***MAALISMASUT 2008***MARRASKUUSSA

Voi kun ihana masu hope08! Koskakohan mun maha oikein alkaa kasvaa... Hyvin pystyisin vielä salaamaan mahani, jos haluaisin. No toivottavasti vauva edes kasvaisi.

oonaliina: Ystävälläni kanssa tapahtui vesivahinko. Astianpesukone laski vedet allensa. He saivat vakuutuksista ainakin ihan hyvin, toivottavasti myös tekin!

Mä oon nyt ihan sekasin ton kelan suhteen. Taidan itekin sinne vielä soittaa ja varmistaa, että tulee vuoden 2006 verotuksen mukaan.
Mul on ollu ihme pistos tos vasemmalla alavatsalla.. kai siä joku lihas on puristuksissa..

riksu + lätty rv 21+2
 
Eilen meni päivä netti pimennossa, en päässyt nettiin kun ei yhdistänyt mihinkään. Oma vika tosin, toissapäivänä vaihdoin järjestystä ja siirsin koneen paikkaa. Oli sitten sellanen tikku tuolta koneen takaa lähtenyt irti ja siks ei netti toiminut. Onneks tarkistin ennen kun aloin ammamiehille soittelee! :LOL:

Kiitos Ninnille tosi hienosta uudesta pinosta!! :flower: :flower:

Nuha meinaa pukata päälle ihan tosissaan. Taas särkee päätä ja ihanan tukkonen olo! Yöllä heräsin enkä meinannut saada unta, kun nenä tukossa ja muutenkin räkäinen olo! Aamulla hain pakkasesta mustaviinimarjamehua, täytyy juoda sitä kuumana jos helpottas.

Amalia:Toivottavasti vauvalla olis kaikki hyvin eikä sydämmessä mitään vikaa. Koita olla tressaamatta, vaikka onkin varmaan tosi vaikeeta!! Suuri :hug: ja jaksamisia!!

Mamuliini80: kävin tossa hakemassa kelasta lomakkeen kodinhoidontukea varten, kun en ollut hakenut sitä kun vaan tän vuoden loppuun. Haen sitä sitten viellä tammikuulta. Täti siellä kelalla sano, että kodinhoidontukea voi hakea myös äitiysrahakaudella, mutta vaikuttaa äitiysrahaan. Eli vähentävät sen kodihoidontuen siitä äitiysrahasta. Kodinhoidonlisää voi hakea ja sitä saa äitiyspäivarahan päälle, mutta siihen vaikuttaa sitten omat tulot ja kait myös puolison tulot! Mutta kannattaa varmistaa asia kelasta!! Ymmärsitköhän mitään!!

Ipulla ihania ultrakuvia, tosi selkeitä!!

Täällä masuasukki peuhaa mahassa oikeen urakalla!! Taitaa olla aikamoinen touho!! En muista että esikoinen olis ollut näin virkeä mahassa, nyt kyllä on oikea duracell pupu!! Mutta eihän sitä kaikkea voi muistaa kahden vuoden takaa!! :LOL:

Nyt taidan lähtee sohvalle pötköttämään ja parantelee oloja!!

Muumi82 ja eppu 23+2
 
Onkohan tämä jokin salaliitto millä mut saataisiin pois koneen äärestä?!?
Noh, ei muuta kuin uutta tekstiä vaan kirjailemaan.

Ensinnäkin: Ihana masukuva hopella. Kateeksi käy ;) Minä täällä odottelen, että pääsisin kerrankin esittelemään kunnon vauvamasua, mutta vielä siihen ei ole toiveita. ;) :ashamed:

Kävin eilen moikkaamassa työkavereita (olen siis ollut 5 viikkoa sairaslomalla supistelujen vuoksi) ja kyllä täytyy sanoa, että mulla on muoilman parhaat työkaverit. Itse poden hirmuista ressiä siitä kun en voi olla töissä (kun eihän raskaus ole mikään sairaus), mutta työkaverit muistuttelivat, että raskaus on ainutlaatuinen kokemus ja kuitenkin vain määräaikainen olotila ja töitähän ehtii tekemään myöhemminkin :)
Jotenkin tuli kovin helpottunut olo, kun edellinen työnantaja ja työkaverit ei ollut ihan näin ymmärtäväisiä. Siksi kai olenkin ollut niin ressissä kun mietin vaan että mitähän ne siellä ajattelee... Mutta nyt voin siis rauhoittua niiden asioiden suhteen =)

Onkos teille muuten tullut mitään mielitekoja?
MULLA ON! :LOL: Ruisleipä, maustamaton jogurtti, tuore ananas, maito. Makeaa ei juurikiin "himoista" löydy... Voisi viitata siis poika-asukkiin tuolla masussa :heart: Mä niiiiiin toivoisin poikaa :ashamed:

No mutta annetaanpas jälleen palstatilaa muillekin :wave: :wave:

*kirjoitusvihreet korjattu*
 
Tuleeko miehesi mukaan synnytykseen,joku muu henkilö vai menetkö yksin? Mä olen vähän tässä miettinyt että menisin sinne yksin, ainakin jos tulee normaali synnytys. Meillä ei ole ketään hoitajaa lähellä esikoiselle joten pakko miehen jäädä hänen kanssaan kotiin. Mä kyllä oikeastaan haluankin mennä sinne yksin... Jos mun pitäis valita että ottaisinko mukaan äitini vai anoppini niin kyllä mä anopin mieluummin ottaisin.

Tuntuu että nykyään väsyy kauhean helposti eikä jaksais edes lenkillä käydä. Esikoisen nostelu on tosi raskasta kun lavuaari on pieni ja siinä pitäisi sit peppu saada pestyä. Raskaammaksi tämä tästä koko ajan muuttuu. Olis pitäny varmaan käydä punttiksella ennen lapsia. Nukkunu oon edelleenkin huonosti kun kellojen siirtäminen vaikutti uniin. Myös esikoinen herää aamuisin tunnin aikasemmin kuin ennen ja sit hänelle tulee hampaita ja siksikin yöt on menny hieman huonosti. Väsyttää! |O
 
Aatelkaas, alkaa olla jo puoliväli saavutettu lähes kaikilla =) Äkkiä se aika menee, itse ainakin vasta pähkäilin että uskallanko ilmoittautua tähän ketjuun ja luottaa että raskaus jatkuu!

Ei nyt mitään muuta, kun huomista ultraa jännitän ihan kauheesti :ashamed: Nään varmaan taas ensyön painajaisia :/ Onneks mies tulee mukaan, niin ei tarvii polvet täristen ajaa autoa.

Pakkauksesta oli puhetta, me otetaan kaks pakkausta ja yks raha. Vaikka mielestäni siinä on ihan selkeästi tytön ja pojan vaatteita, esikoisella oli enemmän unisex (-99).

Hyviä vointeja kaikille :wave:
 
Hohhoijaa, täällä vaan laiskottelen. Kävi nimittäin niin, että oli tapahtunut tuplabuukkaus ja sainkin yllärinä vapaapäivän. Ei haittaa yhtään, heräsin nimittäin kamaliin vatsanväänteisiin kolmelta yöllä.

Tuntuu kyllä, että tässä toisessa raskaudessa on vaivoja tuplaten verrattuna ekaan. Kuten just toi ihana ummetus. Kävin apteekista hakemassa sitä Duphalac-jauhetta, toivottavasti auttais pian.

Mulla on tiedossa kiva viikonloppu koiran kanssa kaksin kotona, kun mies lähtee viikonlopuksi työmatkalle ja poika menee taas mökille. Aion nukkua, nukkua ja nukkua.

Parempia vointeja teille muille t.pikkuvaemo ja -kakkonen 19+6
 
Iltapäivää masukkaat! Eilen ja aiemmin oli puhetta niistä KELA:n papereista ja verotuksesta. Kävin tänään jättämässä paperit työnantajalle ja meidän sihteeri on kutakuinkin tietoinen asioista.
Tällaista tietoa sain:

- päiväraha määräytyy viimeksi vahvistetun verotuksen mukaan, siis 2006 tai 2005, siitä ei ollut 100% varmuutta (minulta ainakin löytyy 2006 verotuspäätös)

- tämän vuoksi (varsinkin jos 2005 tulot huonommat) kannattaa äippärahakaavakkeeseen laittaa rasti kohtaan: 6kk:den työtulojen mukaan, jolloin varmasti tulee niiden parempien tulojen mukaan

-eli: vaikka katsoisivat 2005 verotusta, päiväraha tulee viimeisen 6kk:den mukaan rastin laitettuasi, jos tulot sen 20% paremmat

- kun näin tekee, päätös on meille taloudellisin

-jos et rastia laita, katsovat vain vahvistettua verotusta, olipa se kumpi nyt sitten tahansa. KELA ei siis kysele!!

Itselläni on juuri se tilanne, että 2005 tulot huonommat reilusti ja näin toimittuna katsovat vahvistetun verotuksen (kumpi nyt lie) ja sitten lisäksi sen viimeisen 6 kk tulot. Näistä paremman mukaan laskettuna maksetaan.

Nyt perunoita kuorimaan! Illalla taas.

Misupai ja Helmis 22+5
 
me6
Moikka

rakenneultra takana ja mieli on oikein hyvä. Kaikki siis oli oikein hyvin, la:ta ei vaihdettu vaikka on edelleen sen 4-5 päivää isompi. Sukupuolta ei tiirailtu tai kyselty kun ei olla aiemminkaan selvitetty. Kai olen vanhanaikainen!

Supistelut on hieman helpottaneet. Huomenna tarttis mennä töihin ja katsoa miten käy.

ja vielä pikkuisen verotuksesta :)
Vuoden 2006 verotus valmistui muuten tänään. Verotuspäätös tulee kaikille keväällä/kesällä mutta niihin saa silloin vielä hakea muutosta. Lopullinen verotus vahvistaa siis verotuspäätöksen.
 
Torstai iltaa kaikille tasapuolisesti! :wave:

Kamala myrsky tuolla ulkona, hui! Ja kylmä! :eek: Talvi tulee. Eikä meen autossa oo edes talvirenkaita vielä, kun ne pitää ensin ostaa... Mä aina oon naureskellu, et miten joka vuosi se lumi pääsee "yllättämään" autoilijat, mutta tänä vuonna se kyllä pääsee minut yllättämään, jos ne renkaat eivät kohta saavu!

Kivoja ultrakuulumisia ollu jo paljon! =) Ihanaa! :heart: Tyttöjä ja poikia taitaa olla tällä hetkellä tulossa aika tasaisesti, vaikka ensin aika poikavoittoista oli. Täällä odotellaan vielä omaa ultraa tuonne kuun puoleenväliin. Olisihan se kiva päästä jo katsomaan, että miten masussa asiat on! Mutta toivon mukaan nää päivät tässä vierii reippaasti eteenpäin.

Masu on alkanu kasvaa ihan kauheesti. Ja on pinkee ku ilmapallo. Tuntuu välillä, et joustovara loppuu, ku niin kiristää! Asukas siellä on mielestäni huomattavasti rauhallisempi kuin esikoinen oli aikoinaan. Tästä liikkeet tuntuvat harvemmin. Mutta silloin kun tuntuu, tuntuu kyllä ihan selvästi. Mites teillä on? Onko teen asukkaat rauhallisia vai vilkkaita? Haluan tässä tehdä ikään kuin galluppia myös siitä ku olisin saanu vihjettä, että pojat vois olla masussa vilkkaampia kuin tytöt, mitäs tästä ajattelette?

Mies oli mukana esikoisen synnytyksessä. Ja jos mahdollista, niin tähän toiseen tulee mukaan myös. Mutta olen sitäkin miettinyt, että jos hän olisi jostain syystä estynyt, pyytäsin siskoani mukaan. Uskoisin hänen olevan paras tuki ja apu siinä tilanteessa. Jos hänkin sitten olisi estynyt, luultavasti menisin yksin. Jotenkaan äitiäni en haluaisi mukaan, anopista puhumattakaan! Sellaisia ajatuksia...

Eipä kai tässä muuta sitten tällä kertaa kuin Hyvää Marraskuun Alkua Kaikille! =) :hug:

(rv 18+4)
 
Synnytysgallupiin: mies tulee mukaan, jos vaan ehtii!!! Itse olen tullut äidin masusta ulos kuin ohjus, joten isi ei ehtinyt mukaan. Mun miehellä on synnärille suunnilleen sama matka ajallisesti, kun mulla kotoa, jos sattuu sellanen tilanne tulemaan. Onneksi se aika on vain noin 20 minsaa. Ellei oo ruuhkaa... aamu- ja iltapäiväruuhkan aikaan Manskulla on vähän ahdasta yleensä!!

Glögiä nauttimaan, hyvää on. Nam nam.

Misupai ja Helmis 22+5
 
Mä vastaan kans pikaseen tohon synnytysgallupiin: Mies tulee mukaan ku on aiemmissakin synnytyksissä ollu, on se vaan paras tuki ja turva siinä vaiheessa. Sitä en oo vielä miettiny et kuka tulee tyttöjen kanssa meille, mut tuleva kummisetä on ainakin yks hyvä vaihtoehto, asuu lähellä ja tytöt tykkää. Jokos mammat ootte miettiny kivunlievitystä? Mä haluan (tälläkin kertaa) epiduraalin, esikon synnytyksessä koitin ilokaasuakin mut mulle tuli siitä ihan hirvee olo, ihan ku ois pilvessä ollu tai jotain. Sit laitettiinki epi. Ja kuopuksen synnytyksessäkin epi, ei vaan vaikuttanu niin hyvin kun mulle laitettiin oksitosiinitippa vahvistaan suppareita.

Aatelkaa, vajaan neljän kuukauden päästä ekat meistä on jo synnyttäny! Ihanaa, sais aika mennä vieläkin nopeemmin!!

Ja takasin makkarasopan tekoon!

Ai niin, Me6 :flower: onnea hyvistä ultrakuulumisista!!

Misupai
nam, glögiä!! Tarvii ostaa sitä marlin tiivistettä ni ois aina varalla ku alkaa tekeen mieli!

:heart: :Ninni ja Kirppu 20+4
 
Elikkäs soitin tänään sinne neuvolaan vauvan sydänäänistä ja neuvolatäti sanoi että kontrolloidaan nyt niitä sydänääniä tarkemmin ja ehdotti että jos pääsisin iltapäivästä niitä kuuntelemaan. Menin sinne tosi hyvillä mielin,mutta kun sitten niitä sydän ääniä alettiin kuuntelemaan ne ei kuulunut,, terkka ehti niitä joku kymmenen minuuttia ja sitten saatiin äänet kuulumaan. Vauvan syke oli 71, eikä se sen korkeemmalla käyny, välillä kävi jopa 68.Terkka varmisti vielä että syke on vuvan eikä mun,, mun syke oli korkeempi, kun jännitin niin paljon. Positiivisia asioita tässä nyt on että syke kuitenkin löyty ja pulssi oli tällä kertaa tasanen, ettei jäänyt lyöntejä välistä,joita viimeks oli. Nyt sitten odotellaan pääsyä äitipolille tarkempia kontrolleja varten.
Itkeny oon niin pirusti, mutta ei kai tässä muuta voi tehdä kun odottaa, että saadaan selville mikä vauvan on. Mutta siitä olen kyllä hirmuisen onnellinen että pikkusen sydän kuitenkin löi,,,,**itkettää**

Amalia 19+3
 
:LOL: Tää kone varmaan oikeasti yrittää sanoa mulle, että pysy pois koneelta, sillä mun teksti on hävinnyt jo 3 kertaa tänään. :kieh:
*nyt tämä ei lähde kulumallakaan*

Gallupiin: Mies tulee ehdottomasti mukaan. Lapset menevät joko papalle tai mummille siksi aikaa hoitoon. Muita vaihtoehtoja en miehelle edes anna. :LOL:
Toivotaan vaan että ehtii mukaan. Lääkäri meinaan sanoi, että tulisi nopea synnytys, kun aiemmissakin on aika puolittunut. Saapi sitten nähdä.

Nyt minä ryhdyn tulevan keittiönkalustuksen suunnitteluun ja teen seuraksi piparminttu-suklaa pirtelöä. :p

Rentouttavaa illanjatkoa :wave:
 
Amalia :hug: :hug: toivotaan nyt että kaikki olis hyvin kun kerran ei niitä väliinjääneitä lyöntejäkään nyt ollut. Miten kauan joudut odottaan pääsyä äippäpolille? Toivottavasti pääset mahdollisimman pian ettet joudu kotona miettiin ja murehtiin asiaa!!

:heart: :Ninni 20+4
 
Amalia: Olemme täällä kaikki hengessä mukana. Paljon voima :hug: sinne sinulle.
Toivottavasti pääset pian jatkotutkimuksiin.
Onpa outoa, että terkka ei heti laittanut päivystyslähetettä, kun onhan noin matala syke melkoisen erikoista, vai :'(

Kuitenkin kovasti jaksamista ja toivotaan, että kaikki olisi kuitenkin hyvin. :heart:
 
Amalia voimia. :hug:

Synnytysgalluppiin eli meillä mies tulee sektioon mukaan, jos kaikki menee hyvin, eli tehdään suunniteltu sektio. Lapset luultavasti ovat sitten koulussa. Sitä vähän jännäilen, että osuuko just hiihtolomaviikolle.

Oonaliina 20+1
 
Kivunlievitysgallupiin: Olen ajatellut selvitä ilman kivunlievitystä. Ainakaan epiduraalia en halua, enkä ilokaasua. Lämpö tekee minun kivuilleni hyvää ja toivottavasti sieltä löytyy sellaista apua. Jos ei, niin sattukoon sitten. Vielähän en tiedä, kummalla tavalla synnytän, koska istukan paikasta ei ole vielä ollut kontrollia.

Voi Amalia! Toivottavasti pääset pian tarkempaan syyniin. Jospa vauva vain nukkui tuolla hetkellä ja syke alhaisempi. Me täällä eletään siun mukana. :heart: :hug:

Misupai ja Helmis 22+5
 
AmaliaPaljon, paljon voimia ja jaksamista :hug: :hug: :heart: Toivon syvästi, että vauvalla kaikki hyvin :heart: Meillä kuopus huolestutti odotusaikana, koska kerran huomattiin sydänääniä kuunnellessa rytmihäiriöitä! Olin todella huolissani, mutta mitään vakavampaa ei tapahtunut! Välillä sydän löi liikaa ja välillä jätti välistä:(


Kivunlievityksestä: Epiduraalia tänne kiitos:D Mä EN nimittäin ole mikään syöksysynnyttäjä! *Kateellisena myöntää* :LOL: Mutta toisaalta, kätilö lupasi neuvoa rentoutuskeinoja, joiden avulla voisi selvitä jopa ilman kivunlievitystä* EPÄILEN* :LOL: Kuulemma, jos suunympärys on rentona, niin silloin myös kohdunsuu pääsee helpommin aukeamaan;) Tiedä sitä, mutta jotain tällaista kertoi, että niillä olisi jokin yhteys!!:) Tietty, mitä rennommin on, niin sitä helpommin pääsee myös alapää aukeamaan:)

Mies ehdottomasti mukaan synnytykseen:) Nimittäin täällä OYSissa joutuu muuten oleen yksin:( Täällä on erilainen synnytyskulttuuri kuin esim. Kuopiossa! KYSissä kätilö oli KOKO AJAN paikalla synnytyssalissa :heart: Olen vieläkin niin ikionnellinen :heart: Ja ponnistusvaiheessa kaikista ihanin apu on juuri miehestä:) Meillä ukko toi KYLMÄÄ vettä rätissä mun otsaan:) Mulla oli nimittäin ainakin KUUMAT paikat :LOL: Jospa nyt avautumisvaihe olisi hieman lyhyempi:) Ponnistusvaihe ei mulla kestänyt kuin 11min. joten lyhyt:) Avautumisvaihe taas jotain NELJÄ vuorokautta :(

Juup, mutta nyt pesulla, koska kohta alkaa house:)

Se on moro murut :heart: :heart: :heart: :hug: :hug: :hug:

LOE ja mussu 23+0 :heart:
 
Toivottavasti kaikki on pienellä hyvin ja pääset jo huomenna tarkistaan tilanteen kunnolla... Kovasti voimia teille :hug:

Galluppia oli jos jonkinlaista...

Vauvan vilkkaudesta kyseli mamma-miia ja siihen en nyt vielä osaa vastata kovin hyvin kun vasta tällä viikolla on alkanu liikkeet tuntumaan :D Ainakin tämän viikon perusteella on paljon rauhallisempi ja liikkeet tuntuukin jotenkin erilaiselta mitä esikoisesta. Tämän sukupuolesta ei ole tietoa ennen maaliskuuta, mutta esikoinen oli poika ja sen kyllä tunsi! Varsinkin loppuajasta tuntui siltä että ukko tulee läpi kun myllersi niin mahdottomasti ja rummutti niin jaloilla kuin käsilläkin :whistle:

Isyysloman mies pitää tietenkin! Esikoisesta piti 2 viikkoa heti kun päästiin kotiin ja viikon vähän myöhemmin hiihtoloman yhteydessä (sai siten pitää 2 viikon loman silloinkin), mutta nyt luulen että pitää koko sen 3 viikkoa heti synnytyksen jälkeen kun tuo esikoinen on vielä sen verran pieni että ylimääräinen pari käsiä ja silmiä on tarpeen :)

Synnytykseen en pystyis menemään yksin en sitten mitenkään! Ei tuo esimmäinen synnytys mikään ihan kauhea kokemus ollut, mutta kyllä siellä on kaikki tuki tarpeen ja mies on ehdottomasti se kenet sinne haluan. Oli niin rauhallinen ja ihana, että tuntuu tosi helpottavalta tietää että on tukena myös tässä seuraavassa :) LOL tuossa jo mainitsikin OYSista että sinne kannattaa kyllä ottaa joku mukaan jos ei halua tuskailla yksin, sillä kätilö tulee paikalle pysyvästi vasta sitten kun aletaan ponnistamaan :/

Ja vielä kivunlievityksestä sen verran että spinaalia en taida ottaa kun esikoista synnyttäessä kävi niin että sen vaikutus ehti loppua ennen ponnistusta ja se hävitti supistusten tehon mulla niin, että vauva ei laskeutunut kunnolla ja jouduttiin auttamaan lopulta imukupilla kun meinas käydä huonosti :( Epiduraalia oon miettiny, että mitenköhän sen kanssa sitten kävis, mutta todennäköisesti vaikuttais samalla tavalla eli joudun luultavasti tyytymään pelkkään kohdunkaulanpuudutteeseen josta ei kyllä ollut yhtään mitään apua edellisessä synnytyksessä... Mä oon aatellu niin, että vaikka se ponnistusvaihe olikin yhtä tuskaa ja kauhua ilman kivunlievitystä niin jos mä oon selvinny siitä kerran niin kyllä mä selviän toisenkin :D Ja jospa se tällä kertaa menis vähän nopeampaa kun esikoisen ponnistusvaihe kesti tunnin :whistle:
Eli jotain haluaisin mutta en tiiä uskaltaako mitään ottaa :)

Ja lopuksi vielä onnittelut tyttö- ja poikauutisista ja tietenkin hyvistä ultrakuulumisista! :heart:

Pimmi ja hissukka 19+1
 
Huomenta maalismammat!

