Niinkö? Mä olen kyllä tarkoin syynännyt ap:n ketjut muinaisten antipatioitteni takia ashamed mutta enpähän muista koskaan saaneeni aihetta revittelyyn siitä, että lastansa hoitoon veisi yhtenään. Päin vastoin. Että jos jostain haluat nillittää, niin nillitä edes aiheesta äläkä keksityistä höpöjutuista. Mielummin kuitenkin älä ollenkaan?Jatkuvastihan hän itse täällä kertoo milloin lapsi kenelläkin hoidossa .
Joo mie tykkäsin kans näistä Runaway, Livin on a prayer, You give love a bad name... eli niistä varhaisimmista ja rokimmista rallatuksistaNo ei se kyllä hardrockia ole. Mä tykkään enemmän vanhasta tuotannosta kuin uudemmasta ja ne vanhemmat kappaleet onkin keikan kohokohtia. Joku I'll Be There For You :heart: Sitten Bad Medicine, Livin On A Prayer jne. Ah, niin ihanaa!
Peräkkäisinä viikonloppuina. Eka Englannissa, sitten Skotlannissa. Asun apaut puolimatkassa.Menet siis kaks kertaa bändin keikalle? Onko keikat peräkkäisinä päivinä vai onko toinen keikka jossakin muualla myöhemmin?
Pliis, ei kai me nyt jouduta seuraavaa kuukautta lukemaan sun alotuksia bon jovin keikasta? Sä et oo ainoa ihminen tässä maassa joka ne on livenä nähnyt ei se keikalla olo tee susta mitenkään erityistä.Hehkutin joo, mutta se taisi olla liikaa joillekin. Ärsyttää kun tekee hyvällä mielellä alootuksen, mutta sitten jotkut tulee sen pilaamaan ja soittavat suutaan rahasta, lapsenhoidosta yms. Joo joo pitääs vain olla kommentoimatta, mutta sitä vain haluaa puolustaa ittiään ja oikoa valheita.
No miksi en uskoosi sua, onhan monia muitakin jotka eivät ole koskaan käyneet tuollaasilla keikoolla, festareilla yms.Mä oon kade sulle. Ihan oikeesti.
Ja et varmaan usko, kun sanon, että en oo IKINÄ käynyt missään tollasella keikalla. Haluisin kyllä joskus mennä, aina vaan on muut asiat menneet edelle (mies, 3 lasta ja niiden harrastukset plus vielä koirakin). Pitänee ruveta vähän itsekkäämmäksi, mulle kun musiikin kuunteleminen on oiva tapa rentoutua urheilun lisäksi.
Jos Coldplay tulisi Suomeen, niin ois kyllä melkein pakko päästä...
Miksi luet näitä samoja aloituksia?Onhan niitä uusia (toisia) aloituksia palsta täynnä.Pöh.Miksi taas aloitus samasta asiasta? Välillä tuntuu, että joillakin on sisäinen pakko tehdä aloituksia ja olla olemassa palstan kautta.
Uusia aiheita odotellessa.
Mä tein alootuksen eilen, mutta se katos tänään johonki enkä löytäny sitä enää omistakaan viesteistä. Nyt sitten se kuitenkin on siistittynä edelleen olemassa ja auki.Miksi taas aloitus samasta asiasta? Välillä tuntuu, että joillakin on sisäinen pakko tehdä aloituksia ja olla olemassa palstan kautta.
Uusia aiheita odotellessa.
Mikäs esti?Oisin kanssa halunnut kahtoo Jovii,ollut fani kauaaan ja kerran edes olisi kiva nähdä.
rv 36Mikäs esti?
Toivon mukaan vielä tulevat Suomeen!
No joo aika hyvä syy vaikka mä ehkä olisin voinut silti lähtiä. Riippuen tietysti olosta.rv 36
Toisen kerran,hope so!