Huomenta,
Mömmis: Hyvä että kaikki on hyvin. Parempi olo varmaan, kun teidän molempien vointi on tarkastettu.
myymä: Tsemppiä kipujen kanssa :hug:! Kannattaa kyllä hakea saikkua, jos olo käy ihan sietämättömäksi. Kyllä ne töissä ymmärtävät. Ja jos eivät ymmärrä niin ajattele asia niin, että mikä on sulle hyväksi, on myös vauvalle aina paremmin.
jossu84: Parantumisia flunssaan!
Zoe-f: Otathan sitten kuvan kaapin ovesta, kun maalaus on valmis
? Mua ihan kiinnostaa, kun olin ajatellut maalata pojan/poikien huoneen seinään jonkun hienon auto-systeemin.
oma napa: Mä oon miettinyt, että onkohan mulla hiivaa mutta kun ei kutise niin... :/ Mulla ei ole koskaan ollut hiivatulehdusta, joten en tiedä mitään sen oireista tai millainen olo siitä tulee. Sen kuitenkin tiedän, että mulla on liitoskipuja, jotka on tosi rankkoja ja kivuliaita. Päivän istumisen jälkeen mulla on työn ja tuskan takana, että pystyn edes kävelemään muutaman askeleen matkoja. Aamulla on aina paremmin, ei tee niin kipeää, vaikka kipua tunnenkin 24 h/vrk.
Töissä pitäis täälläkin jaksaa vielä 13 työpäivän verran ja aika pakkotilanne on olla töissä, sillä jos olen poissa, niin töitä ei tee kukaan :/ . Sijaiseni on mun kanssa viimeisen työviikkoni jolloin pitäisi perehdyttää hänet työhön. Kun jäiskin vaan perehdytykseen, mun pitää kouluttaa se samalla tälle alalle. Mähän oon kertonut, että suuri osa työstäni on taloushallintoa, samalla myös henkilöstöhallintoa ja matkajuttuja yms. No, sijaiseni on koulutukseltaan kasvatustieteiden maisteri
, joka ei ole päivääkään tehnyt taloushallinnon töitä :headwall: . Valintaperuste oli, että tällä ihmisellä on hyvä kielitaito ja se tuntui oma-aloitteiselta tyypiltä. Luojan kiitos sillä on hiukan kokemusta valtion hallinnon hommista, jotta ei tarvi aloittaa aivan tyhjän päältä. Silti, viikossa taloushallinnon koulutuksen antaminen ja työhön perehdyttäminen tuntuu aika mahdottomalta jobilta.
Nyt vettä hakemaan, kauhea jano ollut koko viime yön ja aamun.
Iines ja Sintti 32+4