mä en kyllä oikeasti usko että se yks palstalainen on oikeustieteen lääkäri!

• Viestiketjun aloittaja JOO
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja .....:
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
Ehkä te saatte takaisin mielenrauhanne sitten, kun olen käynyt tapaamassa Blumea. Koittakaa kestää siihen asti. B)
tätä sä jaksat mainostaa koko ajan!! olkoon vaikka mitä ammatiltaan mut en mä ymmärrä jotain nettituttua ihailee noin paljon
Täältä palstalta esim. BKM ja Blume on sellaisia, joiden kanssa olen hyvin samalla aaltopituudella...on paljon samanlaisia ajatuksia, arvoja jne. Totta kai semmoset haluaa tavata livenäkin. :) Ja BKM:stä onkin tullut hyvä ystäväni.

muuten sinänsä sama mulle vaikka olisi siivoojana Kytösuontiellä, mutta valehtelijoista en pidä, noin yleensäkään...btw Kytösuontien oikeuslääkäri asemalla näkyy olevan italiasta kotoisin oleva miespuolinen lääkäri

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja löytyi kuvia:
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1536038,25
Häh, sekoitanko johonkuhun toiseen, mutta nämäkään kuvat eivät näytä siltä Blumelta, jota mä olen kuvissa nähnyt. Blumella on suuremmat, pyöreämmät silmät ja erilaiset kulmakarvat. :eek:

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Häh, sekoitanko johonkuhun toiseen, mutta nämäkään kuvat eivät näytä siltä Blumelta, jota mä olen kuvissa nähnyt. Blumella on suuremmat, pyöreämmät silmät ja erilaiset kulmakarvat. :eek:
Jos googlaa blondien mallikansioita niin ei ne kaikki samalta näytä..

minä
Taidatte olla sekaisin koko sakki

noh
Meikillä saa ihan oikeasti muutettua ulkonäköään varsinkin jos on ammattilaismeikkaaja tai osaa niksit. Kuvakulmilla ja valaistuksellakin vaikutetaan asiaan miltä näyttää missäkin kuvassa.

Ehkä te saatte takaisin mielenrauhanne sitten, kun olen käynyt tapaamassa Blumea. Koittakaa kestää siihen asti. B)
tätä sä jaksat mainostaa koko ajan!! olkoon vaikka mitä ammatiltaan mut en mä ymmärrä jotain nettituttua ihailee noin paljon
Täältä palstalta esim. BKM ja Blume on sellaisia, joiden kanssa olen hyvin samalla aaltopituudella...on paljon samanlaisia ajatuksia, arvoja jne. Totta kai semmoset haluaa tavata livenäkin. :) Ja BKM:stä onkin tullut hyvä ystäväni.
Mä olen kyllä ihan oikeastikin olemassa. :D

Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
Mä olen kyllä ihan oikeastikin olemassa. :D
luulet vaan... :whistle:
sorry, oli ihan pakko :ashamed:

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
tai sitten joku näyttäää itsestään eri henkilöiden kuvia, jotka vain muistuttavat jotenkin toisiaan. :D Eipä muuten väliä, mutta muistan vain joidenkin palstalaisten naamat, kun ovat monessa ketjussa niitä näyttäneet. Sinänsä sama vaikka joku näyttäisi anopin kuvaa omanaan, mutta aina vähän ihmetyttää motiivit keksiä itselleen palstapersoonia. Sitä en tiedä onko tämä keksitty vai ei.

hmm
siis en ymmärrä noita "eri näköinen" -kommentteja. minustakin saisi helposti otettua muutaman kuvan, joissa näyttäisin kaikissa hiukan erilaiselta. jos ei ole ikinä nähnyt livenä, niin yhden valokuvan perusteella voi muodostaa ihmisestä ihan erilaisen käsityksen, kuin mikä totuus on!

vieras
Niin oletko sä Tytsi nähnyt ikinä Blumea? Tai edes jutellut puhelimessa? Ihan vain varoituksena, että ennenkuin alat maksamaan tai varaamaan lentolippuja Italiaan, niin ota selvää asioista. Ihan hyvällä sanon. Netissä liikkuu kaikenlaisia ihmisiä, jotka keksivät mitä tahansa oman tylsän elämänsä korvikkeeksi.

joo
en ole kateellinen pääsen italiaan ihan muutenkin mutta en lähtisi kyllä yksin ihmisen luo vaikka olisin puhelimessakin puhunut. nykyään ei koskaan teidä mitä on vastassa.

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
siis en ymmärrä noita "eri näköinen" -kommentteja. minustakin saisi helposti otettua muutaman kuvan, joissa näyttäisin kaikissa hiukan erilaiselta. jos ei ole ikinä nähnyt livenä, niin yhden valokuvan perusteella voi muodostaa ihmisestä ihan erilaisen käsityksen, kuin mikä totuus on!
niinpä, onhan täälläkin ollut musta paljon kuvia joissa olen vähän erinäköinen kuin useimmissa muissa kuvissa, juuri tänään taisin yhteen tukkaketjuun tai johonkin laittaa, en tiedä olisko kukaan tunnistanut siitä, jos ei olisi ollut nikkiä...no ehkä kulmakarvoista ainakin aina helppo tunnistaa :D

Marilii
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
:LOL: just samaa ajattelin.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja merianna:
muuten sinänsä sama mulle vaikka olisi siivoojana Kytösuontiellä, mutta valehtelijoista en pidä, noin yleensäkään...btw Kytösuontien oikeuslääkäri asemalla näkyy olevan italiasta kotoisin oleva miespuolinen lääkäri
Pitäisikö tämän liittyä blumeen jotenkin? isä ei voi olla ellei ole sitten todella nuorena saanut.

Alkuperäinen kirjoittaja merianna:
Pitäisikö tämän liittyä blumeen jotenkin? isä ei voi olla ellei ole sitten todella nuorena saanut.
ehei, ei pidä liittyä, vaan tuli mieleen kun joku toinen sanoi aiemmin olevansa laitoshuoltajana patologian laitoksella, ja että niin varmaan Blumekin ja saanut tämän lääkäri-idean siitä. Jos todella uskoisi tuohon teoriaan, olisi Blume voinut saada aineksia tarinaansa tuosta lääkäristä, siis jos oletetaan ettei hän puhunut totta.
Tosin minä en muuten edes tiedä missä Blume on sanonut olevansa töissä, kai niitä muitakin paikkoja on kun Kytösuontie...

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä