mä en kyllä oikeasti usko että se yks palstalainen on oikeustieteen lääkäri!

• Viestiketjun aloittaja JOO
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
saman huomasin minäkin
Alkuperäinen kirjoittaja sherlokki linnunpoikanen:
Alkuperäinen kirjoittaja uskon:
http://kaksplus.fi/keskustelu/profiili-e82f1064-db69-403d-903d-4669a866d698
Joko täysin epäonnistunut rajaus kasvomeikille tai sitten on vähän harrastettu leikkaa-liimaa juttuja. Ihan kun olisi vartaloon vaihdettu pää kun kaulassa kauhean selkeä raja.
no niinpä onkin.. näyttää jotenkin..hmmm.. no mainoskuvalta tai vastaavalta

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Joko täysin epäonnistunut rajaus kasvomeikille tai sitten on vähän harrastettu leikkaa-liimaa juttuja. Ihan kun olisi vartaloon vaihdettu pää kun kaulassa kauhean selkeä raja.
Heiiiiiiii! Ihan tosi, ihan kuin pää olisi liimattu tuohon kuvaan :eek:
Munkin mielestä siinä on kyllä selkeä raja. :eek:

oohho
niin muutes onkin kun läheltä katsoo!!!

Alkuperäinen kirjoittaja hih:
Miehelleen hankkimista joululahjoista hän kertoo yhdessä ketjussa "Olen hankkinut miehelleni trenssin ja lomamatkan meille kahdelle helmikuulle. Varmaankin keksin vielä jotain pientä. "

sellasta:)
No miksei tuo voi olla totta?

hih
Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:
Alkuperäinen kirjoittaja hih:
Miehelleen hankkimista joululahjoista hän kertoo yhdessä ketjussa "Olen hankkinut miehelleni trenssin ja lomamatkan meille kahdelle helmikuulle. Varmaankin keksin vielä jotain pientä. "

sellasta:)
No miksei tuo voi olla totta?
no tottakai se VOI olla totta...

salapoliisityötä
Alkuperäinen kirjoittaja oohho:
niin muutes onkin kun läheltä katsoo!!!
totta! Tuo miehen pään päälle menevä osakin näyttää tosi tökerölle!

En ota kantaa siihen, onko tämä nikki, josta ketjussa puhutaan sitä mitä väittää olevansa.
Mutta mietin, miksi se olisi niin tärkeää saada selville.
Jos itse joskus joudun oikeuslääkärin leikeltäväksi, ei sillä siinä vaiheessa ole minulle enää merkitystä onko ko. henkilö kenties joskus palstaillut Mitäs nytillä? B)

...
Niinhän se varmasti onkin, näkyy noin selvästi.

salapoliisityötä
Alkuperäinen kirjoittaja vieläkun oikeen jaksas:
niin ettis netistä kenen kuvat nuo oikeasti on. jos tuosta teksi rikos ilmon niin sais syytteen henkilölisyyden väärentämisestä.
mitenkähän onnistuis etsiä toi et kenen toi kuva on?

ap
ei sillä ole väliä onko kukakin oikeasti mikäkin mutta jos sä valehtelet ja väität olevas muuta mitä olet ja vielä kuvien kera niin se on oikeasti jo rikos. jos et ole lehdistä lukenut viime aikaisa tapahtumia.

joo
Alkuperäinen kirjoittaja salapoliisityötä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieläkun oikeen jaksas:
niin ettis netistä kenen kuvat nuo oikeasti on. jos tuosta teksi rikos ilmon niin sais syytteen henkilölisyyden väärentämisestä.
mitenkähän onnistuis etsiä toi et kenen toi kuva on?
sinä on kauhea työ kun pitää eri sivut plarata vaan läpi..

Mua tämä vaivaa vähän siksi, että jotenkin oletan olevani tekemisissä aitojen oikeiden ihmisten kanssa. Jos joku leikkii ihan jotain muuta kuin mitä on, siitä jää vähän sellainen ohhoijaa-olo. Ei tee mieli kommentoida kamalasti sellaisten ihmisten juttuja, joista ei tiedä onko ne lintuja vai kaloja :snotty:

Rauhoittukaa
Mulla on sellainen tunne, että tällä palstalla hyvässä ammatissa oleva, komean miehen ja söpön lapsen kanssa elävä hyvätuloinen, kaunis ja menestynyt tyyppi on kuin avaruusolento. Jos hän todella käyttää kertomaansa Nikonin kameraa, http://hintaseuranta.fi/tuote.aspx/66394, niin kyllä hyvinkin todennäköisesti sillä saa otettua mallitasoisia kuvia. Sitä en sano, ettäkö kaikki aina puhuisivat totta, mutta kyllä Blumen kaltaisiakin ihmisiä on ja paljon, uskokaa tai älkää...Te vain ette ehkä pyöri niissä piireissa, saattaisiko syy olla siinä ;).

V
Antakaa tuon kuvan olla - jos se on photoshopattu, siinä on ollut valtava työ, joka ikinen hapsottava hiuskin saatu tuohon kuvaan. Hassulta tossa näyttää vaan se että miehellä silmä auki vaikka näyttäis olevan hiusta täynnä, mutta sehän taitaa olla vaan illuusio + ihon värierot..miten niin täydellinen kuin Blume on valinnut noin vääränvärisen puuterin :D

Alkuperäinen kirjoittaja vakava sosiaalitapaus:
Mua tämä vaivaa vähän siksi, että jotenkin oletan olevani tekemisissä aitojen oikeiden ihmisten kanssa. Jos joku leikkii ihan jotain muuta kuin mitä on, siitä jää vähän sellainen ohhoijaa-olo. Ei tee mieli kommentoida kamalasti sellaisen ihmisen juttuja, joista ei tiedä onko ne lintuja vai kaloja :snotty:
onhan se toki noinkin. Itse uskon valtaosan palstalaisista kirjoittavan kutakuinkin omina itseinään ( toki ehkä pieneen asioiden kaunisteluun saatta jokainen joskus sortua :saint: :whistle: sellaiseen harmittomaan siis)
Mutta onhan palstalla ennenkin ollut täysiä virtuaalipersonia.'
Mutta jos joku on provo,ja joku on vain uskovinaan häneen, vaikkei oikeasti uskoisikaan. Kuka siinä lopulta provosoikaan?

ann
Alkuperäinen kirjoittaja vakava sosiaalitapaus:
Mua tämä vaivaa vähän siksi, että jotenkin oletan olevani tekemisissä aitojen oikeiden ihmisten kanssa. Jos joku leikkii ihan jotain muuta kuin mitä on, siitä jää vähän sellainen ohhoijaa-olo. Ei tee mieli kommentoida kamalasti sellaisen ihmisen juttuja, joista ei tiedä onko ne lintuja vai kaloja :snotty:
Peesaan tätä.

Pidin Blumea ensiksi todellisena, mutta nyt alkaa tuntua jotenkin valheelta koko tarina :/

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä