Mä kuolen jos Meghan Marklesta tulee Usan pressa 2024

Mutta eikö tämä ole kaikkien naisten mielestä hieno uutinen? Nainen presidentiksi ja vielä sellainen, jolla on afrikkalaista perimää. Koska hän on naimisissa kuninkaallisen kanssa, tulee hänestä tavallaan prinsessapresidentti, mikä Disney-maassa on mahtava media-etu.


M-mistä leffasta tuo vasen yläkuva on? Olikse Megsu niin hullu että leikki jo Disney-prinsessaa. :eek: Vai onko tuo joku hänestä tehty Disney-kuva??
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Lissun ihailema Sidney kertoilee taas :D

"DONALD TRUMPIN vaalipetosväitteitä sepittänyt juristi Sidney Powell puolustaa perättömiä puheitaan toteamalla, että ”kukaan täysjärkinen” ihminen ei voinut uskoa niitä. Powellin puolustus esitti perustelun oikeudenkäynnissä kunnianloukkaussyytteistä."

 
vierailija
Avasin nyt ensimmäisen tämän keskusteluketjun. Olen koko ajan luullut, että otsikko on vaan jotain omituista huumoria.
Meghan onkin tosi kunnianhimoinen, On pitänyt mm oman kansalaisuutensa, jotta voisi pressaksi päästä tulevaisuudessa.
Voisiko Meghan olla niin etevä, että "rakastuisi" kuninkaalliseen ja tätä käyttäisi tulevassa kampanjassaan hyväksi. On näyttelijät ennenkin päässeet pressaksi USA:ssa.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
En kestä!!!
(Taidan höpötellä täällä itsekseni -joo, mäkin katson lätkää samalla....:))

Siis Haza ja Megsu sai tyttövauvan. No onnee heille.

Mutta nimi? Lilibet Diana.

Dianan ymmärrän. Mut Lilibet tai Lillibet on hellittelynimi, jolla vain Philip sai kutsua Elisabethiä.

Jos mun poika hommais jonkun jäätävän miniän joka haukkuis meidän perhettä toiselta puolelta maapalloa, niin olis tosi hienoa jos se laittais tytön nimeks jonkun mun hellittelynimen jota vain mun mies on käyttäny.:mad: "Pullariina" (no ei oo :D)
 
  • Tykkää
Reactions: Palstapesu
En kestä!!!
(Taidan höpötellä täällä itsekseni -joo, mäkin katson lätkää samalla....)

Siis Haza ja Megsu sai tyttövauvan. No onnee heille.

Mutta nimi? Lilibet Diana.

Dianan ymmärrän. Mut Lilibet tai Lillibet on hellittelynimi, jolla vain Philip sai kutsua Elisabethiä.

Jos mun poika hommais jonkun jäätävän miniän joka haukkuis meidän perhettä toiselta puolelta maapalloa, niin olis tosi hienoa jos se laittais tytön nimeks jonkun mun hellittelynimen jota vain mun mies on käyttäny. "Pullariina" (no ei oo )
Meghan on kyllä röyhkeä. Ei mitään häpyä.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
En kestä!!!
(Taidan höpötellä täällä itsekseni -joo, mäkin katson lätkää samalla....)

Siis Haza ja Megsu sai tyttövauvan. No onnee heille.

Mutta nimi? Lilibet Diana.

Dianan ymmärrän. Mut Lilibet tai Lillibet on hellittelynimi, jolla vain Philip sai kutsua Elisabethiä.

Jos mun poika hommais jonkun jäätävän miniän joka haukkuis meidän perhettä toiselta puolelta maapalloa, niin olis tosi hienoa jos se laittais tytön nimeks jonkun mun hellittelynimen jota vain mun mies on käyttäny. "Pullariina" (no ei oo )
Poikasi mahdollinen tytär nimetään isoöidin nettimenneisyyttä kunnioittaen: Echo Paula LIsbeth.
.
 
  • Haha
Reactions: Latimeria ja Echo

Yhteistyössä