la maison prima... jotain ainakin oli. Ja eikös muillakin mene niin hyvin, että laskut ulosotossaMiks valehtelet ei mun firma missään trattalistalla ole
Ei yhtään laskua Ulosotossa ! Eikä toistaiseksi tuu, taas puolet hoidettu enää 480.000 ei oo vaan 185.000 enää, lyhyt matka...edes perinnässä en ole pöh! Mutta who know elämä tuo yllätyksiä ehkä joskus olen, ei ole kristallipalloa kuinka menee, parhaaks aina yritetään. Niin kuin venäläiset sano tänään on kaikki ja huomenna ei mitään mutta se on rahaa ja maailma täynnä rahaa, kun on aivot, jalat ja kädet saa paljon aikaiseksi jos halua! Ja edelleen missään tratassa en ole!la maison prima... jotain ainakin oli. Ja eikös muillakin mene niin hyvin, että laskut ulosotossa
Kyllä hyvin menee kun panostan siihen ja noin vuoden päästä saadaan lanseerattua tuotteet, siihen panostan kans kovasti ja yks vastaava yritys toimii hyvin ulkomaailla missä eri tuotekategoria . Sinulle tuskin tuttu mikä on täysin oma brändi ja kuinka paljon se vaati! Voit nauraa ja linkittää jos siltä tuntu kun et osa muuta näköjään tehdä...Hyvin menee
https://www.asiakastieto.fi/yritykset/fi/organic-familie-oy/25041191/taloustiedot
Paikkakunta lemu ja myydään hajuvesiä ja sellasta. Ei näytä kyllä myynti sujuvan...
Johan on tullut vähän yllätysvelkaa...Ei yhtään laskua Ulosotossa ! Eikä toistaiseksi tuu, taas puolet hoidettu enää 480.000 ei oo vaan 185.000 enää, lyhyt matka...edes perinnässä en ole pöh! Mutta who know elämä tuo yllätyksiä ehkä joskus olen, ei ole kristallipalloa kuinka menee, parhaaks aina yritetään. Niin kuin venäläiset sano tänään on kaikki ja huomenna ei mitään mutta se on rahaa ja maailma täynnä rahaa, kun on aivot, jalat ja kädet saa paljon aikaiseksi jos halua! Ja edelleen missään tratassa en ole!
Ei yritys aina kannattava ole jos yks iso firma jättää jättivelat maksamatta, mutta kaikista kun selviä jos halua!Johan on tullut vähän yllätysvelkaa...
Miksi myyt velalla? Eihän siinä ole mitään järkeä. Itse yrittäjänä, rakennus hommissa. Tehdään paloissa urakka. Aina kun yksi vaihe valmis, asiakas maksaa. Näin ei pääse tollasia jättivelkoja syntymään. Aika ihmeellistä yrityksenpitoa milannalla Ja 2012 vissiin noita firmoja perustanut, ei yhtään mitään tuottoa. Saiko vaippafirma yhtään rättiä myytyä?Ei yritys aina kannattava ole jos yks iso firma jättää jättivelat maksamatta, mutta kaikista kun selviä jos halua!
Ei se ole tyhmä joka yrittää vaan se joka yrittää velaksi. Asiakas maksaa aina tehdystä työstä tai työtä ei tehdä enempää.Ei yritys aina kannattava ole jos yks iso firma jättää jättivelat maksamatta, mutta kaikista kun selviä jos halua!
Voi jessus kun meillä on erilaiset ilonaiheet.
Mä hihkuin rannassa, kun näin lahnojen tökkivät kaisloja. Ja kun löysin komean puskan nuoria nokkosia paikasta missä ei kukaan taatusti ole käynyt kusella.