Vähän nolo!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja cothis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

cothis

Aktiivinen jäsen
10.11.2006
21 297
0
36
Tapahtui cothikselle:

Cothis oli käynyt kaupassa kersansa ja pikkusiskonsa kanssa. Cothis sai kassalla pari euroa, jotka cothis lykkäsi pelikoneeseen. Cothis paineli nappia pelikoneella vieressään kärryt, joissa istui kersa ja kärryjen toisella puolen odotteli pikkusisko 13v, kunnes yhtäkkiä..
"teistä ei taida yksikään olla yli 15vuotta täyttänyt", totesi tuima kassaneiti.
Cothis kääntyi sanattomana ympäri ja katsoi itseään nuoremman näköistä myyjää järkyttyneenä, 15v oli sentään pamahtanut rikki jo 10v sitten :xmas:
Cothis totesi olevansa ainoa joka pelaa ja oikein hyvin yli 15v, jolloin myyjä perääntyi kassan suojiin nolona ja cothis pakeni autolleen edelleen järkyttyneenä. Unohtaen kysyä, etteikö se tätä nykyä ollut 18v ikäraja siihen hedelmäpelien pelaamiseen.

Loppu.

Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:
Mut hei, ne alaikäisethän ei olis saanu olla edes siinä liepeillä :kieh: :kieh:

Miten niin ei saa? Onko tämä asia muuttunut? Ennen ainakin sai pelata samaan perheeseen kuuluvan aikuisen kanssa.

Siinä on lattiassa tarrat, joiden ulkopuolelle meni puolet mun ostoskärryistä, että kersakin oli vaan puoliksi ja pikkusisko ei ollenkaan :D

Alkuperäinen kirjoittaja Manta Makoisa harmaana:
Miten niin ei saa? Onko tämä asia muuttunut? Ennen ainakin sai pelata samaan perheeseen kuuluvan aikuisen kanssa.

Mites se uus laki meni, että alle 18v ei saa edes perheenjäsenen kanssa pelata.

Alkuperäinen kirjoittaja Manta Makoisa harmaana:

On muuttunut. Mies oli pelannut muutaman euron mein pojan kanssa kauppakeskuksessa, niin vartijat oli tulleet huomauttamaan asiasta, että alle 15-vuotiaat ei saa olla sen K15-alueen sisällä ollenkaan, vaikka eivät edes itse pelaisi.

:laugh:

mulle tuli kerran joku tettiläinen valittaa kirjastossa kun olin ollu koneella yli 15 min.et nyt tarvis lopettaa kun olen jo yli 15 min.siinä ollu(se oli kone johon ei tarvii varata aikaa),minäpä siihen et no enpä taida lähteä kun ei jonossakaan ole ketään ja oliko koko kirjastossakaan ketään muuta kun minä(pieni kirjasto) joten jatkoin siinä koneella olemista ja tää teini vaan nökötti aikansa siinä n´mun takana ja kun en siitä mihinkään menny ni lähti tiskin taakse norkoileen.

Alkuperäinen kirjoittaja Tirsku:
sähän oot hujoppi muhun verrattuna, mä kun jään reilusti alle 160cm:n

Mä kun taas ajattelisin, että ehkä se ei huomannut kauempaa mun silmäpusseja :saint: Ku ei se siitä pituudestakaan niin kiinni voinut olla :D

me oltiin ostoksilla kun mies sit päätti mennä pelamaan hedelmäpeliä,no mä sit menin 3kk ikäisen vauvan kans siihen viereen,ni sieltä valvonta kopista hyökkää ukko ja sanoo et se vauva ei saa olla siellä ku ikäraja on 15vee:laugh:no sit siihen viereen tuli toinen perhe kans vauva mukana ni se alko niillekki huutaan et vauva pois sieltä...vissiin vähän virkaintoinen se ukkeli...katotiin vaan ihan pöljänä sitä ukkoa ku räyhäs siinä...eipä olla viety enää lapsia lähellekkään sitä paikkaa=)

Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
:laugh: et taida olla mitenkään mahottoman pitkä? meinaan mä oon älytön pätkä ja mua sen takia luullaan 10 vuotta nuoremmaksi

Moon perus 164cm :o

sähän oot hujoppi muhun verrattuna, mä kun jään reilusti alle 160cm:n

Mut oletteko muuten huomannu et nykyään muksut on pitkiä? Miehen serkun likat meni musta ohi jo siinä 12 v iässä ja nykyään ne molemmat on n. 2 päätä mua pidempiä.

Alkuperäinen kirjoittaja hippu:
me oltiin ostoksilla kun mies sit päätti mennä pelamaan hedelmäpeliä,no mä sit menin 3kk ikäisen vauvan kans siihen viereen,ni sieltä valvonta kopista hyökkää ukko ja sanoo et se vauva ei saa olla siellä ku ikäraja on 15vee:laugh:no sit siihen viereen tuli toinen perhe kans vauva mukana ni se alko niillekki huutaan et vauva pois sieltä...vissiin vähän virkaintoinen se ukkeli...katotiin vaan ihan pöljänä sitä ukkoa ku räyhäs siinä...eipä olla viety enää lapsia lähellekkään sitä paikkaa=)

Säännöt on sääntöjä, ja ne on tehty noudatettaviksi. Jos vauva saa olla siellä, seuraavaksi pitäisi saada olla kolmevuotiaan, koululaisen, teinin jne. Selkeä peli, kun yksikään alle 15 v. ei ole siellä.

Alkuperäinen kirjoittaja Rosalie Hale:
Mut oletteko muuten huomannu et nykyään muksut on pitkiä? Miehen serkun likat meni musta ohi jo siinä 12 v iässä ja nykyään ne molemmat on n. 2 päätä mua pidempiä.

Noh, mun pikkusisko on jo melkein yhtä pitkä ku minä.. huomattu.

Alkuperäinen kirjoittaja hippu:

Tieräks muuten et jos ne ei ole virkaintosia niin ne koneet keätään pian pois ja niistä tuleva tulo sijotuspaikalle lakkaa.

Yhteistyössä