Mä päätin just että alan ostamaan vaan Pentikkiä!!

  • Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti
Turkilmas
Nih. Siis mä olen itse aina fanittanut Pentikin tuotteita ja niitä myös kotiin ostanut. Mutta nyt, katsottuani ohjelman Anu Pentikistä, päätin että jatkossa ostan lahjat ja kaikki Pentikiltä. Siis tietty kukkaron mukaan, eli aikas pientä...mutta kuitenkin =) .

Oikeesti. Aivan huippu nainen. Ja kyllähän meidän naisten kuuluu tukeakin naisyrittäjiä. Tietty muitakin naisten yrityksiä, kuten Aarikka yms. Mutta tuo dokkari sai mut entistä enemmän fiilistelemään Pentikkiä :flower: :flower:
 
armaselain
Kerrottiinko siinä ohjelmassa mitkä kaikki Pentikin tuotteet on tehty Suomessa (vai onko mitkään)? Ihmetyttää, kun ei tuotteissa ole mitään merkintää alkuperämaasta, luulis että niitä mainostettais nimenomaan suomalaisina jos ne olis tehty Suomessa.
 
Mina pidan kanssa Pentikista. Arabiaa on keratty vuosikausia ja nykyisin ostan vaan Pentikia. Sain joululahjaksi myos lahjakortin heidan myymalaan. Tosi mukava lahja :) Minusta Pentik ei ole edes kauhean kallis, olen ennen mieltanyt sen paljon kalliimmaksi.
 
Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja armaselain:
Kerrottiinko siinä ohjelmassa mitkä kaikki Pentikin tuotteet on tehty Suomessa (vai onko mitkään)? Ihmetyttää, kun ei tuotteissa ole mitään merkintää alkuperämaasta, luulis että niitä mainostettais nimenomaan suomalaisina jos ne olis tehty Suomessa.
Mä en nähnyt ohjelmaa alusta asti. Mutta ainakin Posiolla sillä oli keramiikkatehdas. Kotimaisuusasteesta en siis tiedä, mutta olettaisin että kuitenkin ainakin kohtalainen.
 
Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:
Mina pidan kanssa Pentikista. Arabiaa on keratty vuosikausia ja nykyisin ostan vaan Pentikia. Sain joululahjaksi myos lahjakortin heidan myymalaan. Tosi mukava lahja :) Minusta Pentik ei ole edes kauhean kallis, olen ennen mieltanyt sen paljon kalliimmaksi.
Juu, siis onhan osa tuotannosta sangen kallista, mutta iso osa myös tosi kohtuuhintaista. Ja mulle kyllä kolahtaa ja kovaa. Ne liikkeetkin on aina semmoisia että niissä viihtyis tuntikausia. Värit, tyyli, kuosit... ah ihanuutta :heart: :heart:
 
muuttanut
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Alkuperäinen kirjoittaja armaselain:
Kerrottiinko siinä ohjelmassa mitkä kaikki Pentikin tuotteet on tehty Suomessa (vai onko mitkään)? Ihmetyttää, kun ei tuotteissa ole mitään merkintää alkuperämaasta, luulis että niitä mainostettais nimenomaan suomalaisina jos ne olis tehty Suomessa.
Mä en nähnyt ohjelmaa alusta asti. Mutta ainakin Posiolla sillä oli keramiikkatehdas. Kotimaisuusasteesta en siis tiedä, mutta olettaisin että kuitenkin ainakin kohtalainen.
Mulla on sellanen käsitys, että keramiikka on aikatavalla suomessa valmistettua, mut muista kamoista en sanos mitään. Taitavat olla ihan sisään ostettua tavaraa tms, tuskin kotimaisilla alihankkijoilla teetettyä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:
Mina pidan kanssa Pentikista. Arabiaa on keratty vuosikausia ja nykyisin ostan vaan Pentikia. Sain joululahjaksi myos lahjakortin heidan myymalaan. Tosi mukava lahja :) Minusta Pentik ei ole edes kauhean kallis, olen ennen mieltanyt sen paljon kalliimmaksi.
Juu, siis onhan osa tuotannosta sangen kallista, mutta iso osa myös tosi kohtuuhintaista. Ja mulle kyllä kolahtaa ja kovaa. Ne liikkeetkin on aina semmoisia että niissä viihtyis tuntikausia. Värit, tyyli, kuosit... ah ihanuutta :heart: :heart:
Ja minusta osia pystyy hyvin yhdistamaan toisiin. Tarkeaa sekin.
 
Täällä yksi Pentik-fani.
Rakastan melkein kaikkea siellä myytävää, kerään astiasarjaa ja ostelen aina kaikkea ihanaa. Nallekin meillä on.
Ja just kävin ale-ostoksilla, kaikki joulutuotteet puoleen hintaan.

Asuin ennen aikas lähellä Kuusankosken myymälää ja silloin jo rakkaus syttyi. Ja syvenee vaan.

:heart: =)
 
nn
mä oon todellinen pentik-fani. kaikki lahjat, tai siis aikuisten joululahjat ostin pentikistä ja yleensä muutkin lahjat käyn ostaa sieltä. mun mielestä niissä on hintalaatusuhde paikallansa. Meillä on muutenkin sisustuksessa pentikkiä todella paljon, moni onki sanonu että ollaan ku pentikin myymälä välillä... heh. minkäs sille voin, että vaan pentikin tuotteista löydän aina ne mieluisimmat.
 
Turkilmas
Jos tuo ohjelma näkyy jossain uudestaan (siis jos joku vaikka löytää netistä areenasta tms.), niin kannattaa katsoa. Loppui hetki sitten ja tuli Ylen ykköseltä tai kakkoselta. Mahtava persoona. Jotenkin niin maanläheinen. Ja vaikeuksien kautta voittoon päässyt.

Itsekin katsoisin mielelläni kyseisen ohjelman uudelleen alusta asti. Hitsi että innostuin :D
 
nn
Alkuperäinen kirjoittaja varvasvälivahvero:
Mie pidän myös :heart:
Meillä on käytössä ne beiget sydän kupit ja lautaset ( neliön muotoiset ).
Muoks. ja samaan sarjaan tarjoululautasia ja piirakkavuoka. Ja lapsella on sellainen iso pehmeä pentik-pupu.
meillä on pojalla kans sen pupu, ja sitten vaaleansininen oisko hippiäinen päiväpeitto. aivan ihana! meillä itellä on satakieli-sarjan päiväpeitto, ikkunaverhot, lampunvarjostimet ja tyynynpäälliset makkarissa... vaniliasta löytyy niitä kahvi, sokeri ym purkkeja keittiöstä... en ees jaksa luetella kaikkia! uutta päiväpeittoa himoitsen, jos nyt keväällä tulis joku kiva sarja taas myyntiin missä ois päiväpeittokin tarjolla!
 
HelloShitty
mulla on noita eri sorttisia muutama. 2 vuokaa meni rikki tos vähän aikaa sitten mutta ne oli kyllä hyviä. mulla noita kuppeja mitä löytyy salkkareissa ja sit muutama muu. se vanilja-sarja on tosi kaunis. =)
 
Työäiti
Kotimaista tuotetta kannattaa aina suosia.

Mutta mä kyllä visuaalisesti diggaan nykyään enemmän muusta kuin Pentikistä, se on vaan liian romanttista. Ainoa löytyy kyllä 6 hengelle kaapista, joten se saa riittää.
 

Yhteistyössä