vieras
Mies on oikeassa. Tietysti jonkin verran pitää joustaa mutta minuuttaan ei tarvitse muuttaa. Olet tehnyt sen virheen ja nyt elät jonkun toisen elämää. Laitat liikaa painoarvoa muiden ajatuksille ja ajattelet liian vähän itseäsi. Ainoat asiat jotka sinun tulee ottaa huomioon on sinä itse ja lapsesi.Alkuperäinen kirjoittaja voi harmaus:Mulla on montakin ihan konkreettista juttua mielessä, en vaan halua niitä tänne eritellä ettei kukaan tunnista (ellei jo tosta vuodatuksesta tunnistanut). Olin ihan onnellinen yksin silloin ennen kun tapasin tän miehen, yh:n arkea elin. Eli pystyn tekemään itse itseni onnelliseksi.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mieti jotain ihan konkreettisia juttuja, joita haluaisit mieheltä, että olisit onnellisempi. Olisitko onnellinen yksin? Voisitko itse tehdä itsesi onnelliseksi? onko mies onnellinen?
Ollaan me paljon puhuttu näistä, mutta ei siitä oo mitään konkreettista apua ollut. Mä oon muuttanu elämääni ja minuuttani niin paljon tän miehen takia. Eikä mies suostu samaan mun takia. Mies sanoo, että hällä on hyvä näin.
Nyt mietit elämääsi ja teet päätökset sekä toteutat muutokset. Tee kuvaus elämästäsi 2, 5 ja 10 vuoden päästä. Tee kuvaus kahdesta vaihtoehdosta: että jatkat nykyisen miehesi kanssa ja että teet mitä haluat. Sitten vaan valitset kumman elämän haluat itsellesi.