mä en kyllä oikeasti usko että se yks palstalainen on oikeustieteen lääkäri!

• Viestiketjun aloittaja JOO
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja kumpi tosiaan:
Alkuperäinen kirjoittaja Jepulis:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mikä fuc-----ing oikeustieteen lääkäri....
no ai älä... että oikeustieteen tohtori vai oikeuslääketieteen tohtori...
niin siis mikä hän nyt on väittänyt olevansa...?
ja onko jossain ketju jossa näin kertonut?
Ei ole kyllä mun tietääkseni sanonut olevansa oikeuslääketieteen tohtori vaan oikeuslääkäri.

Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
Ajatelkaa ihan rauhassa, että olen hyväuskoinen hölmö, jos se helpottaa oloanne. :) Olishan se nyt ihan kamalaa, jos jollain kauniilla naisella olisi hyvä ammattikin. :eek: Minä tiedän hänen koko nimensä, riittääkö?
Ei riitä. Mäkin voin väittää olevani vaikka juristi ja kertoa sulle koko nimeni. Ei se vielä meinaa että oikeesti olisin.
Netistä esim. löytää lähes jokaisen nimellä tietoja.
en minä vaan löydä omallani. Tai tietoja löytyy, mutta ei kylläkään minusta.
Yhden googleosuman olen kerran nimelläni saanut, ja sekin oli ainoastaan
nimeni jossakin adressilistalla.

vieras
Ajatelkaa ihan rauhassa, että olen hyväuskoinen hölmö, jos se helpottaa oloanne. :) Olishan se nyt ihan kamalaa, jos jollain kauniilla naisella olisi hyvä ammattikin. :eek: Minä tiedän hänen koko nimensä, riittääkö?
Ei riitä. Mäkin voin väittää olevani vaikka juristi ja kertoa sulle koko nimeni. Ei se vielä meinaa että oikeesti olisin.
Netistä esim. löytää lähes jokaisen nimellä tietoja.
Siis oikeasti, ei tuo todista mitään!

no mitäs ihmettä se nyt teidän muiden perseitä kutittaa, eiköhän oo ihan tytsin ja blumen välinen juttu, olipa sitten lääkäri tai koirankusettaja tai vaikka karvanen 50v porvoosta. ihme haloota ihan tyhjästä taas.

tässä
Oikeuslääkärit ja heidän päätoimialueensa

Sähköpostiosoitteet muodossa: etunimi.sukunimi@thl.fi

Kaisa Lalu
Helsinki, Päijät-Häme ja Uusimaa
puh. 020 610 7573

Antti Männikkö
Helsinki, Uusimaa ja Itä-Uusimaa
puh. 020 610 7574

Erkki Tiainen
puh. 020 610 7575

Sauli Toivonen
Kouvola, Etelä-Karjala ja Kymenlaakso
puh. 020 610 7576

Ursula Vala
Hämeenlinna, Kanta-Häme
puh. 020 610 7571

Antti Virtanen
puh. 020 610 7577

http://www.thl.fi/fi_FI/web/fi/tutkimus/palvelut/oikeuslaakinta/yhteystiedot/es

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja tässä:

Kaisa Lalu
puh. 020 610 7573

Antti Männikkö
puh. 020 610 7574

Erkki Tiainen
puh. 020 610 7575

Sauli Toivonen
puh. 020 610 7576

Ursula Vala
Hämeenlinna, Kanta-Häme
puh. 020 610 7571

Antti Virtanen
puh. 020 610 7577

Noiden lisäkis on varmasti heidän alaisinaan toimivia. Käsittääkseni Suomessa on 29 kuolinsyyntutkijaa (siis lääkäriä).

ottakaa asioista paremmin selvää
Alkuperäinen kirjoittaja ei:
tässä kukaan ole väittänyt että valehtelee vaan epäillyt että asia ei oikein voi olla totta. ja toisekseen jos sä olet vasta opinto astella oikeuslääketieteen lääkäriks niin tuskin saat alkaa töitä tosta noin vain tekemään ihan varmaan.
mites ne sit oppii sen työn, jos ei tee sitä.. luuletko tosiaan että lääkäriopiskelijat ovvat sen 7vuotta koulun penkillä ja hyppäävät sitten suoraan vastaanotolle?

meillä ainakin teekoossa on näitä opiskelijoita ja kandeja päivystyksessä, eli saavat palkkaa siitä työstä ja ovat ihan yksikseen siinä.

ja mitä olen itse esimerkiksi ruumiinavauksesta lukenut, niin suomessa ei siihen edes ole erikseen mitään koulutusohjelmaa, vaan yleensä lääkäri sitten erikoistumisvaiheessa, mikäli potentiiaalia ja kiinnostusta löytyy, lähtee työskentelemään ensin yhdessä kokeneen avaajan ja lekurin kanssa ja saa itsekkin tehdä jonkin verran näitä töitä..opetellessa.

Ja mun lapse aivot ultrasi opiskelija tayssissa silloin kun tyttö syntyi, toki siinä valmistunut vanhempi lääkäri oli vieressä katsomassa, että tekee kaiken oikein.

ja mitä alkuperäiseen kysymykseen blumen aitoudesta..enpä ole henkilön juttuja lukenut, kun harvoin täällä olen, joten en osaa sanoa juuta enkä jaata

Alkuperäinen kirjoittaja tässä:

Kaisa Lalu
puh. 020 610 7573

Antti Männikkö
puh. 020 610 7574

Erkki Tiainen
puh. 020 610 7575

Sauli Toivonen
puh. 020 610 7576

Ursula Vala
Hämeenlinna, Kanta-Häme
puh. 020 610 7571

Antti Virtanen
puh. 020 610 7577

Noiden lisäkis on varmasti heidän alaisinaan toimivia. Käsittääkseni Suomessa on 29 kuolinsyyntutkijaa (siis lääkäriä).
Niinpä. Missään ei tietääkseni ole listaa, joissa olisi kaikki Suomen oikeuslääkärien nimet. Ja varsinkaan sellaista listaa, jossa olisi myös italialaisten oikeuslääkärien nimet.

noh
Se on kumma, että täällä uskotaan helposti, jos joku sanoo olevansa lähihoitaja tai suurtalouskokki, mutta auta armias, jos joku kertoo olevansa juristi tai oikeuslääkäri, niin se onkin sitten heti suurta valhetta ja mahdottomuutta. Itse olen ekalta ammatiltani sh, mutta tällä hetkellä kulutan luentosalien penkkejä yliopistolla ja olen tuleva juristi. Ihan sama, uskooko joku vai ei, näin se vain on.

Ja Blume on sanonut olevansa oikeuslääkäri, ei siis ole väittänyt olevansa minkään alan tohtori.

vieras
Tytsi on nähnyt siis jossain faktaa siitä että kyseisen niminen nainen on oikeuslääkäri. Mut ootko nähnyt sen henkkarit tai jotain minkä perusteella voit olla varma että kyseessä on juuri sama ihminen?

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä