mä en kyllä oikeasti usko että se yks palstalainen on oikeustieteen lääkäri!

• Viestiketjun aloittaja JOO
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja neiti dina:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
MISTÄ sä tytsi sen varmasti tiedät? mietippäs vähän kauanko lääkäri opinnot kestää ja laskeskele siihen erikoistumiset päälle.
meinaatko että ei voi olla 30v ja lääkäri :D mulla oli tykäkaverina nuorempikin. eikä ollut kandi.
Oikeuslääkäri, se on HIEMAN eri asia

noh
Mun kaverini teki 2 lasta opiskellessaan lääkäriksi. Suunnittelivat miehensä kanssa siten että lapset syntyivät kesällä kun ei ollut koulua, oli siis kuukauden puoltoista äitiyslomalla ja meni syksyllä heti normaalisti takaisin opintojen parii. Mies on hoitanut lapset vauvasta saakka ihan täysin kun nainen on luonut uraa. Hän on 30v ja putkeen opiskellut ja nyt erikoistuu.

Mutta kuulemma kävi lounastauolla imettämässä vauvaa aina ja koulupäivät oli tyyliin 6h max koska oli niin paljon itseopiskelua ja tuutorimaista opiskelua että pystyi imettämään lapsiaan pitkään.

Mutta että tuollaisen olen läheltä nähnyt.

Lääkis kestää 6v, pakollinen terveyskeskustyöskentely mun tietääkseni 2v ennen kuin voi lähtee erikoistuun. Erikoistuminen sitten kestää muutaman vuoden. En tiedä olisko muuttunut systeemi mutta pitkä prosessi tuo on erikoislääkäriksi.

• Tykkää
Reactions: Salla07
hmm
Alkuperäinen kirjoittaja neiti dina:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
MISTÄ sä tytsi sen varmasti tiedät? mietippäs vähän kauanko lääkäri opinnot kestää ja laskeskele siihen erikoistumiset päälle.
meinaatko että ei voi olla 30v ja lääkäri :D mulla oli tykäkaverina nuorempikin. eikä ollut kandi.
Voi olla, mutta erikoistunut lääkäri, joka on asunut ulkomailla sekä pyöräyttänyt lapsenkin välissä tuskin on.

jia
Onko tämä tytsi-89 joku Blume-fani? Paristakin ketjusta pistänyt silmään, että jotain Blumesta höpöttää, vaikkei kyseinen nimimerkki ole edes koko ketjuun kommentoinut tms. Hassua.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja noh:
Mun kaverini teki 2 lasta opiskellessaan lääkäriksi. Suunnittelivat miehensä kanssa siten että lapset syntyivät kesällä kun ei ollut koulua, oli siis kuukauden puoltoista äitiyslomalla ja meni syksyllä heti normaalisti takaisin opintojen parii. Mies on hoitanut lapset vauvasta saakka ihan täysin kun nainen on luonut uraa. Hän on 30v ja putkeen opiskellut ja nyt erikoistuu.

Mutta kuulemma kävi lounastauolla imettämässä vauvaa aina ja koulupäivät oli tyyliin 6h max koska oli niin paljon itseopiskelua ja tuutorimaista opiskelua että pystyi imettämään lapsiaan pitkään.

Mutta että tuollaisen olen läheltä nähnyt.

Lääkis kestää 6v, pakollinen terveyskeskustyöskentely mun tietääkseni 2v ennen kuin voi lähtee erikoistuun. Erikoistuminen sitten kestää muutaman vuoden. En tiedä olisko muuttunut systeemi mutta pitkä prosessi tuo on erikoislääkäriksi.
Jep. Ja oikeuslääkärin erikoistuminen kestää n. 6 vuotta...eli mahdotonta Blumen olla oikeuslääkäri.

vieras
Mäkin mietin mistä Tytsi sen tietää. Onko se käynyt Blumen työpaikalla tai nähnyt todistukset? Jossain mesessä voi kirjotella ihan yhtä hölynpölyä kuin täälläkin. Se että laittaa profiiliin kuvansa, tai ylipäätänsä jonkun kuvan ei ole vielä mikään todistus siitä että kaikki mitä kirjoitaa on totta.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja jia:
Onko tämä tytsi-89 joku Blume-fani? Paristakin ketjusta pistänyt silmään, että jotain Blumesta höpöttää, vaikkei kyseinen nimimerkki ole edes koko ketjuun kommentoinut tms. Hassua.
Ne on netti-bestiksiä :)

juuh
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
Ajatelkaa ihan rauhassa, että olen hyväuskoinen hölmö, jos se helpottaa oloanne. :) Olishan se nyt ihan kamalaa, jos jollain kauniilla naisella olisi hyvä ammattikin. :eek: Minä tiedän hänen koko nimensä, riittääkö?
Oletko tarkastanut maistraatosta että onko se oikeasti hänen nimensä ;)

vieras
Ajatelkaa ihan rauhassa, että olen hyväuskoinen hölmö, jos se helpottaa oloanne. :) Olishan se nyt ihan kamalaa, jos jollain kauniilla naisella olisi hyvä ammattikin. :eek: Minä tiedän hänen koko nimensä, riittääkö?
Ei riitä. Mäkin voin väittää olevani vaikka juristi ja kertoa sulle koko nimeni. Ei se vielä meinaa että oikeesti olisin.

huoh
Mäkin mesettelin AKSUN kanssa, tiesin ihan koko nimenkin, kertoi koko elämäntarinansa yms yms yms yms ja kaikki oli VALETTA. Googlesta löyti nimellä vaikka mitä kirjoituksia yms... eli miksi olisi pitänyt epäillä mitään? Luulimpa hänenkin olevan töissä päiväkodissa, tuskin oli,,,

kumpi tosiaan
Alkuperäinen kirjoittaja Jepulis:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mikä fuc-----ing oikeustieteen lääkäri....
no ai älä... että oikeustieteen tohtori vai oikeuslääketieteen tohtori...
niin siis mikä hän nyt on väittänyt olevansa...?
ja onko jossain ketju jossa näin kertonut?

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja juuh:
Oletko tarkastanut maistraatosta että onko se oikeasti hänen nimensä ;)
Ja samalla tarkastanut että sen niminen ja saman henkilötunnuksen omaava nainen on oikeasti oikeuslääkäri.

ei
tässä kukaan ole väittänyt että valehtelee vaan epäillyt että asia ei oikein voi olla totta. ja toisekseen jos sä olet vasta opinto astella oikeuslääketieteen lääkäriks niin tuskin saat alkaa töitä tosta noin vain tekemään ihan varmaan.

vieras
Minä tiedän hänen koko nimensä, riittääkö?
No ei :D
Hyvänen aika, miettikääs vähän. Ihan oli tässä mun kertomassakin palstatapauksessa nimet tiedossa osalla ja silti hölmöt uskoivat.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä