Joulun alla ainaki kirjoitteli vielä.Alkuperäinen kirjoittaja no:Käykö tämä blume enää täällä palstalla? Kirjoittelemassa?
eipä taida käydä.Alkuperäinen kirjoittaja no:Käykö tämä blume enää täällä palstalla? Kirjoittelemassa?
ottamatta kantaa blumen muuhun aitouteen, minun mielestäni tuo "raja" on hiuskiehkura, joka menee kasvojen suuntaisesti, ja tekee samalla ruskettuneelle selälle ja vaaleille kasvoille tiukan rajan.Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Munkin mielestä siinä on kyllä selkeä raja.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Heiiiiiiii! Ihan tosi, ihan kuin pää olisi liimattu tuohon kuvaanAlkuperäinen kirjoittaja sherlokki linnunpoikanen:Joko täysin epäonnistunut rajaus kasvomeikille tai sitten on vähän harrastettu leikkaa-liimaa juttuja. Ihan kun olisi vartaloon vaihdettu pää kun kaulassa kauhean selkeä raja.Alkuperäinen kirjoittaja uskon:http://kaksplus.fi/keskustelu/profiili-e82f1064-db69-403d-903d-4669a866d698
No, mä sanoisin taas että jos jolla kulla on oma virtuaalipersoonallisuutensa eli esittää täällä jotain ihan muuta kuin mitä on, niin sellaiselle sopii hyvin luonteeseen että näkee vaivaa kuvienkin eteen.Alkuperäinen kirjoittaja hmm:ottamatta kantaa blumen muuhun aitouteen, minun mielestäni tuo "raja" on hiuskiehkura, joka menee kasvojen suuntaisesti, ja tekee samalla ruskettuneelle selälle ja vaaleille kasvoille tiukan rajan.Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Munkin mielestä siinä on kyllä selkeä raja.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Heiiiiiiii! Ihan tosi, ihan kuin pää olisi liimattu tuohon kuvaanAlkuperäinen kirjoittaja sherlokki linnunpoikanen:Joko täysin epäonnistunut rajaus kasvomeikille tai sitten on vähän harrastettu leikkaa-liimaa juttuja. Ihan kun olisi vartaloon vaihdettu pää kun kaulassa kauhean selkeä raja.Alkuperäinen kirjoittaja uskon:http://kaksplus.fi/keskustelu/profiili-e82f1064-db69-403d-903d-4669a866d698
ja en jaksa uskoa, että kukaan vaivautuisi tuollaista photoshoppaamaan, kun paljon yksinkertaisempiakin tapoja/kuvia on olemassa.
eikös siinä ole hiuksia siinä kaulalla...ainoa mikä häiritsee on se että kovin erinäköinen on tuossa kuvassa kuin muissa mitä olen nähnyt...Alkuperäinen kirjoittaja sherlokki linnunpoikanen:Joko täysin epäonnistunut rajaus kasvomeikille tai sitten on vähän harrastettu leikkaa-liimaa juttuja. Ihan kun olisi vartaloon vaihdettu pää kun kaulassa kauhean selkeä raja.Alkuperäinen kirjoittaja uskon:http://kaksplus.fi/keskustelu/profiili-e82f1064-db69-403d-903d-4669a866d698
siltikään kuva ei mielestäni ole käsiteltyAlkuperäinen kirjoittaja juuh:No, mä sanoisin taas että jos jolla kulla on oma virtuaalipersoonallisuutensa eli esittää täällä jotain ihan muuta kuin mitä on, niin sellaiselle sopii hyvin luonteeseen että näkee vaivaa kuvienkin eteen.
mäkin hämmästyin tota profiilikuvaa kun tuntui et olikin ihan eri tyyppi ku niissä muissa kuvissaAlkuperäinen kirjoittaja merianna:eikös siinä ole hiuksia siinä kaulalla...ainoa mikä häiritsee on se että kovin erinäköinen on tuossa kuvassa kuin muissa mitä olen nähnyt...Alkuperäinen kirjoittaja sherlokki linnunpoikanen:Joko täysin epäonnistunut rajaus kasvomeikille tai sitten on vähän harrastettu leikkaa-liimaa juttuja. Ihan kun olisi vartaloon vaihdettu pää kun kaulassa kauhean selkeä raja.Alkuperäinen kirjoittaja uskon:http://kaksplus.fi/keskustelu/profiili-e82f1064-db69-403d-903d-4669a866d698
Joo no en sitä kommentoinutkaan että onko käsitelty vai ei. Mulle on ihan sama vaikka esiintyisi neitsyt mariana niissä kuvissaan. Tarkoitinkin sitä että eikös lehdessä kerran ollut jostain joka oli netissä keskustelupalstoilla esiintynyt ties minä ja luonut oikeen nettipersonallisuuden ja oli oikeen huolellisesti nähnyt vaivaa feikkitietojen ja feikkikuvien luomiseen.Alkuperäinen kirjoittaja hmm:siltikään kuva ei mielestäni ole käsiteltyAlkuperäinen kirjoittaja juuh:No, mä sanoisin taas että jos jolla kulla on oma virtuaalipersoonallisuutensa eli esittää täällä jotain ihan muuta kuin mitä on, niin sellaiselle sopii hyvin luonteeseen että näkee vaivaa kuvienkin eteen.
tossa kuvassa se näyttää anteeks vaan ihan rukoilijasirkaltaAlkuperäinen kirjoittaja peesi:mäkin hämmästyin tota profiilikuvaa kun tuntui et olikin ihan eri tyyppi ku niissä muissa kuvissaAlkuperäinen kirjoittaja merianna:eikös siinä ole hiuksia siinä kaulalla...ainoa mikä häiritsee on se että kovin erinäköinen on tuossa kuvassa kuin muissa mitä olen nähnyt...Alkuperäinen kirjoittaja sherlokki linnunpoikanen:Joko täysin epäonnistunut rajaus kasvomeikille tai sitten on vähän harrastettu leikkaa-liimaa juttuja. Ihan kun olisi vartaloon vaihdettu pää kun kaulassa kauhean selkeä raja.Alkuperäinen kirjoittaja uskon:http://kaksplus.fi/keskustelu/profiili-e82f1064-db69-403d-903d-4669a866d698
Mutta mitäpä palstalainen ei tekisi sen eteen, että pystyisi todistamaan tuon täydellisyyden feikiksi ja näin saisi jälleen yönsä nukuttua kunnolla.Alkuperäinen kirjoittaja joo:sinä on kauhea työ kun pitää eri sivut plarata vaan läpi..Alkuperäinen kirjoittaja salapoliisityötä:mitenkähän onnistuis etsiä toi et kenen toi kuva on?Alkuperäinen kirjoittaja vieläkun oikeen jaksas:niin ettis netistä kenen kuvat nuo oikeasti on. jos tuosta teksi rikos ilmon niin sais syytteen henkilölisyyden väärentämisestä.
Mutta voi olla että tuon rauhan takaamiseksi sun pitää varustautua kameralla tapaamiseen Koska eihän kukaan ilman kuvia sinua usko. Toisaalta, ei ne kuvatkaan varmaan riitä. Ne voidaan leimata väärennöksiksiAlkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Ehkä te saatte takaisin mielenrauhanne sitten, kun olen käynyt tapaamassa Blumea. Koittakaa kestää siihen asti. B)
todellakin muissa kuvissa olevalla Blumella on pyöreämmät silmät, korkeammalla olevat kulmakarvat eikä noin pyöreät posket, eikä kai nenässä mitään moukkuja ollut...tuon kuvan nainen ei ole klassisen kaunis kuten nainen Blumen muissa kuvissaAlkuperäinen kirjoittaja vöp:Tuossa kuvassa oleva nainen näyttää ihan eri näköiseltä kuin muutamat muut kuvat joita muistan nimimerkin näyttäneen. Mulle on ihan sama onko keksitty hahmo vai ei, mutta ymmärrän että sellaisia loukkaa, että joku esiintyy keksittynä henkilönä, jotka kokevat paremmin tutustuneensa persoonaan ja sitten paljastuu ettei tällaista henkilöä ole olemassakaan.
tätä sä jaksat mainostaa koko ajan!! olkoon vaikka mitä ammatiltaan mut en mä ymmärrä jotain nettituttua ihailee noin paljonAlkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Ehkä te saatte takaisin mielenrauhanne sitten, kun olen käynyt tapaamassa Blumea. Koittakaa kestää siihen asti. B)
totta,johtuisko kuvakulmasta?Alkuperäinen kirjoittaja merianna:todellakin muissa kuvissa olevalla Blumella on pyöreämmät silmät, korkeammalla olevat kulmakarvat eikä noin pyöreät posket, eikä kai nenässä mitään moukkuja ollut...tuon kuvan nainen ei ole klassisen kaunis kuten nainen Blumen muissa kuvissaAlkuperäinen kirjoittaja vöp:Tuossa kuvassa oleva nainen näyttää ihan eri näköiseltä kuin muutamat muut kuvat joita muistan nimimerkin näyttäneen. Mulle on ihan sama onko keksitty hahmo vai ei, mutta ymmärrän että sellaisia loukkaa, että joku esiintyy keksittynä henkilönä, jotka kokevat paremmin tutustuneensa persoonaan ja sitten paljastuu ettei tällaista henkilöä ole olemassakaan.
Samaten nämäkin jutut voi katsoa kunnianloukkaukseksi,jos näissä ei ole perää.Alkuperäinen kirjoittaja juuh:Mutta voi olla että tuon rauhan takaamiseksi sun pitää varustautua kameralla tapaamiseen Koska eihän kukaan ilman kuvia sinua usko. Toisaalta, ei ne kuvatkaan varmaan riitä. Ne voidaan leimata väärennöksiksiAlkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Ehkä te saatte takaisin mielenrauhanne sitten, kun olen käynyt tapaamassa Blumea. Koittakaa kestää siihen asti. B)