Ei ole kyllä mun tietääkseni sanonut olevansa oikeuslääketieteen tohtori vaan oikeuslääkäri.Alkuperäinen kirjoittaja kumpi tosiaan:niin siis mikä hän nyt on väittänyt olevansa...?Alkuperäinen kirjoittaja Jepulis:no ai älä... että oikeustieteen tohtori vai oikeuslääketieteen tohtori...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mikä fuc-----ing oikeustieteen lääkäri....
ja onko jossain ketju jossa näin kertonut?
haepa sellainen lista. =)Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Oikeuslääkäreitä on Suomessa vähän, käsittääkseni jokainen löytyy netistä
en minä vaan löydä omallani. Tai tietoja löytyy, mutta ei kylläkään minusta.Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Netistä esim. löytää lähes jokaisen nimellä tietoja.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei riitä. Mäkin voin väittää olevani vaikka juristi ja kertoa sulle koko nimeni. Ei se vielä meinaa että oikeesti olisin.Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Ajatelkaa ihan rauhassa, että olen hyväuskoinen hölmö, jos se helpottaa oloanne. Olishan se nyt ihan kamalaa, jos jollain kauniilla naisella olisi hyvä ammattikin. Minä tiedän hänen koko nimensä, riittääkö?
Siis oikeasti, ei tuo todista mitään!Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Netistä esim. löytää lähes jokaisen nimellä tietoja.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei riitä. Mäkin voin väittää olevani vaikka juristi ja kertoa sulle koko nimeni. Ei se vielä meinaa että oikeesti olisin.Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Ajatelkaa ihan rauhassa, että olen hyväuskoinen hölmö, jos se helpottaa oloanne. Olishan se nyt ihan kamalaa, jos jollain kauniilla naisella olisi hyvä ammattikin. Minä tiedän hänen koko nimensä, riittääkö?
Mut mahtaako tuo sitten olla opiskellut siellä italiassa vai suomessa.Alkuperäinen kirjoittaja BKM:haepa sellainen lista. =)Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Oikeuslääkäreitä on Suomessa vähän, käsittääkseni jokainen löytyy netistä
Noiden lisäkis on varmasti heidän alaisinaan toimivia. Käsittääkseni Suomessa on 29 kuolinsyyntutkijaa (siis lääkäriä).Alkuperäinen kirjoittaja tässä:Oikeuslääkärit ja heidän päätoimialueensa
Sähköpostiosoitteet muodossa: etunimi.sukunimi@thl.fi
Kaisa Lalu
Helsinki, Päijät-Häme ja Uusimaa
puh. 020 610 7573
Antti Männikkö
Helsinki, Uusimaa ja Itä-Uusimaa
puh. 020 610 7574
Erkki Tiainen
puh. 020 610 7575
Sauli Toivonen
Kouvola, Etelä-Karjala ja Kymenlaakso
puh. 020 610 7576
Ursula Vala
Hämeenlinna, Kanta-Häme
puh. 020 610 7571
Antti Virtanen
puh. 020 610 7577
http://www.thl.fi/fi_FI/web/fi/tutkimus/palvelut/oikeuslaakinta/yhteystiedot/es
Hänhän muutti sinne vasta viime vuoden lopulla.Alkuperäinen kirjoittaja blondi:Blume asuu Italiassa joten tuskin löytyy Suomen oikeuslääkärilistalta.
tuskin löytyy minkään maan listaltaAlkuperäinen kirjoittaja blondi:Blume asuu Italiassa joten tuskin löytyy Suomen oikeuslääkärilistalta.
mites ne sit oppii sen työn, jos ei tee sitä.. luuletko tosiaan että lääkäriopiskelijat ovvat sen 7vuotta koulun penkillä ja hyppäävät sitten suoraan vastaanotolle?Alkuperäinen kirjoittaja ei:tässä kukaan ole väittänyt että valehtelee vaan epäillyt että asia ei oikein voi olla totta. ja toisekseen jos sä olet vasta opinto astella oikeuslääketieteen lääkäriks niin tuskin saat alkaa töitä tosta noin vain tekemään ihan varmaan.
Niinpä. Missään ei tietääkseni ole listaa, joissa olisi kaikki Suomen oikeuslääkärien nimet. Ja varsinkaan sellaista listaa, jossa olisi myös italialaisten oikeuslääkärien nimet.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Noiden lisäkis on varmasti heidän alaisinaan toimivia. Käsittääkseni Suomessa on 29 kuolinsyyntutkijaa (siis lääkäriä).Alkuperäinen kirjoittaja tässä:Oikeuslääkärit ja heidän päätoimialueensa
Sähköpostiosoitteet muodossa: etunimi.sukunimi@thl.fi
Kaisa Lalu
Helsinki, Päijät-Häme ja Uusimaa
puh. 020 610 7573
Antti Männikkö
puh. 020 610 7574
Erkki Tiainen
puh. 020 610 7575
Sauli Toivonen