huomenta vaan täältäkin
meikkaamisesta myönnän että kuuluin ennen tohon "pakkelit naamaan lähikiskallekkin"- ryhmään... mutta meikki oli mulle tae siitä ettei kukaan nähnyt miten paha olla oli todellisuudessa... että näytin silti viimesen päälle laitetulta.. Nykysellään voin jopa mennä kauppaan ilman meikkiä, oon huomannut että on se vaan vapauttavaa olla oma itsensä myös tolla tavalla. Joka päivä ehostan kyllä mutta ei mitään mega-paula-meikkiä
ei enää... lapset ja mies on sanoneet että olen kauniimpi jopa ilman meikkiä, hahah no, ite en kyllä IHAN usko
mutta toisaalta kiva saada palautetta .. mulla on tapana myös kattoa peiliin vaikka kotona olenkin, jaksaa väsymyksen keskellä paremmin kun ei ihan sängystä repäistyltä näytä
vauva vatsallaan ja pään kannattelu no kyllä tuo viihtyy jonkin aikaa kerrallaan. Selän ja käsien lihakset vahvistuu hiljakseen ja päätä ei juuri lainkaan tartte anää varoa. on kans sellane touhottaja, että oksat pois
hirvee meno päällä ja istumaan pönkii kovaa vauhtia ja sellasella tarmolla!!!! mä pidän aika ajoin, monta kertaa päivässä lattialla viltin päällä vauvaa. sitterissä viihtyy jo hyvin. ja sylissä pidän kans siivoillessa tai laittaessa ruokaa. Ei kai sen enempää jumppaa vauva ees tarvii. vauva-uintiin tekis kovasti mieli, saas nähdä miten saadaan aikaiseksi. uimahallikin menee kesällä taas kiinni joksikin aikaa, juuri silloin kun meidän vauva sinne saattais päästä.. no, ehtii sitä uimahalliin muulloinkin
kirjat lukeminen ei oo sekään mun juttu
oon niin tekeväinen ihminen et ennemmin häärin ulkona tai vaikka siivoan kun istun ales lukemaan,... illalla en ees pysy hereillä jos alan lukemaan, toiset jaksaa toiset ei
menkat ja ehkäisy noniin, toiset menkat alkoivat, kierroksi tuli tasan 28 päivää. Lääkärin ohjeistuksen mukaan odotin nämä toiset vielä, että nähdään että kroppa varmasti toimii. Ja tänään sitten pillerit kehiin, ekana vuotopäivänä ne kun tarvii alottaa. ihanaa päästä normaaliin rutiiniin tässäkin asiassa kiinni
enkä oo ees juurikaan kipeä, hiukan vihloi jo eilen mutta liikunta auttaa selkeesti. pihahommissa meni eilinen päivä, ja tänään varmaan möngin lisää. Siis ellei sada....
ja pillerithän voi muuten aloittaa vaikka imettäisikin, olikos se niin että yhdistelmiä ei saa mutta muita saa? no, mun kannalta aivan sama
vauvan kehitys alkaa hiljakseen tavoitella varpaitaan, eilen huomasi oman kätensä
topakka tyttö kerran on, niin kyllä se kehityskin etenee erilailla kun hintelämmillä... esikoiseen esimerkiksi verrattuna, melkein kilo syntymäpainoissa kuitenkin eroa
puoli-istuvassa asennossa viihtyy parhaiten, ja ei kyllä varmaan kauaa mene että vetää itsensä istumaan, en usko että puolivuotiaaksi saakka odotellaan... sellanen ähellys meneillään ...
ja niskaa tosiaan pitää jo aivan itse, välillä väsyy.. mutta sylissä jo saa aika omillaan olla. varon tietenkin vielä, ettei retkahda yllättäen vuavan väsyessä.
suomen pelit vauva oikeesti tykkäsi kans kattoa meilläkin
aluks oli kitinää eilenkin mutta samantien kun suoman joukkue näkyi töllössä, ilme vakavoitui, silmät suurina ja sormi pystyssä sitä seurasi
pienestä se alkaa
sateinen päivä tiedossa... vaunuihin sadesuoja vaan päälle ja ulkoilemaan
tai no, siivoan täällä ensin ja jos sitten ...mukavaa uutta viikkoa länsirannikolta