Magneettikuvaan puolen vuoden välein omakustanteisesti

Linkitin ysille jutun Münchhausenin oireyhtymästä ja totesin, että hänen käytöksensä muistuttaa hieman kyseistä oireyhtymää pl. että tahallaan keksii sairauksia.

Sitten minä olen kuulemma raiskari, koska heitän seksististä läppää
Mistä olet oppinut diagnosoimaan ihmisiä?
Kuulostaa ihan lännenmedian kotkotuksilta. Kaikilla vastapuolen ihmiset ovat narsteja, pysykopaatteja tai muuten sairaita fyysisesti ja henkisesti.🤔

Satun tuntemaan ihan oikeasti tällaisen diagnoosin omaavan ihmisen ja trust me, se on hyvin erilainen kuin sellainen, että suunnittelee omalle lapselleen harvakseltaan köydä magneettikuvissa…

Siinä ihminen hätköhtää pienintäkin nipistystö kehossa ja sitten etsitään netistä kaikenmaan syyt tähän. Samalla toki sairastutaan kaikkeen muuhunkin kun kaikenmaan nipistyksille löytyy diagnoosia pikku haavasta syöpään.
 
9MM
Ja edelleen voidaan tai sitten perustetaan taas uus ketju?

Mä haluaisin keskustella siitä millä tavoin syöpä pidetään poissa. Ja jaettaisi ihmisten irl kertomuksia syövän päihittämisestä käyttäen paastoa osahoitona.
Joo ja siis törmäsin juttuun et suomessa joka kolmas saa syövän kun maailmalla joka viides. Et mitä suomessa tehdään väärin kun täällä syöpä on yleisempää kuin muun maailman keskiarvo.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Aika moni paastoa lopussa, kun ei pysty syömään. Mahtaako tämä pidentää vai lyhentää elinaikaa?
Paasto lisää vastustuskykyä ja kuihduttaa syöpää. Keho suojelee tärkeimpiä elämälle tärkeitä elimiä. Syövän keho syö rasvan jlk, ellei jopa saman aikaisesti…🤔

Oletko tutkinut materiaalia missä ihminen on selvinnyt syövästä?

Tässä yksi:
 
vierailija
Jos 9mm on muka ketjun priimusmoottori, niin olisipa ohjannut keskustelun pysymään niissä telemeereissään. Ei oikein onnistunut. Samalla ei onnistunut kritiikin sietäminen, kun onhan tuo kaikin puolin turhan tutkimuksen tekemistä yhdestä rötgenkuvauksesta perusterveeltä lapselta.
 
9MM
Paasto lisää vastustuskykyä ja kuihduttaa syöpää. Keho suojelee tärkeimpiä elämälle tärkeitä elimiä. Syövän keho syö rasvan jlk, ellei jopa saman aikaisesti…

Oletko tutkinut materiaalia missä ihminen on selvinnyt syövästä?

Tässä yksi:
Hei muuten siinä taitaa olla ideaa pitäisi käydä tarkastaa. Mut esim espaniassa ja italiassa kun kävin ni eipä siellä ollu hirveesti prosesoitua ruokaa. Ja nakit oli 99prossasesti lihaa. En nyt joka kauppaa penkonut kun en siihen kiinnittänyt huomioo. Mut siellä vissiin ostettiin suoraan lihatiskiltä. Mut siis kun syöpä suomessa yleinen niin on ihan luonnolista ottaa kuviakin ei siinä ole ongelmaa
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Joo ja siis törmäsin juttuun et suomessa joka kolmas saa syövän kun maailmalla joka viides. Et mitä suomessa tehdään väärin kun täällä syöpä on yleisempää kuin muun maailman keskiarvo.
Tosi mielenkiintoistahan tuo on! Meinaa pää poksahtaa kun tulee heti mieleen niin paljon asioita.

Voisin osallistua elämän mittaiseen tutkimukseen jossa perinnölliset alttiudet huomioiden otetaan joukko ihmisiä ja syödään ihmiselle sopivasti, ilman mitään yliprosessoitua, paastotaan säännöllisin väliajoin, ei stressata turhista etc.

Olisi hyvä nähdä onko eroa…

Eikös lähi-itäläisetkin elä melko pitkään ja terveinä? Syövät halal lihaa (stressiliha) ja paastoavat jne…
 
  • Tykkää
Reactions: 9MM
Mistä olet oppinut diagnosoimaan ihmisiä?
Kuulostaa ihan lännenmedian kotkotuksilta. Kaikilla vastapuolen ihmiset ovat narsteja, pysykopaatteja tai muuten sairaita fyysisesti ja henkisesti.

