Oikein paljon onnea Oikukas ja äippä-84 ja muutkin vauvansa saaneet. Teille masuasukkien omaaville paljon voimia tulevaa synnytystä ajatellen ja koittakaa kestää loppuaika.
t. härkäneito ja tyttö 1kk:tta
t. härkäneito ja tyttö 1kk:tta
Rintatulehdus?Alkuperäinen kirjoittaja Marya:Heippa.
Mua ei tuolla listassa mainita lainkaan, mutta la on siis 28.3, mut melko varmasti tästä huhtikuun puoleen väliin mennään...
Ajattelin sellasta kysellä että onko teidän rinnat kipeet/arat..? Alusta asti mulla toki on kosketusarat ollu eikä nänneihin oo saanu koskee enää piiiitkiin aikoihin, mutta tänä aamuna tuo vasen rinta on siis suorastaan kipeä... Mistähän moinen..? Kun ei tuo toinen sitte kuitenkaan oo samalla tavalla... Outoa.. :|
Marya ja napero 38+4
Alkuperäinen kirjoittaja Sienna:Rintatulehdus?Alkuperäinen kirjoittaja Marya:Heippa.
Mua ei tuolla listassa mainita lainkaan, mutta la on siis 28.3, mut melko varmasti tästä huhtikuun puoleen väliin mennään...
Ajattelin sellasta kysellä että onko teidän rinnat kipeet/arat..? Alusta asti mulla toki on kosketusarat ollu eikä nänneihin oo saanu koskee enää piiiitkiin aikoihin, mutta tänä aamuna tuo vasen rinta on siis suorastaan kipeä... Mistähän moinen..? Kun ei tuo toinen sitte kuitenkaan oo samalla tavalla... Outoa.. :|
Marya ja napero 38+4
Rintatulehdus lienee ihan mahdollinen, vaikkei imettäisikään. Eihän rintatulehdus ole sama kuin vaikka tukkiutunut maitotiehyt. Mullakin on rinnat olleet hellät pidemmän aikaa - kai ne sitten voi olla herkempiä kylmälle ja muille. Pikaisella googletuksella jotkut imettämättömätkin siitä on kärsineet.Alkuperäinen kirjoittaja Marya:Alkuperäinen kirjoittaja Sienna:Rintatulehdus?Alkuperäinen kirjoittaja Marya:Heippa.
Marya ja napero 38+4
Ennen imetystä....??? Onko se mahdollista ennen maidon nousua...??