Mä kuolen jos Meghan Marklesta tulee Usan pressa 2024

vierailija
Trump totesi tällöin:
– En ole Meghan-fani. Luulen, että hän jo tietääkin tämän.
– Harrylle toivotan onnea. Hän tulee tarvitsemaan sitä.

Olen kerrankin Trumpin kanssa samaa mieltä.
Harrylla on vielä edessään monta vaikeaa tilannetta.
Luulin, että presidenttiehdokkuus on vitsi.
 
Latte luki hiljattain jonkun yli 100 v naisen haastattelun. Jäi mieleen pitkän iän salaisuutena ainakin viinin nauttiminen ja huumori.

Ja tää: ”Minulla on vain yksi ryppy, ja istun sen päällä”
Löytyihän se just tuolla haulla :D

—Calment pääsi myös Guinnessin ennätyskirjaan.
Calment alkoi kerätä mainetta Ranskassa 90-luvulla jo elinaikanaan, ja hän myös nautti siitä.
– Minä odottelen kuolemaa ja journalisteja, Calment sanoi The Irish Times-lehden mukaan, kun lehdistön edustajat tungeksivat hänen puheilleen hänen 120-vuotissyntymäpäivänään.

Calment oli valmistellut nenäkkään kommentin toimittajia varten.
– Minulla on vain yksi ryppy ja minä istun sen päällä.

Nainen tunnettiinkin värikkäänä ja räväkkänä persoonana. Hänellä oli myös mieltymys tupakkaan, portviiniin ja suklaaseen.—

 
Miten Meghanista voisi tulla presidenttiehdokas, jos hän sai mielenterveysongelmia jo siitä, että asui pari vuotta Lontoossa prinssi Harryn puolisona? Kyllä USA:n pressalta vaaditaan vähän enemmän psyykkistä kestävyyttä, ottaen huomioon vastuun mm. ydinaseiden laukaisukoodeista.

Joten vaikuttaa aikamoiselta vitsiltä tämä uutinen.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Lispetti ja Echo
No siitä vaan :D

Tai voithan sä saada koronan, sillä en todellakaan usko tuon naisen ehdokkuuteen saati presidentiksi valintaan.
Taitaapi olla Meghanin peli pelattu: sen Archewell-säätiön toimitusjohtajakin irtisanoutui. En jaksa uskoa että kaikille mukava Harry olis syypää, vaan eräässä narsistissa on vika. Harry-parka.

Nyt tuon pariskunnan alaisista on 10 irtisanoutunut n.3 vuodessa, ennen Usaan muuttoa.
 
Mä niin arvasin!
Kampanjavalmistelut käynnissä.
Sillä lierolla ei takuulla ollut edes aikomuskaan viihtyä brittihovissa. Tuo Oprah-haastattelukin oli vaan lisäkuuluisuuden kalastelua

Mutta eikö tämä ole kaikkien naisten mielestä hieno uutinen? Nainen presidentiksi ja vielä sellainen, jolla on afrikkalaista perimää. Koska hän on naimisissa kuninkaallisen kanssa, tulee hänestä tavallaan prinsessapresidentti, mikä Disney-maassa on mahtava media-etu.


 
  • Tykkää
Reactions: Latimeria ja Echo

Yhteistyössä