiti. Liikunnallinen on tämä toinenkin ja hyväkuntoinen. Oli ollut työpaikan työterveystarkastuksessa ja testeissä, josta oli tullut arvio, että kehon koostumus on kuin 12 vuotiaalla.
👍
 
vierailija
Tässä vielä huolestuneelle isälle tietoa syövän toteamisesta ja tutkimuksesta.

Jos kuvittelet, että magneettikuvaus on ainoa menetelmä syövän toteamiseen, niin olet väärässä. On liuta tutkimuksia, joita voidaan tehdä jo yhdenkin epäilyn kohdalla, Aiotko laittaa tyttäresi niihin kaikkiin, jotta varmasti voisit olla rauhassa? Et taida..

 
9MM
Tässä vielä huolestuneelle isälle tietoa syövän toteamisesta ja tutkimuksesta.

Jos kuvittelet, että magneettikuvaus on ainoa menetelmä syövän toteamiseen, niin olet väärässä. On liuta tutkimuksia, joita voidaan tehdä jo yhdenkin epäilyn kohdalla, Aiotko laittaa tyttäresi niihin kaikkiin, jotta varmasti voisit olla rauhassa? Et taida..

Ööh kun magneetilla saa kaikki aika hyvin selville joten muuta ei tarvitse. Yks otettu kuva ei romahduta kenenkään maailmaa. Mut nyt voisi mennä jo tuohon ruoka aiheeseen magneettitutkimus ja niiden hyvyys on jo kaikkien tiedossa. Joten seuraaviin qiheisiin turha jankkaus pois
 
Molemmat tyttäreni ovat kasvissyöjiä 15 vuotiaasta ja nyt 38 vuotiaita. Toinen ei syö edes kananmunia tai kalaa mutta toinen vähän. Täyskasvissyöjä on fysioterapeutti, liikunnanohjaaja ja kuntourheilija. Potkunyrkkeilyssä menestynyt ja terveen tytön äiti. Liikunnallinen on tämä toinenkin ja hyväkuntoinen. Oli ollut työpaikan työterveystarkastuksessa ja testeissä, josta oli tullut arvio, että kehon koostumus on kuin 12 vuotiaalla.

😁
 
En minä tiedä. Mistä lukusi on peräisin? Ja niin niitä rasvahappotuotteita on kyllä vegaanisia. Yritin laittaa linkkiä, mutta ei ainakaan vielä tullut läpi.
Ihan yleistä tietoa tuo on, että vegaaneja ei ole kuin palttiarallaa prossan verran.

Pitäisi tuoda tutkimuksia esiin, että minkä verran ihmiset kykenevät hyödyntämään synteettisistä vitamiineista tai noista kasveista tehdyistä aineista…
 
9MM
Mä kyseenalaistan ihan mitä haluan. Sinä voit olla vastaamatta jos haluat.
Joo mähön katoin yhden dokumentin. Okei se oli pienin mut siinä otettiin arvot sekasyöjältä,lihansyöjältä ja vegeltä. Kaikkein parhaimmat arvot sai sekasyöjä sit lihansyöjä huonoimmat oli sillä vegellä. Dokkari oli totuus vitamiini pillereistä yleltä muistaakseni. 50luvulla syötiin jo 30kg lihaa per asukas suomessa ja silloin sitä lihaa itse enempi säilöttiin en löytänyt äkkiseltään 50luvun syöpälukuja.
 
vierailija
Ihan yleistä tietoa tuo on, että vegaaneja ei ole kuin palttiarallaa prossan verran.

Pitäisi tuoda tutkimuksia esiin, että minkä verran ihmiset kykenevät hyödyntämään synteettisistä vitamiineista tai noista kasveista tehdyistä aineista…
Juu löysin nyt saman tiedon. Mutta.. entä sitten? Yhä useampi ainakin kokeilee kyseistä ruokavaliota, mm. Vegaanihaasteen kautta.
 
Joo mähön katoin yhden dokumentin. Okei se oli pienin mut siinä otettiin arvot sekasyöjältä,lihansyöjältä ja vegeltä. Kaikkein parhaimmat arvot sai sekasyöjä sit lihansyöjä huonoimmat oli sillä vegellä. Dokkari oli totuus vitamiini pillereistä yleltä muistaakseni. 50luvulla syötiin jo 30kg lihaa per asukas suomessa ja silloin sitä lihaa itse enempi säilöttiin en löytänyt äkkiseltään 50luvun syöpälukuja.
Nykyään:
Riippuu mitä mittaria käytetään. Mikä on huonoa ja mikä ei? Rangen määrää sairaat ihmiset?

Pitäisi myös tietää tarkemmin mitä ihmiset söivät ennen kuin voin ottaa kantaa…
Esim. yliprosessoitu liha on ihan eri asia kuin 100% ei glyfosaatti ruohosyötetty nauta…
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Joo mähön katoin yhden dokumentin. Okei se oli pienin mut siinä otettiin arvot sekasyöjältä,lihansyöjältä ja vegeltä. Kaikkein parhaimmat arvot sai sekasyöjä sit lihansyöjä huonoimmat oli sillä vegellä. Dokkari oli totuus vitamiini pillereistä yleltä muistaakseni. 50luvulla syötiin jo 30kg lihaa per asukas suomessa ja silloin sitä lihaa itse enempi säilöttiin en löytänyt äkkiseltään 50luvun syöpälukuja.
Syötiin todella paljon vähemmän lihaa kuin nykyisin, myös omassa lapsuudessani ja nuoruudessani 70-80-luvulla ei ollut kaupassa sellaisia määriä lihavalmisteita kuin nykyään, eikä koulussakaan ollut suinkaan lihaa paljon.
 

Yhteistyössä