mä en taida kuuluu tänne..kään?

Moi
Tämmöistä tääl on. Mä itse olen rekisteröityny monta vuotta sitte, ja käyn usein täällä nikin kans kirjoittelemassa mutta yleensä mulle ei kukaa vastaa tai huomioi kirjoituksia. Pitäis vissiin päivät pitkät roikkua täällä, että tulis tunnetuksi ja sais vastauksia. Mutta onneks mulla on oma elämä eikä tartte täällä aikaa viettää jatkuvasti :D mutta tervetuloa!
 
Mulla palstailua useampi vuosi takana ja silti tuntuu, että olen se "ylimääräinen" ainakin välillä. Ja sama tunne tullut kuin ap:llekin. Mä en voi mitenkään muistaa kaikista kaikkea ja joudun usein vilkaisemaan tuonne profiiliin. Tai jos kysyn ketjussa, että mikä juttu tämä on, niin se jää sitten siihen, enkä vastausta siihen saa. =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kumkvatti:
Mulla palstailua useampi vuosi takana ja silti tuntuu, että olen se "ylimääräinen" ainakin välillä. Ja sama tunne tullut kuin ap:llekin. Mä en voi mitenkään muistaa kaikista kaikkea ja joudun usein vilkaisemaan tuonne profiiliin. Tai jos kysyn ketjussa, että mikä juttu tämä on, niin se jää sitten siihen, enkä vastausta siihen saa. =)
Tuo sun poika on kuvassa niiiin suloinen*asian vierestä*

Ihana :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja omppuli74:
mä oon nyt jotenkin pihalla tästä touhusta. kun nyt pari päivää rekattuna lukenu näitä ketjuja niin tuntuu et kaikki tuntee toisensa. jostain kun jotain kysyt tai kommentoit niin muut ei enää sen jälkeen sanokaan mitään. :( tuli fiilis et mä en taida kuuluu tänne, enkä oikein tiedä onko täällä mitään osiota johon yks "ylimääräinen uus" sopis mukaan. aluksi kuvittelin et täällä on eri osioita joissa voi käydä juttelemas eri aiheista eri ihmisten kans mut nyt se tunne on muuttunu siihen et ennestään tutut juttelee keskenään ja joku outsider käy väliin laukomas mielipiteensä ja sit vakkarit onkin jo häippässy muualle keskenään. oonko mä väärässä? :headwall:
Teet kato tarpeeks monta provosoivaa aloitusta niin kyllä se siitä! Voin antaa vinkkejä:


1) Reimatec vai ei?

2) Alle 3-v lapsi kuuluu kotihoitoon!

3) Alle 3-v saa tarhasta hyviä virikkeitä, sano ei kotihoidolle!

4) Kuuluuko alapään haista sillille?

5) Teiniäidit poikkeuksetta sossun asiakkaita

6) Minä en ymmärrä akateemisia mummoäitejä

7) Homot on eläimiä

8) Homoille täysi adoptio-oikeus!

9) Jne.

:xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:
Alkuperäinen kirjoittaja omppuli74:
mä oon nyt jotenkin pihalla tästä touhusta. kun nyt pari päivää rekattuna lukenu näitä ketjuja niin tuntuu et kaikki tuntee toisensa. jostain kun jotain kysyt tai kommentoit niin muut ei enää sen jälkeen sanokaan mitään. :( tuli fiilis et mä en taida kuuluu tänne, enkä oikein tiedä onko täällä mitään osiota johon yks "ylimääräinen uus" sopis mukaan. aluksi kuvittelin et täällä on eri osioita joissa voi käydä juttelemas eri aiheista eri ihmisten kans mut nyt se tunne on muuttunu siihen et ennestään tutut juttelee keskenään ja joku outsider käy väliin laukomas mielipiteensä ja sit vakkarit onkin jo häippässy muualle keskenään. oonko mä väärässä? :headwall:
Teet kato tarpeeks monta provosoivaa aloitusta niin kyllä se siitä! Voin antaa vinkkejä:


1) Reimatec vai ei?

2) Alle 3-v lapsi kuuluu kotihoitoon!

3) Alle 3-v saa tarhasta hyviä virikkeitä, sano ei kotihoidolle!

4) Kuuluuko alapään haista sillille?

5) Teiniäidit poikkeuksetta sossun asiakkaita

6) Minä en ymmärrä akateemisia mummoäitejä

7) Homot on eläimiä

8) Homoille täysi adoptio-oikeus!

9) Jne.

