pikkuvaemo, :hug: !! Paranemisia isoveikalle, kuulostaa kurjalta!! Ja toivotaan tosiaan että ihmepoika säästyy tartunnalta!
Misupai, kiitos hienosta vastaanotosta rehelliseen kommenttiini. Tuo Mitäs nyt -puoli on saanut minut vähän varautuneeksi siitä että miten rehellinen täällä uskaltaa mielipiteissään olla, tuolla kun usein tulee vaan **skaa niskaan jos rehellinen on. Siksi on ihanaa että täällä voidaan olla asioista avoimesti erimieltäkin, ilman että siitä tulee älytön haloo ja tappelu jne.
Ja siis sen vielä sanon että töihinpaluu-suunnitelmasi kuulostivat korvaani hyviltä, niihin en siis kommentoinut millään tavalla. Jokainen perhe tekee tässä(kin) asiassa niinkuin heille on paras, siihen ei muilla ole nokan koputtamista eikä muiden mielipiteillä ole väliä. Töihin menisin itsekin heti kun tyttö on 1v, jos minulla vain olisi työ johon mennä. Minulla alkaa siinä vaiheessa vasta työpaikan ETSINTÄ! :|
Korventyttö, kiitos tästä :hug: ja teidän Almalle samanmoinen! :hug: !! Hurjalta kuulostaa tuokin, onneksi pieni on jo parempana!! =)
Meillä on käytössä
62 ja 68 vaatteet, 56set on nyt jo pieniä ja tuo 62 alkaa olla aika nafti sekin, 68 oikeastaan just hyvät silleen että on pikkusen reiluja, ni helpompaa pukea ja mukavampia ollakin.
Vaipoissa ollaan menossa Liberon 3:ssa.
Neiti on nyt alkanut tykkäämään
kylpemisestä, alkuun se ei ollut erityisen mieluisaa puuhaa, mutta nyt viihtyy jo vedessä ja uskaltaa potkutellakin ja "leikkiä" vedessä.
Ääntely on lisääntynyt täälläkin; kaikistellen ei oikein tiedä että jutteleeko tyty vaan isommalla äänellä vai onko ääntelyn tarkoitus kertoa että hei mulla ei oo enää kivaa! Myös yöllä imetystä edeltävät äänet ovat kohonneet; ei ole itkua mutta ikäänkuin äänekkäitä karjaisuja, että hei, RRRRRUOKAAA!!!!
Oma fiilis on vähän parempi nyt, tai ainakin tänään. Voi toisaalta johtua siitäkin että mies on lomalla ja on kaksi käsiparia tätä härdelliä pyörittämässä =)
Ikäerosta oli kai myös jokin kysymys..? Meillä ikäeroa on 2v1kk ja ihan sopiva se on ollut, ainakin tähän asti. Isoveikka uskoo jo puhetta ja kävelee itse, toisaalta uhmis on parhaillaan/tuloillaan, ja sen myötä tuossa puheen uskomisessa ja tottelemisessa on pientä toivomisen varaa!! :kieh: Noh, totteloo kun tarpeeksi kovasti karjasoo! =) Mustasukkaisuutta ei oo ollu ollenkaan, ei oo siskoa kohtaan rumasti käyttäytyny koskaan. Jos jotain oli, niin se ilmeni vain yöheräilemisinä, mutta nythän tuo onneksi nukkuu taas.
Vaipoista luopuminen meillä olis nyt seuraavaksi ohjelmassa, kun vaan rohjettais aloittaa se opettelu-projekti.. pissaiset sohvat ja matot, gr8... :kieh:
Syöntivälit meillä on... apua, en minä tiiä!! About 3 tuntia? Vaihtelee hurjasti, kun unet on nyt ollu vähä mitä sattuu! Ainoa mikä on pysyny muuttumattomana, on yöunet. Neiti ilmaisee itse tahtonsa mennä sinne (lue: kitinä johon mikään ei auta, paitsi se sänkyyn vieminen ja sinne jää ) ja nukkuu 11-13 tuntia (syö tietysti välillä 2-4x). Päivällä sit syö aina hereillä ollessaan, kerran-kolme kertaa per valvontajakso.
Yksi kiinteä ateria tällä hetkellä kuuluu päiviimme, se on lounasaikaan. Tarkoitus on kyllä ottaa kuvaan mukaan hedelmäsosevälipala piakkoin, ja tuosta 5kk iästä alkaen kai myös iltapuuro, tai ehkä vähän myöhemmin..? En tiedä, en ole tuota vielä tarkasti miettinyt.
Imetys on nyt sujunut paremmin; ei raivareita, ja maitoa tuntuu riittävän nyt aika hyvin. Olen nyt onnistunut olemaan asiasta stressaamatta, ja pulloa on annettu tarvittaessa, esim. jos käyn asioilla, tai jos tissit on tuntunu kovin tyhjiltä. Hyvin on aina sen jälkeen rintamaito taas maistunut, joten no problem, ei se imetys näy siihen kaatuvan! =)
Jep, mutta nyt kutsu käy joten... :wave:
Ippu :heart: Annika 4kk 3vkoa