...on ollut vähän hiljaiseloa tällä suunnalla. Väsyttää nimittäin edelleen ihan ältsisti. Mä myös jännitän jo kovasti keskiviikkoa. Hassua, että tää raskaus on vaan yhtä jännittämistä ja päivien laskua. Ennen en oo juurikaan ajatellut ja vasta sitten 30 vkon jälkeen tiedostanut tyyliin vasta ja muistanut olevani raskaana
No ke siis on kakkos neuvola ja odottelen jo kuulevani :heart: tykytyksen junamaisen äänen.
Kääk olis niin kamalasti tekemistä kokoajan ja sitten ei saa mitään aikaseksi. Kun joku muuten ehdotti että noita tv ohjelmii vois aikastaa...niin kannatan. En tiiä johtuuko toi bb:n aikana nukahtaminen siitä, että mun mielestä siellä on tylsempii tyyppejä tänä vuonna kun viime vuonna. Tai sitten mä oon niin kalkkeutunut vuodessa
Viime vuonna oikeesti hekottelin kippurassa ja mä tykkäsin siitä Ollista se oli jotenkin niin mielikuvitusrikas. ÄÄh...
Niin ja
Ninni kiitokset kun jaksat päivittää näitä tietoja uudelleen ja uudelleen.
Kerroinko muuten, että ekaks meillä hajosi pakastin ja viime vkolla astianpesukone. Mä kävin pe ostoksilla ja ostin uuden astianpesukoneen. Kannattaa muuten verrata noita hintoja. Mä luulen et Gigantista on jäänyt sellanen mielikuva että se on kaikkein halvin...vaan ne ois myynyt mulle lommoilla ja naarmuilla olevan astianpesukoneen 50e kalliimmalla, kun sain Mustasta Pörssistä tuliterän (siis samaa mallia olevan)!!! Ja oli palvelukin ihan toista luokkaa...G:ssa odotin, kun myyjä palveli mummoo, joka oli ostamassa 50e hintasta pölyimurii 45min! Ja MP:ssä sitten myyjä oli tosi ihana. Vaikka oli jonoa, niin oli tarkalleen selvillä, että kellä oli vuoro...ja sitten kantoivat mulle sen koneen autoon asti...kun näyttää rouva olevan pieniin päin...kääk...se siis näkyy jo
Täytyy kysyy yks kysymys. Mä teen sellasii pätkähommia...eli opetan kansalaisopistolla musiikkia muutaman tunnin vkossa. Koskahan mun pitäis sanoo että oon raskaana. Kun ne tunnit ja kurssit on sovittu jo viime keväänä (siis ennen kun tiesin että oon raskaana)...niin aattelin vaan kun ollaan pienellä paikkakunnalla ja on vaikeeta saada ketään tekemään mun hommia. Ja vaikkakaan ei oo kysymys kun muutamasta vkotunnista, niin mitenkä menee sitten helmikuun jälkeen...vai pitäiskö mun ottaa joku tekemään ne hommat jo nyt...jos joudunkin jäämään saikulle tms. Ööh...joka vuosi oon samassa tilanteessa...tavalla tai toisella. Välillä en oo kertonut pomolle ollenkaan että oon raskaana ja tehnyt hommat synnytyksenkin jälkeen...kun me hoidetaan kuitenkin lapset kotona, niin aina on joko mies tai minä kotona. Täysimetyskin onnistuu, vauvan voi rytmittää syömään niin että kestää muutaman tunnin poissaolon...ja oon viel pumpannut varamaidot jääkaappiin, niin ei oo sitten mies ihan pulassa, kun tissit on 50 km päässä...hih
Juuh, nyt täytyy lähtee ulkoilemaan, muuten tuun mökkihöperöks
Mamma Muu+Mulperi 11+