Mä en voi uskoa että löysin ja sain sen <333333 (Kuva)

Jos 8 kk metsästän se on niin harvinainen että hyvä että ees Rihanna on sen saanut reps, itse olen VIP ja saan kaiken mutta sen en millään saanut, onneks joku Suomesta löytyi kenellä personal shopper joka hänelle se saanut ja mäkin sain, tuli vain paljon paljon kallimmaaksi kun ovh mutta se olo kun heräsin sen laukun kanssa tätä niin ihana halata mun oikein unelma laukku, en edes usko että se on vihdoin minulla!
 
Jos 8 kk metsästän se on niin harvinainen että hyvä että ees Rihanna on sen saanut reps, itse olen VIP ja saan kaiken mutta sen en millään saanut, onneks joku Suomesta löytyi kenellä personal shopper joka hänelle se saanut ja mäkin sain, tuli vain paljon paljon kallimmaaksi kun ovh mutta se olo kun heräsin sen laukun kanssa tätä niin ihana halata mun oikein unelma laukku, en edes usko että se on vihdoin minulla!
Näyttää ihan akvaariolta joka on laukussa.
 
vierailija
Makee veska. Varmasti ylihinnoiteltu jne. mutta jos fyrkkaa on, niin antaa palaa. Moni ihminen tienaa lapsilleen ruoat siinä tuotanto- ja logistiikkaketjussa, joka on tuon laukun tuonut siihen auton etupenkille kuvattavaksi. (y)
 
r0s
Voi jessus kun meillä on erilaiset ilonaiheet. :ROFLMAO:

Mä hihkuin rannassa, kun näin lahnojen tökkivät kaisloja. Ja kun löysin komean puskan nuoria nokkosia paikasta missä ei kukaan taatusti ole käynyt kusella.
 
vierailija
Tykkään Louis Vuittonista, mutta vaikkei kyseinen laukkumalli ole lempparini niin olen iloinen että sait sen. :) Onko sinulla jo LV Speedyä? Haaveilen Speedy 25:sta ja toivon, että saan klassikon vielä jonain kauniina päivänä. :)
 
Tykkään Louis Vuittonista, mutta vaikkei kyseinen laukkumalli ole lempparini niin olen iloinen että sait sen. :) Onko sinulla jo LV Speedyä? Haaveilen Speedy 25:sta ja toivon, että saan klassikon vielä jonain kauniina päivänä. :)

Speedy 25 on myynnissä taas ihan normi oloissa ja oikeassa liikkeessä. Hinta vähän yli tonnin.

Jos nyt ajatellaan noita - juuri noita! :D "harvinaisuuksia", joita usein täällä kuvissa näemme, niin esimerkiksi Leningradin alueen maalaiskylien laukkukaupoista niitä löytyy ja ostaa voi noin parilla kympillä euroja :D

Tässä LV-liikkeen aito uusi Speedy ja Bondouliere tarkoittaa, että mukana on + olkahihna


M41113
SPEEDY BANDOULIÈRE 25
1 020,00€
 
Viimeksi muokattu:
Voi jessus kun meillä on erilaiset ilonaiheet. :ROFLMAO:

Mä hihkuin rannassa, kun näin lahnojen tökkivät kaisloja. Ja kun löysin komean puskan nuoria nokkosia paikasta missä ei kukaan taatusti ole käynyt kusella.
Kiitos nokkosvinkistä, voisi tehdä vaikka lettuja niistä!
Mä iloitsin sateesta ja raikkaasta tuoksusta, kuivan kevään jälkeen. :) Ja yritän bongata lintuja äänen perusteella. 5-6 erilaista sirkuttajaa tältä aamulta pihapiirissä (ikkunasta kuulleita eli en mikään hurja ornitologi ole :ROFLMAO:).
 
  • Tykkää
Reactions: AivanSama ja r0s
vierailija
Speedy 25 on myynnissä taas ihan normi oloissa ja oikeassa liikkeessä. Hinta vähän yli tonnin.

Jos nyt ajatellaan noita - juuri noita! :D "harvinaisuuksia", joita usein täällä kuvissa näemme, niin esimerkiksi Leningradin alueen maalaiskylien laukkukaupoista niitä löytyy ja ostaa voi noin parilla kympillä euroja :D

Tässä LV-liikkeen aito uusi Speedy ja Bondouliere tarkoittaa, että mukana on + olkahihna


M41113
SPEEDY BANDOULIÈRE 25
1 020,00€
Haluan ihan klassikko Speedyn ilman erikoisuuksia. :)
 
Haluan ihan klassikko Speedyn ilman erikoisuuksia. :)
Moikka! Mä itse asiassa kaikki Speedyt myin pois mä aloitin keräillä Keepallit vauhdilla. Sekä muut erikoisuudet mun juttu, City Steamer, bumbagit, erikoiset reput, sisustus ym... Sun pitää olla todella varovainen jos haet jonkulta laukun, on paljon feikkiä liikkeellä, halpaa hinta ei myöskään ole takuu että aidon saat. Ahh muistan kun 7v sitten ne oli vain 380,- eur alk ja nyt jo 1000,- hinnat kasvaa jatkuvasti, itse 3v sitten ostin vaikka esim Trunk se oli 3150,- nyt hinta 5600 jo. Jos haluat pistä mulle yv, mä tiedän keneltä voit hommata suht ok hinnalla sen :) jos sulle käytetty ok?
 

Yhteistyössä