Magneettikuvaan puolen vuoden välein omakustanteisesti

Hups, perustelut unohtuivat.
muistanet vielä miten 9 nimitteli kalista eilen illalla
131388"]
ysin symppius ja mukavuus on kyllä hyvin ohut pinta

sen alta paljastuu äkkiä ihan muuta
Ei vaan jos mua väitetään lapsen pahoinpiteliäksi ni tottakait raivostuin. Et säkö et oo koskaan raivostunut?
[/QUOTE]
olen raivostunut useinkin mutta mää en olekkaan symppis saati mukava
 
muistanet vielä miten 9 nimitteli kalista eilen illalla
Ei vaan jos mua väitetään lapsen pahoinpiteliäksi ni tottakait raivostuin. Et säkö et oo koskaan raivostunut?
olen raivostunut useinkin mutta mää en olekkaan symppis saati mukava

Olin diskoilemassa illalla niin en oo nähnyt. Missä nimitteli?

Kyllä raivostunutkin voi olla symppis ja mukava.🤔
 
9MM
olen raivostunut useinkin mutta mää en olekkaan symppis saati mukava
Olin diskoilemassa illalla niin en oo nähnyt. Missä nimitteli?

Kyllä raivostunutkin voi olla symppis ja mukava.
[/QUOTE]
Ku kalis väitti et mä pahoinpitelen lastani sanoin raivopäissäni sitä raiskariks kun täällä viljelee seksi läppää ni samanlainen yhteenveto mitä kalis teki mulle.
 
Olin diskoilemassa illalla niin en oo nähnyt. Missä nimitteli?

Kyllä raivostunutkin voi olla symppis ja mukava.
Ku kalis väitti et mä pahoinpitelen lastani sanoin raivopäissäni sitä raiskariks kun täällä viljelee seksi läppää ni samanlainen yhteenveto mitä kalis teki mulle.
[/QUOTE]
okei, sää oot symppis ja mukava sellasella raivokkaalla twistillä
 
  • Haha
Reactions: Lispetti
Kun henkisesti pahoinpitelen lastani jos otan magneetti kuvan. Nijoo raivoissani sitten sanoin tuon. Se oli se rajan ylimeno.
Oot edelleen symppis!🥰

Kaikki ei ole mitään muiden perässä määkijöitä, jotkut ajattelevat oman päänsä mukaan. Silti voimme kaikki tulla toimeen.❤


Big happy palstafamily!😁❤🥰
 
9MM
Itse sanoit ensin, että kaikki muut on huonoja vanhempia, jotka ei välitä lapsistaan. Eli sinä raivosit jo sivulla 1 tai 2
Nope en raivonnut. Tää ketju lähti ihan väärille jengoille jo alussa. Tässä ketjussa piti alkaa jutteleen telemeereistä et miksi syövän teleemeerit ei kulu ja terve kuuluu et mikä on se jippo et terveen teleemeerin saisi käyttäytymään kuin syövän loppumaton teleemeri. Ja sitä olisi ollut kiva pähkäillä ajankuluksi
 
vierailija
Nope en raivonnut. Tää ketju lähti ihan väärille jengoille jo alussa. Tässä ketjussa piti alkaa jutteleen telemeereistä et miksi syövän teleemeerit ei kulu ja terve kuuluu et mikä on se jippo et terveen teleemeerin saisi käyttäytymään kuin syövän loppumaton teleemeri. Ja sitä olisi ollut kiva pähkäillä ajankuluksi
telomeereistä on puhuttu kouluaikoina 1975
 
Nope en raivonnut. Tää ketju lähti ihan väärille jengoille jo alussa. Tässä ketjussa piti alkaa jutteleen telemeereistä et miksi syövän teleemeerit ei kulu ja terve kuuluu et mikä on se jippo et terveen teleemeerin saisi käyttäytymään kuin syövän loppumaton teleemeri. Ja sitä olisi ollut kiva pähkäillä ajankuluksi
Ja edelleen voidaan tai sitten perustetaan taas uus ketju?😁

Mä haluaisin keskustella siitä millä tavoin syöpä pidetään poissa. Ja jaettaisi ihmisten irl kertomuksia syövän päihittämisestä käyttäen paastoa osahoitona.🤗
 

Yhteistyössä