Mä todellakin nautin Bon Jovin perjantaisesta keikasta

Ja toivottavasti saisin tällä kertaa tätä asiaa hehkuttaa ilman päänaukomista ja homman menemistä siihen pisteeseen, että modet poistaa koko ketjun.

Mä olen fanittanut Bon Jovia reilun 20 vuotta ja todellakin menen tästä eteenpäinkin keikalle jos vain vielä Suomeen tulevat. Jos talous sallisi, niin kävisin keikoilla muuallakin maailmaa.

Ei todellakaan ollut kolmas keikka yhtään liikaa vaan lisää keikkoja voisin käydä kattomassa. Ja olihan täällä palstalla muillakin niin, että usiempi keikka on käytynä läpi.

Hyvä, että muutkin ovat tykänneet keikasta ja monen kuukauden odotus palkittiin aivan loistavasti. =) Seuraavaa odotellessa...

Foortti harmaana
Mäkin kävisin YHÄ, ellei multa palais käpy aina yleisöön (siis hyvä että sä jaksat/tykkäsit).
Ne kun laulaa väärin, liian kovaa ja taputtaa väärässä paikassa, niin mä en jaksa sitä ;)

Miehen kanssa jossain Kiss:in, AC/DC:n jne jne keikoilla ei tarvi kärsiä samasta.

"minttu"
Mua olisi hieman kiinnostanut, mutta sitten mietin, että paikat jostain takaa ei innostaneet. Ja mitään satoja euroja en mistään "diamond circlestä" viitsi maksaa. Ihmettelen, miten tuollainen megaluokan bändi viitsiikin tehdä jotain tuollaisia naurettavia systeemejä.

[QUOTE="vieras";24013155]Siis etkö sä jo ole hehkuttanut tästä aiemminkin?[/QUOTE]

Hehkutin joo, mutta se taisi olla liikaa joillekin. :whistle: Ärsyttää kun tekee hyvällä mielellä alootuksen, mutta sitten jotkut tulee sen pilaamaan ja soittavat suutaan rahasta, lapsenhoidosta yms. Joo joo pitääs vain olla kommentoimatta, mutta sitä vain haluaa puolustaa ittiään ja oikoa valheita.

[QUOTE="minttu";24013179]Mua olisi hieman kiinnostanut, mutta sitten mietin, että paikat jostain takaa ei innostaneet. Ja mitään satoja euroja en mistään "diamond circlestä" viitsi maksaa. Ihmettelen, miten tuollainen megaluokan bändi viitsiikin tehdä jotain tuollaisia naurettavia systeemejä.[/QUOTE]

Mulla oli kenttälippu joka makso 69€. Olisin halunnut lipun golden circlestä, mutta ei onnistunut.

"vieras"
[QUOTE="vieras";24013195]Mä niin tiesin oottaa tätä! Maltoitko edes kenkiäsi riisua, kun ryntäsit tänne raportoimaan?[/QUOTE]

Keikka oli perjantaina ja ekan kerran sitä hehkutin vasta eilen iltapäivällä. :whistle:

Mäkin kävisin YHÄ, ellei multa palais käpy aina yleisöön (siis hyvä että sä jaksat/tykkäsit).
Ne kun laulaa väärin, liian kovaa ja taputtaa väärässä paikassa, niin mä en jaksa sitä ;)

Miehen kanssa jossain Kiss:in, AC/DC:n jne jne keikoilla ei tarvi kärsiä samasta.
No en mä muitten takia jätä menemättä. :D Se kyllä ärsytti kun yritti nähdä paremmin lavalle ja ottaa kuvia niin jotkut nuoret jätkä heilui edes kuinka sattui. :snotty: :D

hienoa
Miten sulla on aikaa ja rahaa käydä noissa kaikenmaailman konserteissa? Ainiin,jos lapsen työntää pois jaloistaan kokoajan niin säästyyhän siinä rahaa,saa kätevästi silläkin lapsen ruokarahalla ostella kalliita lippuja konsertteihin kun muut hoitaa ja ruokkii lapsen. Harmi vaan ettei lapsella taida olla juuri muistoja lapsuudestaan äitinsä kanssa mutta onneksi on nämä muut jotka huolehtii hänestä :)

"minttu"
Miten sulla on aikaa ja rahaa käydä noissa kaikenmaailman konserteissa? Ainiin,jos lapsen työntää pois jaloistaan kokoajan niin säästyyhän siinä rahaa,saa kätevästi silläkin lapsen ruokarahalla ostella kalliita lippuja konsertteihin kun muut hoitaa ja ruokkii lapsen. Harmi vaan ettei lapsella taida olla juuri muistoja lapsuudestaan äitinsä kanssa mutta onneksi on nämä muut jotka huolehtii hänestä :)
Kaikella ystävällisyydellä, mistä sinä tiedät mitä kaikkea ap tekee lapsensa kanssa ja mitä ei?
:)

"vieras"
Hehkutin joo, mutta se taisi olla liikaa joillekin. :whistle: Ärsyttää kun tekee hyvällä mielellä alootuksen, mutta sitten jotkut tulee sen pilaamaan ja soittavat suutaan rahasta, lapsenhoidosta yms. Joo joo pitääs vain olla kommentoimatta, mutta sitä vain haluaa puolustaa ittiään ja oikoa valheita.
Ahaa, ai sitä sä tarkoitit, siis se ketju katosi bittiavaruuteen? No just.

