Mä olin jo melko varma, että äänestän Niinistöä pressaksi

Mutta mä en halua Haavistoa toiselle kierrokselle, vaan Arhinmäen. Siksi äänestän häntä. Fiksu mies ja hemmetin seksikäs. Grrrrr. :D
Mutta ikävä kyllä Arhinmäellä ei ole realistisia mahdollisuuksia toiselle kierrokselle. Siksi vasemmahkolle suuntautuneiden olisi viisainta äänestää Haavistoa jo ensimmäisellä kierroksella, jotta hänet saataisiin loppuun asti. Itsekin olisin Arhinmäen kannalla, mutta tämä presidenttipeli tarvinnee hieman taktikointia, ettei lopussa ole niitä pahimpia vaihtoehtoja.
 
"vieras"
Mutta ikävä kyllä Arhinmäellä ei ole realistisia mahdollisuuksia toiselle kierrokselle. Siksi vasemmahkolle suuntautuneiden olisi viisainta äänestää Haavistoa jo ensimmäisellä kierroksella, jotta hänet saataisiin loppuun asti. Itsekin olisin Arhinmäen kannalla, mutta tämä presidenttipeli tarvinnee hieman taktikointia, ettei lopussa ole niitä pahimpia vaihtoehtoja.
Samaa tuossa ajattelin. Pakko jakaa ehdokkaat kahteen ryhmään, "ok" ja "ei ikinä", ja valita ensimmäisestä se, joka todennäköisesti saa eniten ääniä.
 
  • Tykkää
Reactions: Vanna
"Helekutti"
Mä en ymmärrä miten kukaan voisi äänestää Arhinmäkeä. Jumalauta, jätkä kääntää takkia semmosella nopeudella että omatkin jättävät jo puolueen.....

Vaikka arvot olisivatkin samat, mistä tiedätte että ne arvot ovat samat vaalien jälkeen?
 
"vieras"
Oikeasti en haluaisi äänestää ehdokkaista ketään, mutta taidan antaa kuitenkin ääneni Sari Essayahille.

Kristillisyys ei ole ihan se omin puolue, mutta tuskinpa tuosta olisi mitään haittaa presidentin kohdalla.
Essayah osaa varmaankin edustaa ja kokemusta kansainvälisestä yhteistyöstä löytyy.

Olen toki tietoinen, että tuskin häntä presidentiksi valitaan. En todellakaan tiedä, mitä teen, jos toisella kierroksella on Niinistö ja Soini tai Niinistö ja Haavisto tai Niinistö ja Lipponen. Vöi yöks!
 
[QUOTE="vieras";25200583]Arhinmäki on nuori ja kokematon, hyvää presidenttiainesta 20 vuoden päästä :D. Kannattaa katsoa esimerkiksi Haaviston CV:tä, kyllä sillä mielestäni peitotaan nämä muut ehdokkaat mennen tullen.[/QUOTE]

Tiedän kyllä Haaviston meriitit, ja mitä luultavimmin häntä äänestänkin.

Mut pakkoko sen Paavo A:n on olla niin ihku ja vielä oikealla asialla, että ihan tässä sekaisin menee ;).
 
Paras Paavo on Lipponen
Lipponen elää suomalaisen arjessa ja ymmärtää maailmanmenoa.
Ei ratsasta vähemmistöjen syrjinnällä.
Älykkyys ja ulkopoliittinen kokemus huippuluokkaa.
Verbaliikka hallussa ja suhteet itään ja länteen kunnossa.
VAHVIN MIES PRESIDENTIKSI!
 
Ken guru
En ole 100% varma ketä äänestän, mutta 100% varma olen keitä en äänestä, ja ne ovat: Sauli Niinistö, Sari Essayah, Paavo Väyrynen, Biaudet Eva, ja Timo Soini.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
[QUOTE="vieras";25204918]Niinistö ei ole millään mittarilla mitattuna paras henkilö pressaksi, koska hänellä ei ole yhtään ulkopoliittista kokemusta ja koulutuskaan ei tue presidenttiyttä.[/QUOTE]

no jos nykyiseen vertaa niin on tosi että juristin koulutus ei ole oikein hyvä pressalle, eikä ala-asteen opettajan

oliskohan insinööri sopivampi
 
"vieras"
[QUOTE="Helekutti";25200821]Mä en ymmärrä miten kukaan voisi äänestää Arhinmäkeä. Jumalauta, jätkä kääntää takkia semmosella nopeudella että omatkin jättävät jo puolueen.....

Vaikka arvot olisivatkin samat, mistä tiedätte että ne arvot ovat samat vaalien jälkeen?[/QUOTE]

Minä äänestän Arhinmäkeä, koska hän on punikki, ja koska hän on totally hot. :)
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";25205129]Minä äänestän Arhinmäkeä, koska hän on punikki, ja koska hän on totally hot. :)[/QUOTE]

Arhinmäki on oikeesti ihan pelle. Mistäköhän se muuten johtuu et lähes tulkoon kaikki helsinkiläiset poliitikot ovat täysiä tolloja? Ilmansaasteista vai mistä se johtuu?
 
EN äänestä Lipposta, Soinia, Haavistoa enkä Väyrystä. Siitä lähdetään liikkeelle.

Niinistöä olen kaikki nämä vuodet ajatellut äänestäväni, mutta Arhinmäki yllätti minut. Saa nähdä, mitä teen. Vai äänestänkö sittenkin jompaakumpaa naista. :)
 

Yhteistyössä