mä en taida kuuluu tänne..kään?

mä oon nyt jotenkin pihalla tästä touhusta. kun nyt pari päivää rekattuna lukenu näitä ketjuja niin tuntuu et kaikki tuntee toisensa. jostain kun jotain kysyt tai kommentoit niin muut ei enää sen jälkeen sanokaan mitään. :( tuli fiilis et mä en taida kuuluu tänne, enkä oikein tiedä onko täällä mitään osiota johon yks "ylimääräinen uus" sopis mukaan. aluksi kuvittelin et täällä on eri osioita joissa voi käydä juttelemas eri aiheista eri ihmisten kans mut nyt se tunne on muuttunu siihen et ennestään tutut juttelee keskenään ja joku outsider käy väliin laukomas mielipiteensä ja sit vakkarit onkin jo häippässy muualle keskenään. oonko mä väärässä? :headwall:
 
Sekaan vaan, se mikä mua alussa sieppas oli tää chatti-meininki, että mistään asiasta ei keskustella KUNNOLLA vaan ketjut tippuu parissa päivässä. Ja oikeinkirjoitus on aina päin helvettiä. Mutta jos nuo seikat ei häiritse, niin mukaan vaan :D
Ps. mulla ei ole edes lapsia, ja silti käyn täällä aina välillä antamassa loistavia neuvoja, joten etköhän säkin mahdu ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:
Alkuperäinen kirjoittaja pehmix:
Toi sun huomaama ilmiö on ns. ketjuntappajailmiö. Ketjuntappaja olen itsekin, katsotaan vaan niin mun jälkeen ei taaskaan kukaan vastaa....
Mut ku ongelma on siinä, et täällä on vähintään yhtä monta ketjuntappajaa kuin on palstailijaakin. :D Kaikille niin joskus käy.
Onneksi ei ihan joka kerta sentään. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja omppuli74:
ketjuntappaja? palstailija? nosto? mitä ne on?? *tyhmänä* :ashamed:
Ketjuntappajaksi kutsutaan sitä viimeisen viestin kirjoittajaa, palstailija olet sinäkin kun tänne kirjoittelet, nostolla tarkoitetaan sitä, että kommentoidaan jotakin vanhaa ketjua jolloin se nousee tänne ekasivulle.
 
Alkuperäinen kirjoittaja omppuli74:
ketjuntappaja? palstailija? nosto? mitä ne on?? *tyhmänä* :ashamed:
Ketjuntappaja -> kukaan ei vastaa sen jälkeen kun oot postannut oman mielipiteen
Palstailija -> ne jotka täällä roikkuu, vähemmän tai ENEMMÄN
Nosto -> ketju tippuu, "nostetaan" se ylös kirjoittamalla

Älä kuitenkaan missään nimessä mee kirjoittaan lainaukseen PEESI ilman mitään muuta tekstiä. Se tarkoittaa, ettet osaa itse ajatella ollenkaan ;)
 
Ketjuntappaja = Aloittaja ei saa yhtään vastausta, viimeisimmän vastaajan jälkeen ei vastauksia.

Palstailija = keskustelija, varsinkin jos pyörii täällä suht usein

Nosto= nostetaan pudonnut aloitus takaisin etusivulle.
 
Teretulemas vaan :) mäkin käyn täällä silloin tällöin, joskus vastaan ja joskus en. Joskus mun jälkeen (usein) ei kelläkään ole enää sanottavaa, mutta ei se mitään. Tää on tällaista! Kyllä tänne "sisään" pääsee ajan kanssa...
 

Yhteistyössä