En tiiä mitä siinä ketjussa lopulta tapahtui, alun näin ja silloin se oli vielä ok. Sä vastailit huumorilla kuittailuihin. Sitä jos vaan jaksat jatkaa, niin kukaan ei enää viitsi kiskoa sua jankkausketjuihin mukaan -koska sä et lähde mukaan jankkaamaan :)

Mutta joo itse fanitin Bon Jovia joskus 80-luvun puolivälissä-90 luvun alussa. Silloin se oli rock. Sitten alkoi tulla balladia balladin perään ja mulla meni maku koko bändistä :p Siksi nauratti lukea otsikkoa "Hard rock-bändi Bon Jovi":sta. Hard rock? HARD? :LOL:

Enkä mä sillä että se huono olis mutta toi termi on outo. Viime vuosina bändi on mennyt enemmän ihan popin puolelle. Hyvin ne jaksaa vetää yhä, vanhat äijät :)

[QUOTE="vieras";24013257]Ahaa, ai sitä sä tarkoitit, siis se ketju katosi bittiavaruuteen? No just.

En tiiä mitä siinä ketjussa lopulta tapahtui, alun näin ja silloin se oli vielä ok. Sä vastailit huumorilla kuittailuihin. Sitä jos vaan jaksat jatkaa, niin kukaan ei enää viitsi kiskoa sua jankkausketjuihin mukaan -koska sä et lähde mukaan jankkaamaan :)

Mutta joo itse fanitin Bon Jovia joskus 80-luvun puolivälissä-90 luvun alussa. Silloin se oli rock. Sitten alkoi tulla balladia balladin perään ja mulla meni maku koko bändistä :p Siksi nauratti lukea otsikkoa "Hard rock-bändi Bon Jovi":sta. Hard rock? HARD? :LOL:

Enkä mä sillä että se huono olis mutta toi termi on outo. Viime vuosina bändi on mennyt enemmän ihan popin puolelle. Hyvin ne jaksaa vetää yhä, vanhat äijät :)[/QUOTE]

No ei se kyllä hardrockia ole. :D Mä tykkään enemmän vanhasta tuotannosta kuin uudemmasta ja ne vanhemmat kappaleet onkin keikan kohokohtia. Joku I'll Be There For You :heart: Sitten Bad Medicine, Livin On A Prayer jne. Ah, niin ihanaa!

ei oo totta
Voi hyvänen aika! Siis yh ei saa käydä missään vaan pitää olla 24/7 lapsensa kanssa?
Ja ihan kaikkea ei voi mitata rahassa, myös ns. köyhän on joskus saatava nauttia elämästä juuri sillä tavalla kuin itse haluaa.
Ap:lle; ihanaa että pääsit nauttimaan elämän pienistä iloista :) Hyvää kesää!

hienoa
[QUOTE="minttu";24013254]Kaikella ystävällisyydellä, mistä sinä tiedät mitä kaikkea ap tekee lapsensa kanssa ja mitä ei?
:)[/QUOTE]

Jatkuvastihan hän itse täällä kertoo milloin lapsi kenelläkin hoidossa mutta hei omapahan on lapsensa sääliksi vaan käy jos oikeasti äidille on tärkeämpää juosta jossakin konserteissa ja saada vapaata lapsestaan kuin huolehtia itse omasta jälkikasvustaan. Mutta hienoa asiassa on se että siitä joku huolehtii jos äiti ei siihen kerkeä.

:LOL: :LOL: joku taitaa olla ihan "pikkusen" katkera, voi elämä :D :D

"minttu"
Jatkuvastihan hän itse täällä kertoo milloin lapsi kenelläkin hoidossa mutta hei omapahan on lapsensa sääliksi vaan käy jos oikeasti äidille on tärkeämpää juosta jossakin konserteissa ja saada vapaata lapsestaan kuin huolehtia itse omasta jälkikasvustaan. Mutta hienoa asiassa on se että siitä joku huolehtii jos äiti ei siihen kerkeä.
Sekoitat varmaankin johonkin toiseen. Tai sitten sinulla on outo käsitys sanasta "jatkuvasti". :)

Älä huoli, ap hoitaa varmasti lastaan parhaalla mahdollisella tavalla ja lapsi voi hyvin. Vanhemmillakin on oikeus käydä konserteissa jne.

Yhteistyössä