......
Juu, tälle linjalle lähetään. Toisella kierroksella sitten Niinistöä.Ehdokkaat löytynevät linjalta Haavisto - Arhinmäki
Juu, tälle linjalle lähetään. Toisella kierroksella sitten Niinistöä.Ehdokkaat löytynevät linjalta Haavisto - Arhinmäki
Mulla kans.Ehdokkaat löytynevät linjalta Haavisto - Arhinmäki
Ikinä en voisi äänestää pressaksi paavinuskoista, joka katselisi vain sivusta, kun nainen kuolee kohdunulkoiseen raskauteen.Ikinä en voisi äänestää pressaksi tyttöjen perään kuolaavaa vanhusta joka onnettomuudeksemme vei Suomen euroon.
Laittakaa tästä postia eteenpäin:
Salainen osakassopimus jakaa vallan Terveysrahastossa - HS.fi - Talous
Mutta mä en halua Haavistoa toiselle kierrokselle, vaan Arhinmäen. Siksi äänestän häntä. Fiksu mies ja hemmetin seksikäs. Grrrrr.Äänestäkää arhinmäen ja biaudeenkin kannattajat HAAVISTOA ENSIMMÄISELLÄ KIERROKSELLA, niin saadaan haavisto 2. kierrokselle, eikä siellä ole niinistö&soini.
HAAVISTOLLE ÄÄNI EKALLA KIERROKSELLA! VAIN HAAVISTON ÄÄNESTÄMISELLÄ ON VÄLIÄ!
Ketä kolmesta Paavosta mahdat tarkoittaa? =)Paavoista parhain saanee ääneni ensimmäisellä kierroksella. Toinen onkin sitten kimurantimpi juttu.
Ellei Paavoista parhain sitten yllä sinne asti..
parhainta tietenkin. Jätin tarkoituksella mainitsematta sukunimen.. ihan katsoakseni voisiko kukaan tehdä" palstaminäni "perusteella arvion, ketä heistä mahdan tarkoittaa...Ketä kolmesta Paavosta mahdat tarkoittaa? =)
Arhinmäki on nuori ja kokematon, hyvää presidenttiainesta 20 vuoden päästä . Kannattaa katsoa esimerkiksi Haaviston CV:tä, kyllä sillä mielestäni peitotaan nämä muut ehdokkaat mennen tullen.No, mä olin jo ihan satavarma, että äänestän Haavistoa. Sitten Arhinmäki astui mukaan kuvioihin ja sekoitti mun pään...
Tässä on nyt vähän sellainen fifty-sixty -tilanne