mä en taida kuuluu tänne..kään?

Alkuperäinen kirjoittaja omppuli74:
Alkuperäinen kirjoittaja Matildainen:
Että terve vaan kaikille B)
kiva kun joku muukin on uusi! mä vaan taida olla vanha, vaikkei toi 74 oo aivan ikä mut syntymävuos kuiteskin. ja kaikilla muilla on pieniä/odottaa..mulla jo 10, 7 ja 5v ja vauvasta vain haaveillaan;)
Mua on täs pari kertaa luultu kolmevitoseks B) :D
Ikää on kyllä 26v. Syyskuussa poika täyttää 3v.

Tääl on useampikin joilla lapset jo aikuisia ja heilläkin lapsia. Että kyllä täällä palstailee nuorista äideistä mummoihin :D
 
vieras
Hei kukaan ei tunne mua, tosin ei voikkaan tuntea kun olen aina tällä samalla harmaalla nikillä kirjoitellut sitten heinäkuusta 2005. Tai no joskus joku mut tunnistaa ;) Mut odottele rauhassa niin kyllä sä tänne sulaudut.
 
Voimahali, jaksuja... Onhan tota "palstaslangia". Oli siitä ihan ketjukin joskus, jokin aika sitten.

Mä kanssa kuulun siihen ryhmään, että kaikki vaan... lopahtaa kun mä ilmestyn mielipiteideni kanssa paikalle. Mä oon jo jonkun aikaa palstaillut, en kauaa, mutta en mä yritäkään päästä 20 000 viestiin, tätä nykyä mä oon taas töissäkin.

Mut joo. Tere tulemast vaa kaikille uusille. Reippaasti vaan ketjuttelemaan ja laukomaan mielipiteitä. Tämähän on mielipide (oi, anteeksi - keskustelu) palsta :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:
Ja tiimarinvihko täällä sit tarkoittaa sitä, että kun joillakin on ihan pirun hyvä muisti, ja osaa sopivaan paikkaan kuittailla jostain vanhoista jutuista, niin silloin voi epäillä, että kyseisellä ihmisellä on varmasti tiimarinvihko jonne kirjoittelee asioita muistiin :D
Mitä selität, kyllä mulla on ainakin oikea vihko johon laitan tapahtumat nikkien elämästä.
Kolmas alkaa jo täyttyä, olen aatellutkin että alan laittamaan vaan sensaatio-uutisia muistiin tästälähin. Alkaa mennä selailu liian hitaaksi muuten.. ei ehdi napauttamaan ajoissa asianomaista. :/
Mulla on tarralaput tietokoneen ylälaidassa, siinä on ihan tärkeimmät jutut muistissa, ja ihan näköetäisyydellä B) Ja mulla muuten oikeesti on myös hyvä muisti monissa asioissa :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vilinäiti:
Alkuperäinen kirjoittaja Ruutuvihko:
Mä olen enempi ja vähempi pyörinyt tällä palstalla ja kyllä vieläkin tuntuu välillä tosi ulkopuoliselta. Mutta kirjotan ketjuihin kommenttejani siitäkin huolimatta, että ne sitten siihen katkeaa tai kukaan ei muuten vaan kommentoi!
Tiimarivihkolla vois pärjätä paremmin ;)
Mulla on sen verran hyvä ja valikoiva muisti, että ajattelin pärjätä ihan "perinteisellä" ruutuvihkolla, etten tarvi erikoistiimarivihkoa muistaakseni kaikkien likaiset salaisuudet ;)
 
no niih, sit seuraava ahdistus.. mitä hemmettiä noi kaikenmaailman hymiöt tai naamat tossa tarkottaa? ja sen yläpuolella noi b i u jne.........ps. mä OIKEESTI olen niin tyhmä etten tiedä. ANTEEKS... :ashamed:
 
Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:
Mulla on tarralaput tietokoneen ylälaidassa, siinä on ihan tärkeimmät jutut muistissa, ja ihan näköetäisyydellä B) Ja mulla muuten oikeesti on myös hyvä muisti monissa asioissa :whistle:

