mä en kyllä oikeasti usko että se yks palstalainen on oikeustieteen lääkäri!

• Viestiketjun aloittaja JOO
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mun ei ole vaikea uskoa että joku palstalainen olisi juristi tai oikeuslääkäri... MUTTA kun siinä vaiheessa kun kaikki jutut on niin liian täydelliseltä kuulostavia niin alan epäillä onko kaikki mitä hlö kirjoittaa totta, ja sitten voi alkaa epäillä ammattiakin. Esim. ko, henkilön kohdalla aloin ihmetellä asioiden laitaa kun kertoi asumisestaan ja asumiskuluistaan, kun kyseenalaistettiin että miten näin voi olla, ei sitten kommentoinutkaan enää mitään vaan hävisi koko keskustelusta.
Lisäys: sen lisäksi, se mitä on oikeuslääkärin työstä kommentoinut, ei kuulosta alan ammattilaiselta. Itse olen terveydenhuoltoalalla ja se pisti silmään.

Mun ei ole vaikea uskoa että joku palstalainen olisi juristi tai oikeuslääkäri... MUTTA kun siinä vaiheessa kun kaikki jutut on niin liian täydelliseltä kuulostavia niin alan epäillä onko kaikki mitä hlö kirjoittaa totta, ja sitten voi alkaa epäillä ammattiakin. Esim. ko, henkilön kohdalla aloin ihmetellä asioiden laitaa kun kertoi asumisestaan ja asumiskuluistaan, kun kyseenalaistettiin että miten näin voi olla, ei sitten kommentoinutkaan enää mitään vaan hävisi koko keskustelusta.
no vaikkei oliskaan niin eikö siihen voi suhtautua vaan että no sitten ei ole ja thats it :D tai jos ei oo varmuutta niin suhtautuu juttuihin toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos-tyyliin. Kyllähän nyt hyvänen aika netti on täynnä kaikenmaailman hörhöjä ja provoja ja huijauksia, tarviiko niistä aina asiaa tehdä. Ikään kuin se olis jotenkin suuri asia.

V
Alkuperäinen kirjoittaja uskoo ken tahtoo:
Alkuperäinen kirjoittaja V:
Mä olen ihmetellyt sitä yhdistelmää, oikeuslääkäri niillä katson huulet raollaan silmät suurina viattomasti ihmetellen kameraa-kuvilla...voihan se olla toki että moinen täydellisyys on todellinen, ei siinä. Vaikea sanoa.
juu jotenkin ne sen kuvat oli ku jostain mallikansiosta/muotilehdestä otettuja. "Mies nappas musta kuvan ku nojasin seinään"-tyyliin
Just tältä ne mustakin näyttää :ashamed:

laitoshuoltajalle kyssäri
Se on varmaan laitoshuoltajana patologisella, kuten minä. Ja siitä se ajatus sitten lähti.
Reps :D :D Tää oli hyvä
Mä oon ihan oikeasti. :laugh. Uskokaa mua. :LOL:
sinä joka olet patologisella laitoshuoltajana.. mimmosta sun työsi on? siis suurinpyörtein tiedän mitä laitoshuoltaja tekee, mut joudutko näkemään iljettäviä asioita siellä?
tei vainajia oletko nähnyt?

someone
Mun on taas vaikea uskoa että kaikki palstailijat ovat kouluttamattomia tai matalapalkkaisia duunareita tai kotiäitejä. Ottamatta sen enempää kantaa ap:n ihmetyksiin.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja kuinka:
onko täällä useastikin näitä kusettajia? Jotka huvikseen satuilee tarinoitaan?
On kyllä, valitettavasti. Jopa valokuvat löytyy tukemaan feikkipersoonallisuutta. Ja joillaki pervoilla niitä on jopa useampi :/

Ihan vaan kommenttina, että tiedän kyllä patologit, oikeuslääkärit ja oikeustieteilijät, mutta mikä on oikeustieteen lääkäri?

