Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mutta kun mä en halua et se vielä harrastaa seksiä!! Sehän on lapsi!!
Oon jo miettinyt et voinko olla niin julma et käsken lopettaa seurustelun
Mut päätin vain yrittää rajoittaa tapaamisia, ainakin sellaisia missä jotain vois tapahtua.
Ja voit sen estää tarkalleen ottaen miten?
Kyllä muakin todella raivostuttaa kaltaisesi tyttölasten äidit, jotka suojelevat tyttöjään meidän jo ilmeisesti lähtökohtaisesti pahoilta pojiltamme. Voisin uskoa, että jos tyttöresi tulee aikaisin ei-toivotusti raskaaksi, melttoat sille "syylliselle" pojalle ja sen vanhemmille ja etkä näe malkaa omassa silmässäsi saati lapsessasi.
Toki lapsiaan pitää suojella ja niistä saa luvalla ihan huolissaankin olla, mutta voin sinulle kertoa että poikien äitinä olen hyvin huolissani näistä vampin tavoin käyttäytyvistä, alle 15-vuotiaista tyttölapsista, jotka esittävät olevansa vanhempia ja kokeneempia, meikkaavat kuin glamrokkarit, on hepenet ja killuttimet ja napapaidat ja stringit..... ja kun vahinko sitten tulee, niin itketään äidille "miten se kamala poika uskoi kun valehtelin syöväni pillereitä."
No niin, sainpas sanottua. Riidellä en kuitenkaan halua aiheesta, kunhan muistutin että on erilaisia näkökulmia tähänkin asiaan.
Pojillakin on tunteet, ei ne mitään panokoneita ole, emmekä me poikien äidit suinkaan kannusta lapsiamme käyttäytymään sovinistisesti ja vastuuttomasti. Yhtä suuri tragedia nämä vahingot ovat kaikille osapuolille.