:xmas:
:LOL: :LOL:
 
Olet reilusti oma itsesi, kyllä saat pikkuhiljaa omia kavereita... ei minuakaan noteerattu aluksi, nyt vielä vähemmän, mutta hauskaa ja mukavaa ollut.. eli hyvillä mielin soppaa hämmentämään, kyllä se sinunkin kolo täältä löytyy!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Prof Kaksimieli:
Olet reilusti oma itsesi, kyllä saat pikkuhiljaa omia kavereita... ei minuakaan noteerattu aluksi, nyt vielä vähemmän, mutta hauskaa ja mukavaa ollut.. eli hyvillä mielin soppaa hämmentämään, kyllä se sinunkin kolo täältä löytyy!
kolo? minen mihinkään koloon ja lokeroon mahdu kun mullon sen verta iso perse ja vielä isompi ego... :whistle: :p
 
metsänpeitto
Alkuperäinen kirjoittaja Ruutuvihko:
Mä olen enempi ja vähempi pyörinyt tällä palstalla ja kyllä vieläkin tuntuu välillä tosi ulkopuoliselta. Mutta kirjotan ketjuihin kommenttejani siitäkin huolimatta, että ne sitten siihen katkeaa tai kukaan ei muuten vaan kommentoi!
Samoilla fiiliksillä :wave: :D Musta tuntuu kyllä useimmiten vähän ulkopuoliselta, mutta vika voi löytyä myös omien korvieni välistä :snotty:
 
miero
Alkuperäinen kirjoittaja Siksakkia:
Tuttu tunne :hug:
Mutta SILTI käyn edelleen täällä, en ole osannut muuallekaan mennä :whistle: :headwall: :D

Ja tervetuloa minunkin puolesta :flower:
mie oon pyöriny täällä varmaan 7v, säännöllisesti n. 4v ja vieläkin olen ketjuntappaja ja välillä ihmettelen miks täällä oon kun kukaan ei mua muista ja kommentoi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:
Ja tiimarinvihko täällä sit tarkoittaa sitä, että kun joillakin on ihan pirun hyvä muisti, ja osaa sopivaan paikkaan kuittailla jostain vanhoista jutuista, niin silloin voi epäillä, että kyseisellä ihmisellä on varmasti tiimarinvihko jonne kirjoittelee asioita muistiin :D
ihanko tosissas sä luulet ettei täältä niitäkin löydy joilla oikeesti on se tiimarinvihko tai sen korvike jossain tekstinkäsittelyohjelmassa tuollaisia tilanteita varten? :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vilinäiti:
Alkuperäinen kirjoittaja omppuli74:
Alkuperäinen kirjoittaja Matildainen:
Että terve vaan kaikille B)
kiva kun joku muukin on uusi! mä vaan taida olla vanha, vaikkei toi 74 oo aivan ikä mut syntymävuos kuiteskin. ja kaikilla muilla on pieniä/odottaa..mulla jo 10, 7 ja 5v ja vauvasta vain haaveillaan;)
Mua on täs pari kertaa luultu kolmevitoseks B) :D
Ikää on kyllä 26v. Syyskuussa poika täyttää 3v.

Tääl on useampikin joilla lapset jo aikuisia ja heilläkin lapsia. Että kyllä täällä palstailee nuorista äideistä mummoihin :D
meitä Vilin äitejä taitaa olla täällä useampikin :LOL: ite tosin jo 27 vuotias vanhus ja poikakin 6 vuotias B)
 
Alkuperäinen kirjoittaja miero:
Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:
Ja tiimarinvihko täällä sit tarkoittaa sitä, että kun joillakin on ihan pirun hyvä muisti, ja osaa sopivaan paikkaan kuittailla jostain vanhoista jutuista, niin silloin voi epäillä, että kyseisellä ihmisellä on varmasti tiimarinvihko jonne kirjoittelee asioita muistiin :D
ihanko tosissas sä luulet ettei täältä niitäkin löydy joilla oikeesti on se tiimarinvihko tai sen korvike jossain tekstinkäsittelyohjelmassa tuollaisia tilanteita varten? :whistle:
Ai niinkun mulla
:D
 
Alkuperäinen kirjoittaja omppuli74:
tekeeks toi jotain mitä meillä ei tehä ainakaan lasten nähden? |O ööö..siis kun sil on toi suu auki??
eiks täää oo se mitä yks käyttää ilmaukses paasauksesta ja toinen kun on ällikällä toisinsanoen kun on puulla päähän lyöty fiilis ja joku tais haukotellakin sillä.
 

Yhteistyössä