Hyvä että
ennellä oli kaikki hyvin
Meillä päin ei kunta kustanna kuin sen rakenneultran 20 viikon paikkeilla eli on vielä pitkä odotus edessä
Mä en ainakaan näillä näkymin käy yksityisellä ku kyllähän vaavin tilanne selviää sitten kun sydänäänet saadaan kuuluviin... Mainitsin kylläkin eilen miehelle yhdestä yksityisetä neuvolasta jossa 2 ultraa maksais vaan 40 euroa, mutta jospa me maltettais odottaa
Kauheesti kyllä polttelis kun lukee teidän kuulumisia
Meille ei mitään ihmeempiä... Poju päikkäreillä ja minä ihmettelen että mitä söis... Kauhee nälkä vaivannu jo eilisestä lähtien mutta mikään ei maistu. Sama homma oli tuota esikoista odottaessakin ja sen takia sitten paino laski ensimmäisen puoliskon aikana reilu 10 kiloa :/
Huono olo oli aamulla ja vieläkin nieleksityttää mutta tuskinpa mä ihan oksentamaan joudun kun en oo ennenkään *koputtaa puuta*
Mä en oo tunnustellu mahaa ku ei oo tullu mieleenkään
En usko että tuntisin mitään ku en tuntenu edellisessäkään raskaudessa vaikka yritin tunnustella joskus 16 viikolla
Eiköhän sulla
Maria oo kaikki ihan hyvin. Ymmärrän kyllä että huolestuttaa varsinkin ku tunsit ensimmäisessä! Itestäki tuntuu siltä että jos jokin onkin erilailla kuin ekassa raskaudessa niin hyppisin seinille... Ekaa kun odotti niin oli helppoa kun ei tienny mitä odottaa
Joku tais mainita verenpaineet... Mulla oli kans Lassin odotuksen ajan paineet tosi matalalla. Yläpaineet tais olla 70-80 ja alapaineet 60 paikkeilla. Ei ollu hauskaa ku koko 9 kuukautta huippas, mutta sain ainakin syödä salmiakkia niin paljon ku halusin
Jospa ne ei tällä kertaa menis ihan niin alas...
Mutta täytyy kait sitä keksiä jotain syötävää ku päätä meinaa jo särkeä :/
Pimmi 6+0