Mä olin jo melko varma, että äänestän Niinistöä pressaksi

[QUOTE="vieras";25198037]Kuka hullu äänestäisi Soinia pressaksi? Paavinuskoinen Soini ei hyväksy aborttia edes kohdunulkoisen raskauden ollessa kyseessä. Alkiohan menetetään joka tapauksessa mutta, että naisenkin vielä pitää kuolla. Kyllä on järjen köyhyyttä.[/QUOTE]
Soini saa äänen täältäkin.
Järjen köyhyyttä on olla näkemättä kokonaisuutta.
Monella on se putki minkä päässä näkyy vain abortti.. ei mitään muuta. :stick:
 
HUOMIO!
Äänestäkää arhinmäen ja biaudeenkin kannattajat HAAVISTOA ENSIMMÄISELLÄ KIERROKSELLA, niin saadaan haavisto 2. kierrokselle, eikä siellä ole niinistö&soini.

HAAVISTOLLE ÄÄNI EKALLA KIERROKSELLA! VAIN HAAVISTON ÄÄNESTÄMISELLÄ ON VÄLIÄ!
 
punikki
Äänestäkää arhinmäen ja biaudeenkin kannattajat HAAVISTOA ENSIMMÄISELLÄ KIERROKSELLA, niin saadaan haavisto 2. kierrokselle, eikä siellä ole niinistö&soini.

HAAVISTOLLE ÄÄNI EKALLA KIERROKSELLA! VAIN HAAVISTON ÄÄNESTÄMISELLÄ ON VÄLIÄ!
Mutta mä en halua Haavistoa toiselle kierrokselle, vaan Arhinmäen. Siksi äänestän häntä. Fiksu mies ja hemmetin seksikäs. Grrrrr. :D
 
"Kääk"
Äänestän ehdottomasti Paavo Väyrystä! Pitkä poliittinen kokemus - äijä joka ei kumartele ja nuoleskele omaa puolueväkeään vaan vetää tiukasti omaa linjaa! Hieno mies! Arvostan syvästi! :)

Muistakaa äänestyskopeissanne että Lipponen ja Niinistö aikanaan junailivat Suomalaiset tähän Euro / EU - hömpötykseen mukaan ja missä nyt ollaan. Äänenne ei ole pelkästään tulevan pressan menolippu mäntyniemeen vaan myös kiitoksen osoitus tähänastisesta poliittisesta työstä ja vaikuttamisesta. Haavisto - Not!!
 
[QUOTE="heh";25198200]Katsotte sitten Linnan juhlia jossa Haavisto ja hänen poikaystävä ottaa vastaan vieraita....[/QUOTE]

Ei ole mikään ongelma.

Sitä paitsi ei se Antonio ole mikään poikaystävä vaan ihan virallinen puoliso. Eihän Tiinakaan ole Timon tyttöystävä, eikä Päivi Paavo L:n.
 
  • Tykkää
Reactions: Ultramariini
"vieras"
No, mä olin jo ihan satavarma, että äänestän Haavistoa. Sitten Arhinmäki astui mukaan kuvioihin ja sekoitti mun pään...

Tässä on nyt vähän sellainen fifty-sixty -tilanne :D
Arhinmäki on nuori ja kokematon, hyvää presidenttiainesta 20 vuoden päästä :D. Kannattaa katsoa esimerkiksi Haaviston CV:tä, kyllä sillä mielestäni peitotaan nämä muut ehdokkaat mennen tullen.
 
  • Tykkää
Reactions: Vanna
"vieras"
[QUOTE="Kääk";25200038]Äänestän ehdottomasti Paavo Väyrystä! Pitkä poliittinen kokemus - äijä joka ei kumartele ja nuoleskele omaa puolueväkeään vaan vetää tiukasti omaa linjaa! Hieno mies! Arvostan syvästi! :)

Muistakaa äänestyskopeissanne että Lipponen ja Niinistö aikanaan junailivat Suomalaiset tähän Euro / EU - hömpötykseen mukaan ja missä nyt ollaan. Äänenne ei ole pelkästään tulevan pressan menolippu mäntyniemeen vaan myös kiitoksen osoitus tähänastisesta poliittisesta työstä ja vaikuttamisesta. Haavisto - Not!![/QUOTE]

|O
 

Yhteistyössä