Satun tuntemaan ihan oikeasti tällaisen diagnoosin omaavan ihmisen ja trust me, se on hyvin erilainen kuin sellainen, että suunnittelee omalle lapselleen harvakseltaan köydä magneettikuvissa…

Siinä ihminen hätköhtää pienintäkin nipistystö kehossa ja sitten etsitään netistä kaikenmaan syyt tähän. Samalla toki sairastutaan kaikkeen muuhunkin kun kaikenmaan nipistyksille löytyy diagnoosia pikku haavasta syöpään.
Olen googlelääketieteen tohtori. 9mm odottaa vain syöpää terveelle lapselle. Harhaista ja turhaa sanon minä. Itsekin sanoit ettet vie lapsiasi kahdesti vuodessa magneettikuville, koska ei tarvitse...
 
  • Tykkää
  • Haha
Reactions: ruuttis ja Lispetti
9MM
Tosi mielenkiintoistahan tuo on! Meinaa pää poksahtaa kun tulee heti mieleen niin paljon asioita.

Voisin osallistua elämän mittaiseen tutkimukseen jossa perinnölliset alttiudet huomioiden otetaan joukko ihmisiä ja syödään ihmiselle sopivasti, ilman mitään yliprosessoitua, paastotaan säännöllisin väliajoin, ei stressata turhista etc.

Olisi hyvä nähdä onko eroa…

Eikös lähi-itäläisetkin elä melko pitkään ja terveinä? Syövät halal lihaa (stressiliha) ja paastoavat jne…
Sen voisi tehdäkkin. Löysin tälläisen artikkelin. Et syöpä on toisiksi suurin syy kuolemiin ruotsissa. Et mikä olisi prosentti jos saa kuvilla otettua jo alkuvaihees kun otetaan se kuvaaminen perusterveyden hoitoon. Esim yksi rintasyöpä leikkaus on 20k e ja kuvaaminen 300€ joten aika monta kuvaa saa ottaa
 
Olen googlelääketieteen tohtori. 9mm odottaa vain syöpää terveelle lapselle. Harhaista ja turhaa sanon minä. Itsekin sanoit ettet vie lapsiasi kahdesti vuodessa magneettikuville, koska ei tarvitse...
Kuten sanoin, jos tämä tutkimus tehtäisi kaikille niin sitten se olisi sinulle ihan fine.
Menisit lampaan lailla mukana, etkä sätkis yhtään vastaan.
 
Sen voisi tehdäkkin. Löysin tälläisen artikkelin. Et syöpä on toisiksi suurin syy kuolemiin ruotsissa. Et mikä olisi prosentti jos saa kuvilla otettua jo alkuvaihees kun otetaan se kuvaaminen perusterveyden hoitoon. Esim yksi rintasyöpä leikkaus on 20k e ja kuvaaminen 300€ joten aika monta kuvaa saa ottaa
Suomessa kaikkia naisia kutsutaan kohdunkaulansyöpää varten tutkimuksiin ja myös tissejä tutkitaan laajasti.

Pyydetäänkö miehiäkin joihinkin koko miesväestöä koskeviin tutkimuksiin?
 
vierailija
Kuten sanoin, jos tämä tutkimus tehtäisi kaikille niin sitten se olisi sinulle ihan fine.
Menisit lampaan lailla mukana, etkä sätkis yhtään vastaan.
Ja sinä taas et voisi mennä vaikka nyt muka olet menossa. Ilolla maksat turhasta tutkimuksesta vaikka lääketiede on pelkkää rahastusta.... Eihän sulla voi mitään syöpää olla koska paastoat
 
  • Vau!
Reactions: Lispetti
Mut kun on paastolla ni ottaako vähän sokerilientä kun kudoksen rakentuminen vaatii sokeria? Emmä oo ainakaan saannut kutsua tutkimuksiin
Keho tuottaa glukoosia itse sen verran kuin se tarvitsee. Ihminen pärjää ihan hyvin ilman ulkoa työnnettävää sokeria.

Se pitäisi vielä jollain tapaa selvittää, että pärjääkö paremmin. Tästä on paljon tutkimuksia kyllä olemassa.
 
Ja sinä taas et voisi mennä vaikka nyt muka olet menossa. Ilolla maksat turhasta tutkimuksesta vaikka lääketiede on pelkkää rahastusta.... Eihän sulla voi mitään syöpää olla koska paastoat
Olet ymmärtänyt väärin. Menen toki lääkäriin jos jalka on poikki.

Tapaturmat lääkäri hoitaa hyvin. Mutta itseaiheutetun sokeritaudin voin hoitaa itse tai muut metaboliset ongelmat.
 

Yhteistyössä