Juu, kaikille tosiaan tiedoksi, että meillä mies sai rotaripulin vauvan ulosteesta. Siiri sai rokotteen tasan viikko sitten ja mies alkoi eilen ripuloida. Ja vähän tänäänkin. Ollaan pidetty käsihygieniasta huolta jo ennen tätä, mutta ei tainnut riittää. Liekö joku kakkakikkare livahtanut miehen käsikarvoihin tms. ja sitä kautta saanut sen. Nyt on sitten vessassa käsidesiä ja kaapit pullollaan Gefilus-tuotteita entisten lisäksi. Ite oon syönyt koko odotusajan ja edelleenkin kapseleita joka päivä, mies ei. Lisäksi vedellään niitä juguja ja nyt vielä lisäksi jotain Gefilus-Maxia... että ei sitten rokotteen toisella annoksella saataisi taas. Itse olen vielä säilynyt, onneksi. Pahimmillaanhan sen böbön läpitulo on tässä 7 vrk tiimoilla. Onneksi neiti ei kauheasti kakkaile, joten ei niin hätää enää. Niin kauan kun ei tartte oksentaa, ripuli on ok. Ja äidin työpaikan lekuri oli sanonut, että tähän ei niinkään kuulu oksuilu.
Ite olin äsken balettitunnilla ja olipa kivaa. Uskalsin tehdä kaiken, mitä muutkin. Tähän asti olen jättänyt pahimmat väliin. Tosin se oli kevään vika tuntikin, että otin kaiken ilon irti. Masukin on alkanut kiinteytyä, kun aloitin vähän tekemään masujumppaa viime viikolla. Rullaluistelemaan pitää pian päästä, kun säät jo kerran sallii ja tiet on lakaistu. Ei olisi kuin 5 kiloa ekan neuvolan painoon, mutta sekin on liikaa mulle.
Nyt lähde suihkuun, että pääsen lueskelemaan uutta kirjaa.
Misupai ja Siiri 2 kk ja pari viikkoa kaupan päälle.
Ite olin äsken balettitunnilla ja olipa kivaa. Uskalsin tehdä kaiken, mitä muutkin. Tähän asti olen jättänyt pahimmat väliin. Tosin se oli kevään vika tuntikin, että otin kaiken ilon irti. Masukin on alkanut kiinteytyä, kun aloitin vähän tekemään masujumppaa viime viikolla. Rullaluistelemaan pitää pian päästä, kun säät jo kerran sallii ja tiet on lakaistu. Ei olisi kuin 5 kiloa ekan neuvolan painoon, mutta sekin on liikaa mulle.
Nyt lähde suihkuun, että pääsen lueskelemaan uutta kirjaa.
Misupai ja Siiri 2 kk ja pari viikkoa kaupan päälle.