Ihan hyvä idea toikin, mutta et pysty säilyttämään tolla konstilla kovin vanhoja asioita etkä kovin paljoa tietoa. Vihko parempi siinä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja omppuli74:
no niih, sit seuraava ahdistus.. mitä hemmettiä noi kaikenmaailman hymiöt tai naamat tossa tarkottaa? ja sen yläpuolella noi b i u jne.........ps. mä OIKEESTI olen niin tyhmä etten tiedä. ANTEEKS... :ashamed:

lihavointi on B

kursivoitu on i
(jos toimii )

alleviivattu on U


Kirjoitat ensin tekstin ja sen jälkeen vedät hiirellä sanan tai koko tekstin siniseksi ja valitset ylhäältä kohdan millä haluat sanasi erottuvan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vilinäiti:
Alkuperäinen kirjoittaja omppuli74:
no niih, sit seuraava ahdistus.. mitä hemmettiä noi kaikenmaailman hymiöt tai naamat tossa tarkottaa? ja sen yläpuolella noi b i u jne.........ps. mä OIKEESTI olen niin tyhmä etten tiedä. ANTEEKS... :ashamed:

lihavointi on B

kursivoitu on i
(jos toimii )

alleviivattu on U


Kirjoitat ensin tekstin ja sen jälkeen vedät hiirellä sanan tai koko tekstin siniseksi ja valitset ylhäältä kohdan millä haluat sanasi erottuvan.

kiitos, toi oli jo niin selkeesti laitettu et mäkin tajusin..*niiaa*
 
Alkuperäinen kirjoittaja omppuli74:
no niih, sit seuraava ahdistus.. mitä hemmettiä noi kaikenmaailman hymiöt tai naamat tossa tarkottaa? ja sen yläpuolella noi b i u jne.........ps. mä OIKEESTI olen niin tyhmä etten tiedä. ANTEEKS... :ashamed:
Nuo hymiöt on vähä semmoisia että niitä käyttää kukin oman tulkinnan mukaan. Esim. vitsin perään on hyvä laittaa :D , jos joku juttu naurattaa niin :LOL: , sit tää on vähä paskainen nauru ainaki mun mielestä :kieh: , hakkaa päätä seinään :headwall:, jne..
Ja kun "lihavoit" tekstin hiirellä, ja painat sit sit tuota B, niin teksti tummentuu
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja omppuli74:
Alkuperäinen kirjoittaja Kirvash:
b = tekstin lihavointi
i = tekstin kursivointi
u = tekstin alleviivaus

Hymiöt on fiilistelyä. Käytetäänhän niitä muuallakin... :p
juu, käytetään käytetään mut miks noi jotain lippuja heiluttaa ja yhellä on pipo päässä..paleleeko sitä??
:attn: esim huomio tms

 
Alkuperäinen kirjoittaja omppuli74:
Alkuperäinen kirjoittaja Kirvash:
b = tekstin lihavointi
i = tekstin kursivointi
u = tekstin alleviivaus

Hymiöt on fiilistelyä. Käytetäänhän niitä muuallakin... :p
juu, käytetään käytetään mut miks noi jotain lippuja heiluttaa ja yhellä on pipo päässä..paleleeko sitä??
Tonttulakkia käytetään vaikka hyvää yötä viesteissä tai jos on tullu tehtyä jotain ei sallittua tai jos haluaa kuitata pienen tyhmyytensä :D

Heilutushan on selvä moikka, heippa, täällä ollaan :D
 
Mie olen vähän tämmöinen harmaja hiirulainen täällä, vaikka palstaillu olen jo jonkun aikaa :) Eipä taida kovin moni nickiä muistaa... Joskus ihan harmittaa kun OMASTA mielestäni esitän niin kamalan hyviä pointteja, eikä kukaan edes huomaa :snotty: :LOL:
 

Yhteistyössä