mä en taida kuuluu tänne..kään?

Hei miekii taidan olla semmonen ketjuntappaja?! Perustetaan ketjuntappajien sisäpiiri kun se on kai kova juttu? Ja sitten se pieru pieni pyörii,,,
Ei vaan, täällä on mukavaa, kaikilla omat osansa ja juttunsa! =)
 
Mä olen enempi ja vähempi pyörinyt tällä palstalla ja kyllä vieläkin tuntuu välillä tosi ulkopuoliselta. Mutta kirjotan ketjuihin kommenttejani siitäkin huolimatta, että ne sitten siihen katkeaa tai kukaan ei muuten vaan kommentoi!
 
okei, pikkuhiljaa alkaa muutamat termit selkenemään.. se lieneekin ainoota selkeetä tällähetkellä mun elämässä, kun kaikki muu on nii kaaosta..paljon asioita vähän ajan kuluessa. hyvä kun ehtii itse mukaan. mä odotan sitä päivää et mulla ois aikaa "roikkua" jossain ees tunti, saati sitten 6 päivässä, vaikka se lienee kevennykseksi tarkoitettu. hektistä on tämä uusiosuhteellisen elämä. huoks. ja kiitos kaikille nyt jo vastanneille ja lukeneille pitkäpinnaisuudesta ja kärsivällisyydestä noviisin opastuksessa. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ruutuvihko:
Mä olen enempi ja vähempi pyörinyt tällä palstalla ja kyllä vieläkin tuntuu välillä tosi ulkopuoliselta. Mutta kirjotan ketjuihin kommenttejani siitäkin huolimatta, että ne sitten siihen katkeaa tai kukaan ei muuten vaan kommentoi!
Tiimarivihkolla vois pärjätä paremmin ;)
 
Ja tiimarinvihko täällä sit tarkoittaa sitä, että kun joillakin on ihan pirun hyvä muisti, ja osaa sopivaan paikkaan kuittailla jostain vanhoista jutuista, niin silloin voi epäillä, että kyseisellä ihmisellä on varmasti tiimarinvihko jonne kirjoittelee asioita muistiin :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja annahalinen:
Hei miekii taidan olla semmonen ketjuntappaja?! Perustetaan ketjuntappajien sisäpiiri kun se on kai kova juttu? Ja sitten se pieru pieni pyörii,,,
Ei vaan, täällä on mukavaa, kaikilla omat osansa ja juttunsa! =)
Aaach ja, tuohan olikin jo keksitty. Kai se tiimarivihko sitten pitäisi hankkia. Oikeasti. :D
 
Mä olen tosi hyvä ketjuntappaja. Eilenkin tapoin ainakin 5 ketjua :LOL: Mietin jo et pitäiskö kirjoittaa jotain siihen ketjuntappo ketjuun... loppuis senkin ketjun elämä :| Ja vaikka olen jo reilu vuoden palstaillut, niin luulempa ettei mua kovinkaan moni muista :/ .. hukun massaan!!!
 
Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:
Ja tiimarinvihko täällä sit tarkoittaa sitä, että kun joillakin on ihan pirun hyvä muisti, ja osaa sopivaan paikkaan kuittailla jostain vanhoista jutuista, niin silloin voi epäillä, että kyseisellä ihmisellä on varmasti tiimarinvihko jonne kirjoittelee asioita muistiin :D
Mitä selität, kyllä mulla on ainakin oikea vihko johon laitan tapahtumat nikkien elämästä.
Kolmas alkaa jo täyttyä, olen aatellutkin että alan laittamaan vaan sensaatio-uutisia muistiin tästälähin. Alkaa mennä selailu liian hitaaksi muuten.. ei ehdi napauttamaan ajoissa asianomaista. :/
 

Yhteistyössä