Mä en voi uskoa että löysin ja sain sen <333333 (Kuva)

Haha, siellä ei todellakaan näy mitä ja missä varastossa on nyt kiitos ja repesin :LOL::LOL::LOL::LOL::LOL::LOL:

Katsopas näin:

Avaat LV:n sivun, ja sitten aukeaa:

For delivery in Finland click here
Press enter to open menu items. Press down arrow to move through the drop down and press the tab key inside the drop down to go to the sub menus.
LV NOW[/paste:font]
Esim. Katson itselleni lenkkareita, ja mitä esim. LV:eita on Hesassa:

Trainers

(48 Products)Skip to footer


Sitten näen, että näit ei löydy Hesan varastosta (ja sinulle Milanna avuksi kääntäen: Stock on suomeksi varasto)


1A52JB
LV ARCHLIGHT TRAINER
  • Size

  • 38.0 Out of Stock
 
Viimeksi muokattu:
Katsopas näin:

Avaat LV:n sivun, ja sitten aukeaa:

For delivery in Finland click here
Press enter to open menu items. Press down arrow to move through the drop down and press the tab key inside the drop down to go to the sub menus.
LV NOW[/paste:font]
Esim. Katson itselleni lenkkareita, ja mitä esim. LV:eita on Hesassa:

Trainers

(48 Products)Skip to footer


Sitten näen, että näit ei löydy Hesan varastosta (ja sinulle Milanna avuksi kääntäen: Stock on suomeksi varasto)


1A52JB
LV ARCHLIGHT TRAINER
  • Size

  • 38.0 Out of Stock
Tajuatko sä sen että mitä vekkokaupassa löytyy heti ei tarkoitan että Espalla on ei ne kerro määriä missä mitä on :ROFLMAO: mutta sun kanssa on hankala kun et tajua tuntu koko LV touhusta mitään! Muista että valikoima muuttuu kokoajan! Varasto voi olla nollalla silti ne pitää omassa jos joku VIP sattu tulla paikalle
 
Sitten jatkan: Isompi koko ja sellainen monogrammimpi malli löytyy Hesasta:

LOCATE IN STORE


Size


Only include stores with availability



    • LOUIS VUITTON HELSINKI
      Available now
Joten Milanna ! Tervetuloa tälle vuosituhannelle ja sen 19. vuodelle. :D

 
Sitten jatkan: Isompi koko ja sellainen monogrammimpi malli löytyy Hesasta:

LOCATE IN STORE


Size


Only include stores with availability



    • LOUIS VUITTON HELSINKI
      Available now
Joten Milanna ! Tervetuloa tälle vuosituhannelle ja sen 19. vuodelle. :D

Ps. Minä, jos kuka, tajuan näistä touhuista kaiken, ja sitäkin enemmän. Sorry.

Ja arvaat varmaan, miten välillä ihan aivolihasta kiristää, kun katselen noita sinun tarinoitasi täällä :D
Mutta osaan suhtautua niihin silleen... ylempää katsellen.
 
vierailija
Tajuatko sä sen että mitä vekkokaupassa löytyy heti ei tarkoitan että Espalla on ei ne kerro määriä missä mitä on :ROFLMAO: mutta sun kanssa on hankala kun et tajua tuntu koko LV touhusta mitään! Muista että valikoima muuttuu kokoajan! Varasto voi olla nollalla silti ne pitää omassa jos joku VIP sattu tulla paikalle
Ei ihme, että miltsun verkkokauppa meni konkkaan :whistle:
 
  • Tykkää
Reactions: Zariza
Paljonko maksoit tuosta uudesta laukusta? o_O
Tuplat mitä kaupassa kun on harvinainen enkä saanut millään tätä Espalta, Italiasta, Saint Tropezista kaikki kokeiltu...

Toivottavasti kesällä laihdun niin pääsen sitten käyttää tätä... nyt vast pari vkoa dieetillä vain 3kg lähti vielä 17kg että olen minä itse ja treenit, tänään vaan pakko välipäivä ottaa kun kärsin koko päivä migreenistä ja heräsin juuri, luulin jos nukun menee ohi niin ei mennyt eikun lääkkeet taas...Mutta hieno laukku ainakin on...

 

Yhteistyössä