~~~MAALISMASUT 2008~~~LOKAKUUSSA

Anteeks nyt kauheesti kun tuun tänne urkkiin,mutta teki niin mieli verestellä odotus muistoja kun itellä maalisvauva vuosimallia 2007 =)

Kaikille vaan rattosaa odotuksen jatkoa,äkkiä se aika kuluu ja pian on nyytit kainalossa :D
 
Voi ei Mamma Muu, paljon haleja ja koita jaksaa odotella! :hug:

Paidoista, ehdottomasti tykkään enemmän tiukoista ja masua korostavista. Haluisin kamalasti semmosen trenditakin, jossa on leikkaus just rinnan alla ja joka levenee siitä. Ois aivan ylisöpö mahan kanssa.

Vakuutuksesta, joo, meinataan ottaa ja sen saiskin jo laittaa sen hakemuksen eteenpäin. Täytyy viikonloppuna rustailla.

Kiva Vitviu kun kävit fiilistelemässä, kerro vielä minkälaisella haalarilla pärjäilitte viime maalis- huhtikuun. Kun kerran tulit käymään, niin täytyyhän sitä kysellä asiantuntijalta :D .

Mukavaa viikonlopun alkua kaikille masunkantajille ja -asukkaille!

t. pikkuvaemo ja -kakkonen tasan 18 vkoa :heart:
 
No niin,"asiantuntija" vastaa :D
Kyllä meillä oli maaliskuussa ihan kunnon toppapuku käytössä.Anoppi oli löytänyt kirppikseltä tosi kivan paksun toppapuvun jossa käsi ja jalkaosatkin ummessa.Sillä mentiin niin kauan kun pieneksi jäi =)
Vaikka meijän maalisvauva syntyikin ihan alkukuusta ja lumetkin suli suurimmaksi osaksi sairaalassa olo aikana pois,oli se toppis kyllä tarpeen,me kuitenkin ulkoiltiin heti viikon ikäisestä alkaen =)
 
Mukavaa viikonloppua kaikille! Palailin tänään kotiin ja lukaisin reippaasti läpi viestit. Aika hiljaista on ollut, liekö kaikki syyslomilla poissa kotoa? Miulla alkoi tänään loma, joten saa ottaa ihan rennosti! Mies lomailee seurana ensi viikolla sitten.

Reissusta mukaan tarttui pari plyyshistä potkupukua (ihania vaaleita), kolme yökkäripotkaria, parit sukkikset ihan pienelle ja kummipojalle paita. Jos tosiaan joku tuttu on menossa Irlantiin, pyytäkää tuomaan vaatteita, tosi edullisia ja vaikuttaa hintaansa nähden laadukkailta. Nyt täytyy ostelut jättää vähäksi aikaa. Mummokin oli jo ostanut vauvalle asusteita.

Oma napa kasvaa, nyt se on todellinen vauvamaha. Pikkuinen villiintyy välillä tosissaan ja kerran olen nähnyt pienen jalan potkaisevan masua! Liikkeet on edelleen tosi epäsäännöllisiä, kuitenkin selkeämmin havaittavia iltaisin kuin ennen. Masua siis löytyy, kuitenkin vielä niin pieni, että mammafarkkujen resoriosa on auttamattomasti iso, joten käännän sen puoliksi, jolloin sopivampi. Oma farkkuhame menee vielä hyvinkin, kun on sellainen matala malli. Olen ajatellut, että ainakaan vielä en hanki lisää mamavaatteita. Kotona on niin helppoa olla lökäreissä ja lenkillä ulkovermeissä.

Nyt on pakko mennä suihkuun ja nukkumaan, matkaväsy painaa.

Misupai ja Helmis 20+6
 
Kirpsakkaa pakkaspäevää!

Kiitti vitviu vastauksestasi =) Kiva siis kun piipahdit.