Mun piti tohon kivunlievitysjuttuun vielä lisätä se, että mulla ainakaan toi epiduraali EI oo vieny jalkoja alta, onneks! Vessassakin pystyn käymään vähän ennen ponnistusvaihettakin. Kun eikö joillain se vie jalat kokonaan alta?

Sitten muula ois yks uus kysymys: Puutuuko monella öisin kädet? Mulla puutuu ihan sairaan helposti, yleensä se käsi mikä on sillä hetkellä vaikka tyynyn alla. Nytkin heräsin taas toinen käsi ihan kankeena. Mut se puutuminen lähtee kyllä tosi äkkiä poiskin, onneksi! Johtuiskohan se siitä et verenkierto on niin paljon vilkkaampaa tuolla keskivartalolla? Onko kellään tietoa?

Vauvan vilkkaudesta ollu kanssa juttua, luulen et siihen on helpompi vastata muutaman viikon päästä kun liikkeeitä alkaa tuntuun tasasemmin ja useemmin pitkin päivää. Mulla vielä ainakin peuhaamiset masussa keskittyny lähinnä iltoihin ja niihin hetkiin kun oon syöny, ne tuntuu olevan ainakin toistaiseksi meiän masukilla ne aktiivisimmat ajat.

Ei TYKSissäkään oo kätilö ollu paikalla koko synnytyksen aikaa, lähinnä kun on käyny sydänkäyrää katsomassa tai jotain vastaavaa, ja tietty sit h-hetkellä. Ni onhan se mies ihana olla siinä vieressä! (Vaikkakin hermostuneena =) )

Mulla on ponnistusvaiheet kestäny: esikoisesta 20 min. ja kuopuksesta 10 min. Et äkkiä menee toivottavasti tämäkin synnytys, kunhan ei niin äkkiä etten ehtis saamaan mitään kivunlievitystä, sitä en kyllä kestäis! Ja lapsivedet on molemmilla kerroilla menny vasta synnytyksen yhteydessä ni on kätilö saanu kivan suihkun mun mielestä molemmilla kerroilla :LOL: :LOL:

Miten Amalia jaksaa, otko saanu nukuttua yöllä yhtään? Tuuthan kertoon jos pääset jo tänään sinne äippäpolille lisätutkimuksiin? Uskon et oot meidän kaikkien ajatuksissa tällä hetkellä :heart: ! Tupla :hug: :hug: sulle ja masukille!

Kleopatra ootko kopioinu tekstin ennen lähetystä? Mä teen nykyään niin joka kerta jos vähänki pidempi teksti. Jos pääsee häviin ni ei tavi ku liittää se teksti taas tähän vastausruutuun ja lähettää uusiks. Tosin silloinkin kopioin sen uudestaan, niin monta kertaa teen niin kunnes onnistun. Ja välillä vaatii hermoja se uudelleenlähetys!!!

Täällä paistaa taas aurinkokin, kiva ni on vähän valoisampaa!
Nyt aamutouhuille, palataan!

:heart: :Ninni ja Kirppu 20+5
 
PJM
Saiskos vielä liittyä mukaan? Elikkä kolmas ois tulossa meille, laskettu 23.3.2008. Olen 29-vuotias, Helsingistä. Kättärille menossa sitten maaliskussa =)

Välillä käynyt lukemassa näitä teidän juttuja, ja nyt rohkaistuin ja päätin kirjottaa :)
 

Yhteistyössä