Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Poppinen:Minun mielestäni alle vuosi on lyhyt aika, pari vuotta jo vakavaa ja sitä useampi vuosi yhdessä on jo pitkä suhde.
Alkuperäinen kirjoittaja No:No mä en kyllä sanois että yli kaks vuotta on "pitkä suhde"
Miettikää ny vaikka omia vanhempianne ja isovanhempianne, niiden suhteet on varmaan sitten megapitkiä ja extra-mega-long-kaikilla-mausteilla-pitkiä!
Alkuperäinen kirjoittaja minusta:Mun mielestä alle pari vuotta on aika lyhyt aika, jos ajatellaan vaikka perheen perustamista. Vakavaa sellainen 4-5 vuotta ja pitkä 10 tai yli.
Alkuperäinen kirjoittaja Poppinen:Alkuperäinen kirjoittaja No:No mä en kyllä sanois että yli kaks vuotta on "pitkä suhde"
Miettikää ny vaikka omia vanhempianne ja isovanhempianne, niiden suhteet on varmaan sitten megapitkiä ja extra-mega-long-kaikilla-mausteilla-pitkiä!
No eikö nekin voi olla ihan vaan pitkiä suhteita? Pitääkö sen kategorioinnin jatkua siitäkin jotenkin ylemmäs?
Kyllä pari vuotta yhdessäoloa on minusta jo sellainen aika että siinä jo tuntee toista ihmistä ja ollaan sitoutuneita, ei mitään kevyttä seurustelua tai tapailua enää, mitä alle vuoden tunteneet saattavat harrastaa.
Alkuperäinen kirjoittaja No:No mä en kyllä sanois että yli kaks vuotta on "pitkä suhde"
Alkuperäinen kirjoittaja minusta:Mun mielestä alle pari vuotta on aika lyhyt aika, jos ajatellaan vaikka perheen perustamista. Vakavaa sellainen 4-5 vuotta ja pitkä 10 tai yli.
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Alkuperäinen kirjoittaja minusta:Mun mielestä alle pari vuotta on aika lyhyt aika, jos ajatellaan vaikka perheen perustamista. Vakavaa sellainen 4-5 vuotta ja pitkä 10 tai yli.
Eli ennen sitä pitkää pitää olla vakavaa muutama vuosi? Miksei vakava (4-5v) voi olla jo pitkä?
Alkuperäinen kirjoittaja Häh:Alkuperäinen kirjoittaja Poppinen:Alkuperäinen kirjoittaja No:No mä en kyllä sanois että yli kaks vuotta on "pitkä suhde"
No eikö nekin voi olla ihan vaan pitkiä suhteita? Pitääkö sen kategorioinnin jatkua siitäkin jotenkin ylemmäs?
Kyllä pari vuotta yhdessäoloa on minusta jo sellainen aika että siinä jo tuntee toista ihmistä ja ollaan sitoutuneita, ei mitään kevyttä seurustelua tai tapailua enää, mitä alle vuoden tunteneet saattavat harrastaa.
Mitä järkee on yleensä kategorioida, jos ainoostaan alle kaksvuotisille on luokat, ja vuodet 2-60 on vaan "pitkiä"?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alle 1v = "tapailu astetta"
1-2v= lyhyttä seurustelua
2-3 = seurustelua vähän vakavammin
3-7= ei kovin pitkä parisuhde
7-10 = jo lähenemistä pitkälle parisuhteelle
10-19v = pitkä parisuhde
20--> =kasvettu jo yhteen![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alle 1v = "tapailu astetta"
1-2v= lyhyttä seurustelua
2-3 = seurustelua vähän vakavammin
3-7= ei kovin pitkä parisuhde
7-10 = jo lähenemistä pitkälle parisuhteelle
10-19v = pitkä parisuhde
20--> =kasvettu jo yhteen![]()
Alkuperäinen kirjoittaja minusta:Mun mielestä 4 vuotta ei vaan ole pitkä. Pitkä on sitten, kun on pitkään oltu yhdessä ja niin mä miellän esim. ne, joilla sellainen 10 vuotta takana yhteiseloa.
Alkuperäinen kirjoittaja minusta:Mun mielestä 4 vuotta ei vaan ole pitkä. Pitkä on sitten, kun on pitkään oltu yhdessä ja niin mä miellän esim. ne, joilla sellainen 10 vuotta takana yhteiseloa.
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Alkuperäinen kirjoittaja minusta:Mun mielestä 4 vuotta ei vaan ole pitkä. Pitkä on sitten, kun on pitkään oltu yhdessä ja niin mä miellän esim. ne, joilla sellainen 10 vuotta takana yhteiseloa.
Ai.. mun mielestä se neljäkin vuotta on jo pitkä aika![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:Alkuperäinen kirjoittaja minusta:Mun mielestä 4 vuotta ei vaan ole pitkä. Pitkä on sitten, kun on pitkään oltu yhdessä ja niin mä miellän esim. ne, joilla sellainen 10 vuotta takana yhteiseloa.
Vähän samat ajatukset on mulla.
Alkuperäinen kirjoittaja hmmph:Pakko kysyä, että minkä ikäinen olet? Pitkä se on, jos ikää esim. 20?
Alkuperäinen kirjoittaja hmmph:Pakko kysyä, että minkä ikäinen olet? Pitkä se on, jos ikää esim. 20?
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Alkuperäinen kirjoittaja hmmph:Pakko kysyä, että minkä ikäinen olet? Pitkä se on, jos ikää esim. 20?
Mitä sillä iällä on väliä, oikeasti? Jos molen ollut sitoutumiskammoinen ja mun suhteet kesti max. sen 3kk, niin kaikki sen yli on pitkää ja vakavaa![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja hmmph:Sitä ajoin takaa, että 18-20 vuotias ei mitenkään päin ois oikein ehtinyt seurustella vielä yli kymmentä vuotta. Sen ikäiselle 4 vuotta on jo aika pitkä pätkä elämästä.