Olen nimittäin monesti miettinyt tässä ihan samaa,että mitä vauvalle päälle kun sairaalasta kotiudutaan. Mutta varaudumme siis oikeen kunnon toppahaalariin. :heart:
Täytyy vaan sellanen sit jostain mehtästää,kun yleensä äippäpakkauksen haalarit ja muutkin vaatteet on viä isoja vastasyntyneelle.
Voisin vaikka ruveta ahkerammin kierteleen kirppareita,kun on jotenkin ny jääny sekin... laiskuus iskeny... :ashamed: Sieltä löytää välillä ihan kivoja vaatteita ihan edullisestikin. :)
Kuinka moni maalismammoista harrastaa kirppareilla käyntiä??

Mamma Muulle täältäkin kunnon voima :hug: !!! Toivotaan parasta,että kaikki kunnossa! :)

Kaikille tasapuolisesti mukavaa viikonloppua!! =)

Meen tekeen lasagnee,isäntäkin kun tulloo töistä muutaman tunnin päästä.

Mamuliini ja masukki 20+5
 
Täällä sitä taas kirjoitellaan vaikka toivottelin jo viikonloput kaikille...
Piti tosiaan lähteä mökille, mutta olenkin kotona ja kaiken lisäksi siivouspäivä meneillään.. (tai pikemminkin alkamassa, NIHKEÄSTI)

Olen tässä itsekin miettinyt että mitä vauvalle sitten maaliskuun puolivälissä päälle.. Haalari on hankittu,mutta ei se mikään kaunis ole..
Ostin eilen pikkuiselle IHANAN villakangastakin ja siihen sopivat saapikkaat :)
ei mitään superkäytännöllistä, mutta tuleva äiti ei voi vastustaa noita ihanuuksia!!!
Taisin jo paljastaa itseni, tyttöhän sieltä on tulossa!! ;)
Maanantain ultrassa kuultiin.. Salailu ei ole onnistunut, vaikka niin suunnittelin tekeväni..

Jos sais edes pölyt pyyhittyä.. Pian pitää taas lähteä kauppaan hakemaan lahjatarvikkeita kun molemmilla vanhemmilla synttärit...

Lauantain jatkoja...

L&tyttö 19+5 (puoliväli lähestyy... :heart: )
 
heippa vaan kaikille pitkästä aikaa. Masu se vaan kasvaa kasvamistaan ja potkuja tuntuu usein. Maanantaina on rakenneultra ja vielä ei olla miehen kanssa päätetty halutaanko tietää kumpi tulee. no onhan tässä vielä aikaa miettiä. Vakuutuksesta, me otetaan nordealta vauvavakuutus kun meillä on siellä kaikki muutkin vakuutukset. Pitäis vaan lähettää paperit ens viikon aikana.Täällä on ollu puhetta supistuksista ja mä jouduin ma iltana viikon sairaslomalle kun alkoi tulemaan kipeitä selän puolelle meneviä supistuksia. Onneks lepo on auttanut ja pomokin ymmärsi niin ei tarvitse enää korjailla autoja. Se olis tänään puoliväli. jipii. oikein mukavaa viikonloppua kaikille.
rv. 20+0
 
Onnea puoliväliin päässeille! Jotenkin se on yksi kiva virstanpylväs tällä matkalla. Jotenkin tässä odottaa, että liikkeitä tuntuisi useammin ja kovempaa. Toisina iltoina pikkuinen myllää ihan kamalasti, tänään taas ollut rauhallisempaa. Sittenhän äitiä tietysti huolettaa.

Meillä ollut tänään oikea vieraspäivä, kun kummipojan perhe piipahti ja sitten vielä anoppi appiukon kera laivalta tullessaan. On siis saanut laitella evästä pöytään, tykkään oikeasti laittaa ruokaa ja leipoa vieraiden saapuessa!!

Viime yönä oli ihan mielettömän kipeä selkä. Piti lievittää kipua lämminvesipullolla. Mikä lie ihme kipu olikaan, ei se kivaa ollut. Olisikohan se voinut johtua siitä, että mie istuin eilen lentokoneessa ja sitten vielä taksissa monta tuntia putkeen. Onneksi tänään ei kipu jatkunut.

Sauna on päällä, joten sinne rentoutumaan Huuman jälkeen. Jos sitä jaksaisi katsoa BB-talon tapahtumat tai edes Selviytyjät. Mukavaa lauantai-iltaa kaikille! Ja lomarentoutta lomalaisille!

Misupai ja Helmis 21+0
 
Mamma Muulle suuren suuri halaus :hug:

Toivottavasti kaikki on kuitenkin hyvin... Kumma kun ens viikon torstaihin asti pitää odottaa jos neuvolankin täti meinas ettei kaikki oo välttämättä hyvin :eek: Mä tulisin varmaan hulluksi jos mulle sanottais noin ja pitäis odottaa melkein viikko että saa tietää miten asiat on :/
Koita kestää :hug:

Meidän pitää odotella vielä 3 päivää että saadaan kuulla tilanne... Hirvittää kyllä kun en minä tunne mitään vaikka on jo 18 viikko :( Maha ei kasva ja kun oon koittanu tunnustella että missä se kohtu olis kun kyllähän sen pitäis alkaa jo tuntumaan niin en mä tunne mitään siihen viittaavaakaan... Hermoraunioksihan tässä tulee :/

Äh... Mä en osaa nykyään kun valittaa vaan :ashamed:
Ja kellokin on jo sen verran että ois parasta mennä nukkumaan että heräis suht hyvällä mielellä :whistle:

Pimmi ja "Hissukka" 17+4 (ihan just)
 
Siellä se beibi köllötti! On jo paljon todellisempi ja siunatumpi olo, kun sai nähdä tuon pienen ihmisen näytöltä.

Toivottavasti Mamma Muu ja muut epätietoiset saisivat myös positiivisia uutisia.

Kaikki näytti lääkärin mukaan normaalilta, oli sormet ja elimet paikoillaan ja sydän sykki. Saatiin mukaan vain yksi suttuinen kuva. Siinä näkyy vain joku möhkäle, josta voi hyvällä mielikuvituksella kuvata toista päätä pääksi (silmä näkyy mustana aukkona) ja toista vartaloksi. Ehkä siinä näkyy vähän kättäkin. Harmittaa vähän, kun näytöllä jumppasi eri kuvakulmista tiirailtuna paljon selkeämpi vauva.

Lääkäri kuvasi vaavin kokoa normaaliksi. Vasta kotona huomasin, että neuvolakorttiinkaan ei ollut laitettu mitään maallikolle havainnollista mittaa (mittasi pään ja ilmeisesti reiden?). Olisi pitänyt kysyä, mutta ei tuo ehkä ole niin sentilleen. Tyttö tulee 50%:n todennäköisyydellä eli voi se olla poikakin - ei ottanut selvää sillä ultrausvehkeellä. Olisi pitänyt kysyä myös, mihin asti se kohtu nyt ylettyy. Maha on niin pieni, etten ota itse selvää.

Oma napa: Tänään se pieni ihminen ilmeisesti potkaisi mua napaan - satuin mallailemaan itseäni peilistä kun napa pullahti ulos ja painui takaisin. Olen havainnut jotain rytmin kaltaista potkuissa olevan: ei se vielä kauaa jaksa huidella kerralla. Rummutusta ja kutittelua tuntuu joskus parin tunnin välein, mutta syöminen, kova musiikki ja pulssia nostattava liikunta näyttävät aiheuttavan pienen hepulin.

Tuleva äiti voi vallan mainiosti. Tällä hetkellä tuntuu mahtavalta olla raskaana, maailmana yhdelle aivan uudelle ihmiselle (ah, mikä tunne, reppanalle paljastuu syntyessä karu totuus) . Vanhempien yksi tärkeimmistä tehtävistä on kuulemani mukaan tuottaa lapsilleen pettymyksiä, mikä taitaa alkaa jo syntymästä. Yritän vain saada syötyä tarpeeksi, että paino voisi vihdoin nousta. Opiskelutahtia piti keväntää, sillä stressi tuntui painavan päälle.

Sienna rv 19+0
 
Aurinkoista sunnuntaita!

Mamma Muulle paljon voimia ja haleja toivotan :hug: Toivottavasti kaikki on kuitenkin hyvin!!!!

Pimmille kans :hug: me ollaan kaikki niin erimallisia, jospa se vaan olis sulla sitä, että ei masu kauheen isoks kasvakaan ja kaikki silti hyvin! Toivotaan parasta!!

Sienna, hyvin kiteytit ton vanhempien tärkeimmän tehtävän :LOL:
pätee kai toisinkinpäin; ensin hartaasti toivotaan, että saadaan eläviä, terveitä lapsia. Ne aiheuttaa huolia ja murheita jo kohdusta asti - onhan kaikki hyvin etc.. kun ne on pieniä, saat olla koko ajan silmät selässä, ettei mitään pahaa pääse sattumaan, katsot että ne syö terveellisesti ja tulisi onnellisiksi, tasapainoisiksi ihmisiksi. Ja kun ne pääsee murrosikään, tulee kaikki kiitos :LOL:
Noh, tää on meidän visio. Jospa me kuitenkin onnistuttais kasvattamaan hyvätapainen nuori ;)
Mutta niitä aikoja ootellessa, masussa kaikki kai hyvin. Päivittäin jotakin myllerrystä tuntuu, selkeämmät potkut tulee just jonkun äksönin jälkeen tai sitten suklaan tai jäden :p mulla on taas rasvavaraston keräys käynnissä, tosin ei kerennyt kaikki kilot lähteekään raskauksien välissä... joten koitan vähän kattoo mitä pistän suuhuni.. mut jännä kyllä esim. toi suklaa; en normaalisti juurikaan syö sitä, oon salppari-ihmisiä (sitä pitää aina olla), ni sitten kuitenkin raskaanaollessa tekee suklaata mieli..? Outoa |O

Ihana aurinkoinen keli ulkona ja meiän pitää pysyy sisällä, kun se muutto kovaa vauhtia lähenee...... tekemistä siis vielä riittää :whistle:
Eilen sentään käytiin rannallaa grillailemassa ennen saunaa, joten tuli vähän haukattuu happeekin.

Oikein mukavaa sunnuntaita kaikille masunkasvattajille! Toivottavasti nyt kaikilla olisi asiat masuissa hyvin!!! Ja onnea hyviä ultrakuulumisia saaneille :flower:

ainiin, niistä vakuutuksista; meille on myönnetty jo tulokkaalle se vakuutusvaraus syntyvälle lapselle. Naimisissa ollaan nordean kanssa ja kaikki muutkin vakuutukset on sieltä, joten niin tämäkin. Meiltä ainakin mennyt luotto noihin arvauskeskuksiin, joten ei tosiaankaan huvita niihin mennä jonottelemaan pienen sairastaessa...

Hexodus ja masumöyrijä 20+4
 
Hei taas!

Täällä on hiljaista... Meillä kotona raikuu miehen kuorsaus ja tätä mammaa ärsyttää sitten oikein kunnolla kun meillä ois vuosipäivä..

Olen tässä kuluttanut aikaani netissä surffailemalla ja miettinyt mitkä ois parhaat vaunut vauvalle.. Ja mistä niitä kannattais tilata? Jotenkin on kivat noi bugaboon vaunut, mutta aika pienet kun ollaan molemmat pitkiä, mies 199cm ja minä 175..

Toinen juttu mikä mietityttää on hoitopöytä.. Mistä niitä voisi alkaa etsiä..?
Ikealla ei näytä olevan mitään erityisen kauniita.. Haluaisin sellaisen lipaston tyyppisen mitä vois sitten käyttää myöhemminkin..

Mitäs muuta... Katselin itsekin noita vakuutuksia, mutta eihän niistä ota selvää jos vaan netistä katselee. Tilasin kotiin tarjouksia eri firmoilta.

Täällä oli eilen huimat kivut kun siivoilin.. Yhtäkkiä kauhea pisto alavatsassa kun olin nostamassa jotain. Se jatkui sitte muutaman minuutin ja pelästyin ihan hirveästi! Nyt on taas tuntunut liikettä masussa, että ei kai siinä mitään vakavaa sitten tapahtunut..
Pitää kai ottaa hiukan rauhallisemmin.

Mukavaa ja rauhallista sunnuntaita kaikille!

 
Moi kaikille! Täällä myös saavutettu puoliväli, eli viikko 20 tuli täyteen. Mietin just et onpa aika mennyt ihan erilailla pian kuin mitä sillon kun odotin esikoista. Sillon päivät oikein mateli ja ehdin aina odottaa, että vaihtuispa jo se ja se viikko..Silloin maailma pyöri vain vatsan ympärillä ja elin ihan omissa maailmoissani.. nyt ei ehdi niin ajattelemaan kun on touhua esikoisen kanssa. Puoliväli..huh huh.. aika menee pian! Ja hyvä niin.

Olen asettanut itselleni sellaisen "aikataulun", että joulun jälkeen pitää alkaa pestä ja laittaa vaatteet pikkuiselle valmiiksi, hoitopöytä ja kaikki valmiiksi,. Ennen sitä en hyvin paljoa tee. Pitäis sit myös ratkaista se kaksostenrattaiden tilanne, tarvitaanko niitä vai ei.. mut sillä ei ole niin kiirettä.

Potkut tuntuu kovasti, siitä päättelen että kaikki on hyvin. LauraN Kuvailemasi "pisto alavatsalla" kuulosti ihan tutulle, alussa niitä oli enemmän mut esim eilen kun aivastin sohvalla maatessani niin tuntui et vatsa repeää. Sitä kesti hetken ja se hävisi sit, mut oletettavasti tuo on vielä sitä ligamenttien venymis kipua tai jotain sellaista normaalia.

Kyselit myös hoitopöydästä, meillä on hyväksi havaittu Iskun Möhkö-hoitopöytä ja pinnasänky. http://www.isku.fi Siitä kun otin sit hoitotason irti kun poju ei enää tarvinnut sitä niin se on toiminut hyvin vaatelipastona. Laatikoita meil on neljä siinä ja sinne on oikein hyvin mahtunut pojan vaatteet. Iskun sivuilta saa kuvatkin esiin, ihan perus valkoinen siisti, mun mielestä.

Ulkona on muuten KYLMÄ. Huomaa et on talvi tulossa ja mä huomasin et mun on ostettava ehkä toppatakki joka mahtuis päälle.... :whistle: Maha on kasvanut aikalailla..

enne ja aarre 20+3 :eek:
 
Moikka!!

LauraN: Meillä myös tuo iskun möhkö sarja! Hoitotaso on sopivan korkee, ei tarvii kumarassa vauvaa hoitaa!! Tekin kun ootte noin pitkiä, niin on varmaan hyvän korkuinen. Suosittelen kovasti!! On myös kotimainen!!

Muumi82 ja eppu 21+5
 
Heissan mammat!

Jospa tässä formuloita jännätessä ehtis vähän kirjoitella..


Vakuutuksista: ollaan ajateltu ottaa vakuutus, mulla on itsellekin henki-, tapaturma-, ja sairauskuluvakuutukset, joten kyllähän vauvakin sit pitää vakuuttaa. Ja jos tosiaan jotain erikoissairaanhoitoa vaativaa tapahtuisi niin eihän se hoito ole ilmaista julkisellakaan puolellla.

Kirppareista: mulla on just nyt itellä myyntipöytä kirpparilla, pitää päästä eroon turhista vaatteista että mahtuu vauvan vaatteet tilalle. Ihan kivasti on tavara liikkunut vaikka enemmän siellä kyllä menee just lasten vaatteet kuin aikuisten.
Itse en enää tee juurikaan löytöjä, kun tuntuu että ihmisillä on täysin kadonnut maalaisjärki hinnoittelussa! En mä viitsi käytetyistä vaatteista yli kymppiä maksaa vaikka olis mikä merkkituote! Onneksi noita vauvanvaatteita mä saan kavereilta ja sukulaisiltakin, niin ei ihan kaikkea tarvitse uutena ostaa.

pimmi84: Älä turhaan murehdi! Mä nimittäin kävin samasta syystä viikko sitten maanantaina neuvolassa kuuntelemassa sydänäänet, ja heti kuului ja vauva liikkuikin kovasti kun laite kohisi ja rapisi vähän väliä! Mulle siis kaveri sanoi että kyllä kohtu erottuu jo näillä viikoilla selvästi koska on jo niin iso, no mä sit yhden illan tunnustelin ja painelin mahaa selällään maaten ja jalat pystyssä, mutten mitään tuntenut... Sitten olikin pakko aamulla soittaa neuvolaan ja terkkari otti onneksi mut vastaan että pääsin murehtimista. Sanoi vielä että kun on tiukat vatsalihakset niin ei se kohtu sieltä niin erotu ekakertalaisella. Samoin asiaan vaikuttaa se jos kohtu on taaksepäin kallellaan kuten mulla. (enkä muuten nyt viikkoa myöhemminkään sitä erota). Joten älä siis säkään murehdi, kaikki on tosiaan niin yksilöllistä kuten joku jo sanoi! :heart:

äitiysvaatteista: mulla on nyt probleema kun kiloja on tullut jo 5 lisää joten nyt on kaikki vanhat farkut auttamattomasti pienet, mutta äitiyshousuja ei oikein vielä pysty pitää kun ei oo mitään vauvamasua, vaan kilot on tasaisesti levittyny rasvavarastoksi ympäri kroppaa... :/ Eikä kauheesti huvittais ostaa näin lyhyeksi aikaa isompia normifarkkuja, vaikka pakko kai se on kun töissä on hyvä olla alaruumis peitettynä! :kieh: No onneksi mulla on nyt syysloma niin voin kulkea vapaa-ajan vaatteissa, jospa se mahakin sieltä pompsahtaisi pian näkyviin!

mamma muu: iso voima :hug: sinulle! Toivotaan parasta! :heart:

Palaillaan taas!

taimi & vatsataimi 17+1
 
Heipsu!

Ja terkkuja mökiltä! Kovin oli kylmä viikonloppu, ihana olla kotona! Mies ja kuopus jäi sinne vielä tiistaihin asti, me tultiin esikon kanssa jo nyt pois kun on neidillä huomenna taas koulupäivä. Oli ihana päästä saunaan pitkästä aikaa ja istua iltaa takkatulen ääressä. Kauan en kyllä jaksanu valvoa, menin iltasin jo yheltätoista nukkuun...

MammaMuullle täältäkin oikein iso voimahali :hug: !

Paidoista on juteltu, mäkin tykkään pitää masua korostavia vaatteita. Haluaisin sellasen äitiys t-paidan Bebelanelta missä masun kohdalla vauvan kuva, ja se kuva koostuu "minä rakastan sinua"- lauseista englanniksi, ranskaksi, saksaksi ja italiaksi. Tossa linkki sivulle:
http://www.bebelane.com/catalog/product_info.php?cPath=21_31&products_id=153
Mun mielestä aika söpö :heart:

Meillä on tyttöjen vanha toppahaalari vielä tallella, kokoa 50 tai 56, en oo ihan varma, mut on vieä hyvässä kunnossa kuitenki ja saa luvan käydä vaikka tulisikin poika. Se on sellanen valko- vaaleenlila ruutunen, ruudut niin pienet ettei lilaa väriä huomaa ja sit siinä on karvakaulus hupussa. Ja ainakin hihoissa on tumput, lahkeista en oo varma. Se on mun kaverilla ollu lainassa ja pitäis hakee se joku päivä, ei onneks vielä kiire. Mut tosi nätti ja hyväkuntonen ni en viitsi uutta ostaa.

Meiän äiti oli ostanu vauvalle hulluilta päiviltä ihania 50 cm vaatteita, sain ne vasta nyt kun oli mamma Rhodoksella viikon tässä välissä. Ni on nyt siotte muutama 50 cm vaatekin vaikkei ne kauan mahdukaan. Mulla on jo rottinkikorillinen vauvalle valmiiks vaatteita, joukossa tyttöjen vanhoja ja uusia suurin osa. Kaverilta ostin just kassillisen ihan pieniä, lähinnä 56-62 senttisiä. Kyllä ne vaan on söpöjä :).

LauraN haluatko listaan tyttö-tiedon? Entäs muut ketkä tietää jo sukupuolen, pistetäänkö yleiseen tietoon etusivulle?

Eipä tässä kai muuta, nyt kattoon Maajussille morsianta ja sen jälkeen Amazing Racea!

Palataan... Ja kauniita unia kaikille!

:heart: :Ninni ja Kirppu 19+0
 
Mä voisin kans ilmottautua tähän pinoon,jos sopii???elikkäs mä olen 25v naimisissa oleva kolmen tytön äiti ja tytöt on syntyneet 4.12.2004,28.12.2005 ja 10.01.2007 ja tulevan vauvan la on 10.3.08 mut muuttuu varmasti keskiviikkona ultrassa..
 
Kiitos kaikille hoitopöytävinkeistä. :)
Täytyy käydä katselemassa tuolla sivuilla.

Ninni78: Voit laittaa että meille tulee tyttö.
Mä olen erittäin innoissani tyttöuutisista! :heart:
Niin ja ikää löytyy 23, vauvan synnyttyä "jo" 24.

Alkaa olla nukkuma-aika kun huomenna pitäis lähteä viikoksi reissuun!! B)

Mukavaa viikkoa kaikille!!!

 
Juupasjuu,,, kirjoittelen nyt vaikkei oikeestaan mitään ihmeempiä ookkaan , mutta en oo aikoihin taas mitään laittanu niin paikataan asia.
Viikkoja kasassa siis 18 tasan ja täytyy myöntää etteipä oo joutanu paljo mahaan keskittymään. Sillonkun muksu alkaa potkimaan niin muistaa että jotain matkassa kulkee ja peilin ohi kävellessä huomaa kans.

nimiä ollan nyt mietitty, siihen esitietolomakkeeseen hätäkastetta varten, mutta ei oikeen oo vielä yksikään kolahtanu,,,jos joku haluaa ehdotella jotakin nii voi laittaa yytä ja niin kriteerit on nää: kaksi tavua, eikä saa alkaa K, R, A kirjaimilla.

Mammu muulle halauksia ja toivotaan ettei kyse ois pahimmasta.

Ja tervetuloo uusille!
Eiköhän siinä kaikki tältä saraa!!

Amalia rv18+0
 
Ensimmäisenä mamma muulle iso :hug:

Tänään ois neuvola..ja potkut tuntuu jo tosi hyvin..yleensä illalla kun alan katsomaan bb:tä ni alkaa melkonen meininki masussa..
Ollut nyt viikon verran pää sika kipee...hartiat ihan jumissa ja äskenkin yritin niitä itekseni venytellä mutta ei se auta..meinaa hermo mennä..
Ja nyt ollaan sitten jo yli puolen välin..
Minna ja "aapu" 20+2
 

Yhteistyössä