Hmm, miten tuntuu, että täällä on taas meno hiipunut...
Kaana kiitos tarjouksesta, mutta jos mä nyt yrittäisin kiinteytyä ihan ilman niitä lenkkareita.
Tosin tällä menolla tapahtuu ihan jotain muuta kuin kiinteytystä, istun koneen ääressä seuranani limutölkki, sipsiä ja suklaata. Ei näin Tiitulipiituli, ei näin!
Kiinteät ruuat täällä pyritään siihen, että ne aloitettaisiin vasta 6kk ikäisenä. Siihen asti on tarkoitus mennä täysimetyksellä. Sitten kun aloitetaan niin perunalla aloitetaan.
Musiikki on suuressa osassa meidän (ja ennen kaikkea miehen!) elämää. Mies soittaa kitaraa ja laulaa bändissä sekä kotona meidän iloks.
Tekee myös itse musiikkia ja ennen kaikkea kuuntelee sitä ihan mahdottomasti.
Musiikkiin siis vauva tottuu jo pienestä asti. Miehellä on tosi monipuolinen musiikkimaku, joten meillä soi niin humppaa, metallia, klassista, poppista ja kaikkea noilta väleiltä.
Äsken soi Kaseva ja sitä ennen Dio.
Minä taas laulelen keskimmäisen lapsen kanssa vauvalle lastenlauluja, ne kun on tullut niin hyvin tutuks mun entisessä työpaikassa.
Nauru kuului vauvan suusta ensimmäistä kertaa 10 päivää sitten. :heart: Se on niin ihanan kuloista. Meillä vauva nauroi isälleen, kun se piti hassuja ääniä.
Nyrkit meillä löytyi yllättävän aikaisin, 6vkon ikäisenä. Nyt on sitten muutaman päivän ajan tarrautunut tietosesti käsillään lelukaaren leluihin ja vienyt leluja suuhunsa.
Samoin suuhun menee aina nyrkit ja sormet.
Ääntä tuosta lapsesta kyllä tulee ja uskon, että siitä tulee melkonen höpöttelijä niinkuin on isänsä ja äitinsäkkin.
Riemun kiljahduksia ja kuin muutekni kimakoita ääniä on nyt kanssa alkanut kuulumaan, hassua.
Riidellään meillä harvoin. Etupäässä mun hormoonit on saanu aikaan pientä kinastelua, kun olen jostain ottanut itseeni. Mutta meillä ei riidellä huutaen, tavaroita paiskoen tai toista haukkuen. Puhutaan kyllä kovaäänisesti.
En myöskään usko, että riidatonta suhdetta voi olla. Tai ainakaan jos kumpikin saa olla oma itsensä. Mielipide-eroja ja näkemyseroja tulee pakosta, jos ei sitten toinen toista aina mielistele...
Mutta terveessä, normaalissa parisuhteessa varmasti joskus tulee pieniä kinasteluja.
Veden anto kokeilin antaa tuttipullosta vähän vettä, mutta eihän meidän vauva siitä osannut juoda.
Niinpä totesin, että tissi saa riittää ja hyvin on riittänytkin. Helteistä huolimatta vauva on ollu hyväntuulinen ja pirteä, joten nestettä on varmasti tarpeeks saanu.
Flower ei sitten ilmoituksestaan huolimatta palstailua lopettanu...
Mua on aina ihmetyttäny se, että pitää tulla suur eleisesti ilmoittamaan, että lopettaa palstailun. Ja hetken päästä kuiteskin tullaan takas.
Enkä nyt tuolla tarkoita pelkästään floweria vaan olen saman ilmiön huomannut niin useasti tuolla Mitäsnyt puolella. Mikäköhän siinä on niin ku se idea?
Miksi omasta palstailustaan pitää haloo tehdä...
No jokainen tekee niin kuin tykkää, eikä se mua henk.kohtaisesti häiritse. Palstailee jos palstailee, mutta hieman huvittaa vaan tuollainen toiminta näin sivusta seuraajana.
Tietynlaista riippuvuutahan tämä palstailu kyllä aiheuttaa!
Kotiäitiys riipuen päivästä haluaisin olla kotona pitkään ja sit taas toisena päivänä ajattelen, että ois kiva jo mennä töihin.
Luultavammin olen kotona siihen asti, että vauva täyttää vuoden. Ajattelin tehdä satunaisesti keikkaa jos vaan pystyn ja rahatilanne tuollaisen järjestelyn sallii.
Mullahan on vakipaikka, mutta ei kyllä vielä joulukuussa huvittaisi sinne palata kolmivuorotyötä tekemään. Vauva on kuiteskin silloin vielä niin mahdottoman pieni..
Kääntyily joko teidän vauvat kääntyy? Meillä käännytään mahalta selälleen, mutta ei toistepäin. Kyljelleen pääsee selällä ollessaan ja joskus pehmoisella alustalla mahalleen, mutta ei lattialla.
CB:lle ja Maikille isot :hug: Raskaat tilanteet molemmilla. Onneksi asioilla on tapana järjestyä, toivotaan että niin ois teidänkin tapauksissa.
Vauvakuumetta meinaa jo alkaa olemaan.
Mutta jos nyt vaan antais kuumetta pukata, mutta ei lääkitsis sitä muulla kuin tuolla 3kk täyttävällä vauvelilla!
Mites on muiden laita, joko kuumeiluttaa?
Tiitulipiituli ja pienimies tänään 3kk :heart: