Mä todellakin nautin Bon Jovin perjantaisesta keikasta

"vieras"
Jatkuvastihan hän itse täällä kertoo milloin lapsi kenelläkin hoidossa .
Niinkö? Mä olen kyllä tarkoin syynännyt ap:n ketjut muinaisten antipatioitteni takia :)ashamed:) mutta enpähän muista koskaan saaneeni aihetta revittelyyn siitä, että lastansa hoitoon veisi yhtenään. Päin vastoin. Että jos jostain haluat nillittää, niin nillitä edes aiheesta äläkä keksityistä höpöjutuista. Mielummin kuitenkin älä ollenkaan?

"vieras"
No ei se kyllä hardrockia ole. :D Mä tykkään enemmän vanhasta tuotannosta kuin uudemmasta ja ne vanhemmat kappaleet onkin keikan kohokohtia. Joku I'll Be There For You :heart: Sitten Bad Medicine, Livin On A Prayer jne. Ah, niin ihanaa!
Joo mie tykkäsin kans näistä Runaway, Livin on a prayer, You give love a bad name... eli niistä varhaisimmista ja rokimmista rallatuksista :)

[QUOTE="chupacabra";24013336]Minulla on tänä kesänä edessä 10. ja 11. Foo Fightersin keikka.[/QUOTE]

Menet siis kaks kertaa bändin keikalle? Onko keikat peräkkäisinä päivinä vai onko toinen keikka jossakin muualla myöhemmin?

[QUOTE="vieras";24013368]Joo mie tykkäsin kans näistä Runaway, Livin on a prayer, You give love a bad name... eli niistä varhaisimmista ja rokimmista rallatuksista :)[/QUOTE]

Ne on niin hyviä! Niitä jaksaa kuunnella kerta toisensa jälkeen eikä niihin kyllästy. Ja sitten livenä, ah! Niin ja Jon ja Richie... :p

höhlä
[QUOTE="minttu";24013179]Mua olisi hieman kiinnostanut, mutta sitten mietin, että paikat jostain takaa ei innostaneet. Ja mitään satoja euroja en mistään "diamond circlestä" viitsi maksaa. Ihmettelen, miten tuollainen megaluokan bändi viitsiikin tehdä jotain tuollaisia naurettavia systeemejä.[/QUOTE]

toi sama systeemi on nykyään jo lähes kaikilla bändeillä käytössä- paljon isommillakin staroilla kun bon jovi

Mä en sitä toista ketjua lukenut, enkä siis tiedä mitä siinä on kommentoitu. Täytyy kyllä kuitenkin sanoa, että ihmettelen toista aloitusta samasta aiheesta peräkkäisinä päivinä.

Mutta juu, kiva, että oli hyvä keikka. :) Mä olin alkuvuodesta Kylie Minoquen keikalla -ihan ok oli. Nyt ei ole mitään isompia keikkoja tiedossa -Vanajafestareille ehkä päiväksi. Yksi juttu mitä odotan ihan älyttömästi on Hgin Juhlaviikkojen Pariisissa -näytelmä, jossa näyttelee Mikhail Baryshnikov. :)

"argh"
Hehkutin joo, mutta se taisi olla liikaa joillekin. :whistle: Ärsyttää kun tekee hyvällä mielellä alootuksen, mutta sitten jotkut tulee sen pilaamaan ja soittavat suutaan rahasta, lapsenhoidosta yms. Joo joo pitääs vain olla kommentoimatta, mutta sitä vain haluaa puolustaa ittiään ja oikoa valheita.
Pliis, ei kai me nyt jouduta seuraavaa kuukautta lukemaan sun alotuksia bon jovin keikasta? Sä et oo ainoa ihminen tässä maassa joka ne on livenä nähnyt ei se keikalla olo tee susta mitenkään erityistä.

[QUOTE="argh";24013444]Pliis, ei kai me nyt jouduta seuraavaa kuukautta lukemaan sun alotuksia bon jovin keikasta? Sä et oo ainoa ihminen tässä maassa joka ne on livenä nähnyt ei se keikalla olo tee susta mitenkään erityistä.[/QUOTE]

No älä lue. :whistle: Joo mä tunnen olevani todella erityynen. :LOL: :D

mun lapsoset oli tällä viikolla kahtena yönä (!!) mummolassa. Ensi viikko ollaan kotona, seuraavalla viikolla meneevät yhdeksi yöksi taas mummon luo kun niin on sovittu.
Hyi hyi minua, lapset ovat _jatkuvasti_ mummolassa ja mummohan ne kasvattaakin :popcorn:

Bon Jovia olisi kiva iteki joskus päästä kattomaan, tosin mun suurimmat fanituskohteet on jo vuosia olleet mm. Kaija Koo (jonka livenä näinkin vuosi sitten :) ) Yölintu jne.

nojaa
Mä oon kade sulle. Ihan oikeesti.

Ja et varmaan usko, kun sanon, että en oo IKINÄ käynyt missään tollasella keikalla. Haluisin kyllä joskus mennä, aina vaan on muut asiat menneet edelle (mies, 3 lasta ja niiden harrastukset plus vielä koirakin). Pitänee ruveta vähän itsekkäämmäksi, mulle kun musiikin kuunteleminen on oiva tapa rentoutua urheilun lisäksi.

Jos Coldplay tulisi Suomeen, niin ois kyllä melkein pakko päästä...:D

[QUOTE="vieras";24013510]MÄ olisin kans halunnut sinne, mutta täältä korvesta maksaa lennot yli 300 € ja autolla en olis ehtiny, kun en saa vapaata niin paljon.[/QUOTE]

Auts, olis tullut vähän kallis reissu!

Mä oon kade sulle. Ihan oikeesti.

Ja et varmaan usko, kun sanon, että en oo IKINÄ käynyt missään tollasella keikalla. Haluisin kyllä joskus mennä, aina vaan on muut asiat menneet edelle (mies, 3 lasta ja niiden harrastukset plus vielä koirakin). Pitänee ruveta vähän itsekkäämmäksi, mulle kun musiikin kuunteleminen on oiva tapa rentoutua urheilun lisäksi.

Jos Coldplay tulisi Suomeen, niin ois kyllä melkein pakko päästä...:D
No miksi en uskoosi sua, onhan monia muitakin jotka eivät ole koskaan käyneet tuollaasilla keikoolla, festareilla yms.

Likka kun tuosta kasvaa niin pääsee mukaan keikoolle. :D

Kottari
Miksi taas aloitus samasta asiasta? Välillä tuntuu, että joillakin on sisäinen pakko tehdä aloituksia ja olla olemassa palstan kautta.

Uusia aiheita odotellessa.
Mä tein alootuksen eilen, mutta se katos tänään johonki enkä löytäny sitä enää omistakaan viesteistä. Nyt sitten se kuitenkin on siistittynä edelleen olemassa ja auki.

Kyllä mä olen olemassa ihan muutenkin kuin vain palstalla enkä mä tarvitte palstaa elääkseni. On se kumma kun joitakin sieppaa noin kovaa jos täällä tekee alootuksia. Älä lue jos ärsyttää.

Yhteistyössä