Tätini edesmennyt mies teki uransa oikeuslääkärinä. Hoitaako siis oikeustieteen lääkäri burnoutista kärsiviä juristeja? :kieh:

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja siis:
Selventäisikö joku, mistä te edes olette sen kuvan nähneet? Onko se jaellut kuviaan täällä palstalla vai onko sillä kuva profiilissa vai mistä tää nyt tulee että se on jonkun tietyn näköinen.
On laittanut kuviaan usein täällä palstalla noihin kuva ketjuihin. Ja profiilissaki sillä ainaki oli myös kuvia.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Jaa, hän siis on jo nyt italialainen oikeuslääkäri. Ahaa :) Eikös hän kuitenkin tovin jo asunut Suomessakin. Ehkä hän kävi nettilääkiksen ja erikoistui oppisopimuksella Suomesta käsin.
Niinpä niin :whistle: kirjekurssina :D

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
On törkeää jauhaa selän takana tämmösiä.
Selän takana :D

Mulle on ihan sama mikä blume on, kaunis on jos omia kuviaan on laittanut MUTTA pointtina on se, että tässäkin nettimaailmassa osa kaverustuu muiden kanssa, kuten tässä tapauksessa tytsi ja ilmeisesti BKM. Onhan se silkkaa kusetusta eikä varmasti tule hyvä mieli jos on jotakuta pitänyt jonakin ja paljastuu ihan toiseksi. Pahimmillaan jopa käydään toisen luona jne ennen kuin paljastuu.

oliskohan
Alkuperäinen kirjoittaja siis:
Selventäisikö joku, mistä te edes olette sen kuvan nähneet? Onko se jaellut kuviaan täällä palstalla vai onko sillä kuva profiilissa vai mistä tää nyt tulee että se on jonkun tietyn näköinen.
On laittanut kuviaan usein täällä palstalla noihin kuva ketjuihin. Ja profiilissaki sillä ainaki oli myös kuvia.
Ihan näin sivusta seuraajana sanoisin että nää kuvaketjut esim. vauvan alapääketjut ja kai täällä kaksplussalla on janssa jotain kuvaketjuja niin tuskin oikeesti kukaan laittaa aitoja kuviaan itsestään tänne kaikkien nähtäville. Eiköhän ne oo vaan netistä kopioituja. Ja tietysti mahdollisimman edustavia kuvia kuka nyt rumia kuvia kopioisi ja esittelisi itsenään.

vieras
Mä kerran ihmettelin, kun Blume vastasi johonkin asumiskyselyyn ja laittoi eri postiosoitteet eri kyselyihin.

Toinen mitä ihmettelen on se, että jos hän on oikea lääkäri, häntä kiinnostaisi vastata oman alansa juttuihin. Yleensä hän vastaili johonkin uskontojuttuihin.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja laitoshuoltajalle kyssäri:
Se on varmaan laitoshuoltajana patologisella, kuten minä. Ja siitä se ajatus sitten lähti.
Reps :D :D Tää oli hyvä
Mä oon ihan oikeasti. :laugh. Uskokaa mua. :LOL:
sinä joka olet patologisella laitoshuoltajana.. mimmosta sun työsi on? siis suurinpyörtein tiedän mitä laitoshuoltaja tekee, mut joudutko näkemään iljettäviä asioita siellä?
tei vainajia oletko nähnyt?
Suht siistiä työtä. Ei oksettavuuden puolesta poikkea juurikaan vaikka osastotyöstä. Vainajia näkee kyllä osastoilla enemmän, ku patologisella. Avauksien aikanahan saleihin ei pääse. Joitain ei niin kivoja juttuja sisältävien astioiden tyhjennyksiä kuuluu meidän tehtäviin, mutta niihin tottuu kyllä.

Tykkään silti enemmän leikkurissa olosta tai osastoilla olosta. Patologisella työ on yksinäisempää puurtamista. Arkistakin, ei se ole mitenkään ihmeellistä.

sherlokki linnunpoikanen
Alkuperäinen kirjoittaja uskon:
http://kaksplus.fi/keskustelu/profiili-e82f1064-db69-403d-903d-4669a866d698
Joko täysin epäonnistunut rajaus kasvomeikille tai sitten on vähän harrastettu leikkaa-liimaa juttuja. Ihan kun olisi vartaloon vaihdettu pää kun kaulassa kauhean selkeä raja.

hih
Miehelleen hankkimista joululahjoista hän kertoo yhdessä ketjussa "Olen hankkinut miehelleni trenssin ja lomamatkan meille kahdelle helmikuulle. Varmaankin keksin vielä jotain pientä. "

sellasta:)

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja sherlokki linnunpoikanen:
Alkuperäinen kirjoittaja uskon:
http://kaksplus.fi/keskustelu/profiili-e82f1064-db69-403d-903d-4669a866d698
Joko täysin epäonnistunut rajaus kasvomeikille tai sitten on vähän harrastettu leikkaa-liimaa juttuja. Ihan kun olisi vartaloon vaihdettu pää kun kaulassa kauhean selkeä raja.
Heiiiiiiii! Ihan tosi, ihan kuin pää olisi liimattu tuohon kuvaan :eek:

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä