Mä kuolen jos Meghan Marklesta tulee Usan pressa 2024

Mä joskus tein tuontyylisistä kuvista aloituksen/liitin johonki ketjuun, ja mut teilattiin suunnilleen ihmishirviöksi...:D

Pari noista kuvista selittyy sillä, että Michelle on lainannu äijänsä bokserit, mulla käy joskus noin jos kiireessä otanki miehen alkkarikorista ku ei oo kerinny pyykätä kaikkia omia.
Ja katsopa suomalaisia keski-ikäisiä naisia niin hartialeveyttä riittää...
 
Nostan tän ketjun.
Mulla oli jopa kiva ajatus viime viikolla Meghanista, mutta ei, se on yks ketku.

Just ku mä aattelin että olisiko Meghanilla tullu jopa lämpimiä ja epäitsekkäitä ajatuksia kuningasperhettä kohtaan kun vieraili Harrin kans Briteissä....


....niin siinä olikin takana Netflixin tavoite saada heidät ikuistettua Elisabethin kans, eli markkina-arvo :cautious:

 
vierailija
Haha, tuli tämäkin ketju mieleen, kun luin tämän Ukkolan kolumnin 🤣

"Maailma tarvitsee syntipukkeja: on löydettävä joku, jota syyttää kalliista sähkölaskuista, Venäjän hyökkäyssodan aiheuttamasta epävarmuudesta ja koronan takia menetetyistä tuloista.

Meghan on täydellinen kohde. Hän on liian upea, liian tyylikäs, liian rikas, liian itsevarma – ja hän on naimisissa prinssin kanssa. Hän suhaa ympäri maailmaa yksityiskoneella, harjoittaa hyväntekeväisyyttä, ei alistu hovin naurettaviin sääntöihin ja tekee miljoonasopimuksen Netflixin kanssa dokumenttisarjasta.

Ja hän ei suostu olemaan hiljaa, vaikka koko maailman lehdistö yrittää tunkea suukapuloita hänen suunsa arvailemalla vuoroin, onko hän kiusaaja, psykopaatti, monarkian tuhoaja vai itse belsebuubi.

Eikä Meghan ymmärrä esittää nöyrää edes silloin, kun silmittömän raivon vallassa huutava kansa sitä kuolaten vaatii. Liian täydelliset julkkikset loukkaavat rahvaan itsetuntoa, joten heidät täytyy nurjertaa, polkea maahan, liiskata asvalttiin, lytätä, loata ja häpäistä – hinnalla millä hyvänsä."



 
9MM
Haha, tuli tämäkin ketju mieleen, kun luin tämän Ukkolan kolumnin

"Maailma tarvitsee syntipukkeja: on löydettävä joku, jota syyttää kalliista sähkölaskuista, Venäjän hyökkäyssodan aiheuttamasta epävarmuudesta ja koronan takia menetetyistä tuloista.

Meghan on täydellinen kohde. Hän on liian upea, liian tyylikäs, liian rikas, liian itsevarma – ja hän on naimisissa prinssin kanssa. Hän suhaa ympäri maailmaa yksityiskoneella, harjoittaa hyväntekeväisyyttä, ei alistu hovin naurettaviin sääntöihin ja tekee miljoonasopimuksen Netflixin kanssa dokumenttisarjasta.

Ja hän ei suostu olemaan hiljaa, vaikka koko maailman lehdistö yrittää tunkea suukapuloita hänen suunsa arvailemalla vuoroin, onko hän kiusaaja, psykopaatti, monarkian tuhoaja vai itse belsebuubi.

Eikä Meghan ymmärrä esittää nöyrää edes silloin, kun silmittömän raivon vallassa huutava kansa sitä kuolaten vaatii. Liian täydelliset julkkikset loukkaavat rahvaan itsetuntoa, joten heidät täytyy nurjertaa, polkea maahan, liiskata asvalttiin, lytätä, loata ja häpäistä – hinnalla millä hyvänsä."



Just joo meghanin koko lähipiiri aina hajoaa omaan perheeseen välit poikki. Nyt tuhottiin välit oman poikkiksen perheeseen ja on jäännyt monista valehteluista kiinni. Kaikissa muissa vika paitsi itsessään. Meghan tuhosi kaikki harryn ystävyysuhteet eikä pitänyt heistä. William oli oikeessa kun sanoi harrylle et elä pidä niin kovaa kiirettä. Charles saattoi meghanin alttarille ja kunigatar kutsui jo heti joulua viettämään vaik muut puolisot joutui odottaan vuosia. Ei se voi olla niin että kaikki muut on väärässä ja meghan on puhdas pulmunen. Ootteko koskaan kuullut et meghan olisi tunnustanut yhtäkään omaa virhettään?
 

Yhteistyössä