Mä en voi uskoa että löysin ja sain sen <333333 (Kuva)

la maison prima... jotain ainakin oli. Ja eikös muillakin mene niin hyvin, että laskut ulosotossa :D
Ei yhtään laskua Ulosotossa :giggle:! Eikä toistaiseksi tuu, taas puolet hoidettu enää 480.000 ei oo vaan 185.000 enää, lyhyt matka...edes perinnässä en ole pöh! Mutta who know elämä tuo yllätyksiä ehkä joskus olen, ei ole kristallipalloa kuinka menee, parhaaks aina yritetään. Niin kuin venäläiset sano tänään on kaikki ja huomenna ei mitään :ninja: mutta se on rahaa ja maailma täynnä rahaa, kun on aivot, jalat ja kädet saa paljon aikaiseksi jos halua! Ja edelleen missään tratassa en ole!
 
Hyvin menee :ROFLMAO:

https://www.asiakastieto.fi/yritykset/fi/organic-familie-oy/25041191/taloustiedot

Paikkakunta lemu ja myydään hajuvesiä ja sellasta. Ei näytä kyllä myynti sujuvan...
Kyllä hyvin menee kun panostan siihen ja noin vuoden päästä saadaan lanseerattua tuotteet, siihen panostan kans kovasti ja yks vastaava yritys toimii hyvin ulkomaailla missä eri tuotekategoria :). Sinulle tuskin tuttu mikä on täysin oma brändi ja kuinka paljon se vaati! Voit nauraa ja linkittää jos siltä tuntu kun et osa muuta näköjään tehdä...
 
vierailija
Ei yhtään laskua Ulosotossa :giggle:! Eikä toistaiseksi tuu, taas puolet hoidettu enää 480.000 ei oo vaan 185.000 enää, lyhyt matka...edes perinnässä en ole pöh! Mutta who know elämä tuo yllätyksiä ehkä joskus olen, ei ole kristallipalloa kuinka menee, parhaaks aina yritetään. Niin kuin venäläiset sano tänään on kaikki ja huomenna ei mitään :ninja: mutta se on rahaa ja maailma täynnä rahaa, kun on aivot, jalat ja kädet saa paljon aikaiseksi jos halua! Ja edelleen missään tratassa en ole!
Johan on tullut vähän yllätysvelkaa...
 
vierailija
Ei yritys aina kannattava ole jos yks iso firma jättää jättivelat maksamatta, mutta kaikista kun selviä jos halua!
Miksi myyt velalla? Eihän siinä ole mitään järkeä. Itse yrittäjänä, rakennus hommissa. Tehdään paloissa urakka. Aina kun yksi vaihe valmis, asiakas maksaa. Näin ei pääse tollasia jättivelkoja syntymään. Aika ihmeellistä yrityksenpitoa milannalla :rolleyes::eek: Ja 2012 vissiin noita firmoja perustanut, ei yhtään mitään tuottoa. Saiko vaippafirma yhtään rättiä myytyä?
 
vierailija
Ei yritys aina kannattava ole jos yks iso firma jättää jättivelat maksamatta, mutta kaikista kun selviä jos halua!
Ei se ole tyhmä joka yrittää vaan se joka yrittää velaksi. Asiakas maksaa aina tehdystä työstä tai työtä ei tehdä enempää.

Muuten mulla pis taatusti ainutlaatuinen LV-logolla koristeltu tuote myynnissä. Olisitko kiinnostunut ostamaan. Kyseessä on paskakasa, joka ei ole mennyt 10 eurolla kaupaksi, mutta sitten keksin pyytää tytärtäni tekemään siihen päälle paperista LV-logon, jotta hintaa voisi nostaa 10 000 euroon ja myydä jollekin LV-tuotteiden keräilijälle. Vai pitäisikö hinta olla vielä korkeampi, että joku siitä jotakin maksaisi?
 

Yhteistyössä