C
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Jatkuvastihan hän itse täällä kertoo milloin lapsi kenelläkin hoidossa .
No ei se kyllä hardrockia ole.Mä tykkään enemmän vanhasta tuotannosta kuin uudemmasta ja ne vanhemmat kappaleet onkin keikan kohokohtia. Joku I'll Be There For You :heart: Sitten Bad Medicine, Livin On A Prayer jne. Ah, niin ihanaa!
Menet siis kaks kertaa bändin keikalle? Onko keikat peräkkäisinä päivinä vai onko toinen keikka jossakin muualla myöhemmin?
Hehkutin joo, mutta se taisi olla liikaa joillekin.Ärsyttää kun tekee hyvällä mielellä alootuksen, mutta sitten jotkut tulee sen pilaamaan ja soittavat suutaan rahasta, lapsenhoidosta yms. Joo joo pitääs vain olla kommentoimatta, mutta sitä vain haluaa puolustaa ittiään ja oikoa valheita.
Mä oon kade sulle. Ihan oikeesti.
Ja et varmaan usko, kun sanon, että en oo IKINÄ käynyt missään tollasella keikalla. Haluisin kyllä joskus mennä, aina vaan on muut asiat menneet edelle (mies, 3 lasta ja niiden harrastukset plus vielä koirakin). Pitänee ruveta vähän itsekkäämmäksi, mulle kun musiikin kuunteleminen on oiva tapa rentoutua urheilun lisäksi.
Jos Coldplay tulisi Suomeen, niin ois kyllä melkein pakko päästä...![]()
Miksi taas aloitus samasta asiasta? Välillä tuntuu, että joillakin on sisäinen pakko tehdä aloituksia ja olla olemassa palstan kautta.
Uusia aiheita odotellessa.
Miksi taas aloitus samasta asiasta? Välillä tuntuu, että joillakin on sisäinen pakko tehdä aloituksia ja olla olemassa palstan kautta.
Uusia aiheita odotellessa.
Oisin kanssa halunnut kahtoo Jovii,ollut fani kauaaan ja kerran edes olisi kiva nähdä.
Mikäs esti?
Toivon mukaan vielä tulevat Suomeen!
rv 36![]()
Toisen kerran,hope so!![]()