Huomenta,
Täälläpä on tullut paljon höpinöitä viikonlopun aikana.
Vanhempainvapaa: Minä olen kotona koko vanhempainvapaan ja varmaan muutaman kuukauden hoitovapaalla. Alle vuoden ikäistä en halua vielä hoitoon, mielummin olisin pidempäänkin kotona. Talous vaan tuskin kestää olla vuosia kotona, joten kyllä vuoden 2010 aikana on pakko jo palata töihin. Mies ei tule jäämään kotiin missään vaiheessa, sillä siitäpä meidän talous meniskin kuralle. Miehen palkka on paljon parempi kun mun :/ .
petipuuhat: Vähentyneet ja reilusti. Muhun sattuu eikä mikään tunnu hyvältä, joten puuhat taitaa olla tämän raskauden ajalta tässä. Miestä ei vauva haittaa eikä muakaan vaavin läsnäolo, hommat vaan sattuu niin juukelisti ettei pysty
. Esikoisesta meillä ei touhut vähentyneet loppua kohti, päin vastoin, kun mentiin jo la:n jälkeisiä päiviä, niin petipuuhia oli varmaan joka päivä ihan vaan synnytyksen käynnistymisen toivossa
.
liikelaskenta/liikkeet: Mä en juurikaan liikkeistä laske, joinain päivinä saatan havahtua siihen, etten muista oonko liikkeitä tuntenut, joten otan illan iisisti, makoilen sohvalla ja häiritsen vaavia. Yleensä silloin alkaa illasta kova mökellys ja se 10 liikettä tulee täyteen viidessä minuutissa.
oma napa: Täälläkin on neuvolaan soitto paikallaan. Perjantain karonkka väsytti niin paljon, että lauantaina supisteli taajaan ja kipeästi. Eilen oli todella huono olo, oksetti, päätä särki ja vatsa oli aivan sekaisin, ja eilen myös huomasin, että masu on nyt tipahtanut
. Se siis on romahtanut todella alas enkä enää ihmettele miksen pysty kävelemään saatika nostamaan jalkaa 15 cm korkeammalle. Ihmettelinkin miksi jopa äitiyshousut painaa alamasulta mut tässäpä selitys.
Koska masun oikein pitäisi tipahtaa/laskeutua? Mä oon varma, että siitä on kyse, sillä rintojen alle tuli tilaa enkä enää hengästy niin helpolla. Esikoisesta tää tapahtui rv 40 jälkeen!
No, olo ei ole mitenkään mainio vieläkään. Alaselkää pakottaa, edelleen oksettaa, huimaa ja vatsa aivan löysällä :x (sori analyysista). Onneksi Sintti liikkuu paljon, nytkin vääntää koko ajan. No, mä soittelen neuvolaan puolen päivän aikoihin, että pitäiskö mennä johonkin näytille.
Iines ja Sintti 32+2