Mä päätin just että alan ostamaan vaan Pentikkiä!!

  • Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti
Mansikka
Alkuperäinen kirjoittaja Pentikin ent.työntekijä:
Vastauksena jonkun esittämään epäilykseen. Pentikin keramiikka on vain kotimaista ja pentikin tekemää. Ei muu. Työntekijänä otti välillä pattiin, kun möin 79euron viltin asiakkaalle joka on tohkeissaan siitä että se on Pentikin.. ostaisikohan jos siitä puuttuisi logo Pentik. Todellisuudessa viltit on jostain vinkuintiasta ostettu sisään tyyliin parilla eurolla. Samoin kaikki muut tilpehöörit ja oheistuotteet. Jotkut tekstiileistä..esim. kaitaliinat saattavat olla tilattu kotimaiselta yritykseltä ja kynttilätkin. Mutta kaikki muu.. lyhdyt yms. eivät ole ole kotimaista. Kyllä sitä jotain työtä tekemällä oppii, en ainakaan sijoita rahojani Pentikin 2euron vilttiin :)
Osaisitko sanoa onko se Anun telkkarissa tekemä sinikukkainen studiovati jo vanhaa tuotantoa vai vasta tulossa myyntiin vai vain harjoitelma?
Sain kerättyä oman mansikkasarjani täyteen ja nyt ihastuin joihinkin (vähän liian moneen) noista Pentik Studion tuotteista. Tuo mitä Anu teki telkkarissa oli yksi näistä.
Muutamille tuotteiden kalleuden kauheksijoille: ostan sillä minimissään 100?:lla kuussa ennemmin Pentikkiä kuin tuhlaan sen ryyppyreissuun baariin. Enkä edes osta joka kuukausi. Tämä on niin suhteellista.
 
Mielummin laitan rahani pentikin tuotteisiin ´kuin partyliten tuotteisiin, vaikka nyt ovatkin vähän eri tuotteita. Onhan molemmissa kynttiläkippoja ym. Kyllä pentik jutut on paljon halvempia kun partylite jutut. Ja kaikki Partylitet on jossain halpamaassa tehty.
 
shihtzu
Alkuperäinen kirjoittaja Babylonin Riippuva Puutarha:
Meillä Pentikin pupu ja pieni nalle. Pupusta lähti kaikki saumat vuoron perään auki, jollain muovilangalla kasattu, nallelta irtosi raajat heti kun tyttö sai sen käsiinsä. Kaikki tavara ei ihan täytä mun käsitystäni laadusta.
Eihän ne mitään leluja olekaan, vaan sisustustavaroita. Meillä on pojalla yksi nalle, mutta se taitaa jäädä hyllylle koristeeksi, kun noita leluja on muitakin.
 
vierailija
täällä pentikin kerääjä
mulla on koko aino sarja kahvi sekä ruoka ym lisukeet
lasten astioita ja pupuja ym.
kaikke kynttilä ym purnukoita ja koristeesineitä
anopilla mökki posiolla joten sieltä tulee hankittua aina kun käydään
anopilla on varmaan 5eri sarjaa ja lähes täydellisiä sellaisia. vuosien varrella kerättyä

niin ja bongasin anun ekoista tekeleistä kynttelikön joka löytyy porukoiden kirjahyllystä ja olen sitä pitänyt ihan pilipali juttuna oli pakko heti soittaa äidille et teillä on arvoesine hyllyssä. kuulemma mummun perintöä
Toiset sijoittaa rahansa osakkeisiin ja rahastoihin ja nettoavat välillä esim. etelän matkan. Toiset astiasarjoihin viimeisetkin eläkerahansa ja valittavat, ettei ole rahaa kunnon ruokaan.
 

Yhteistyössä