Moikka kaikki!
Ninni kyseli et mihiin oon hävinny? Täällähän minä hiukan taustailijana, kerta omassa olossa ja voinnissa ei ole tapahtunut minkään sortin muutosta niin mikäpä tässä kirjoittaen...
Vauvan liikendintä, vääntely tuntuu inhottavalta tuolla pimpsan suunnassa, öisin on alkanu tuleen kylkikipuja mut siinäpä radikaalimmat =)
Tänäänkin humpotettu koko päivä kaupungissa asioita hoidellen, tai oikeastaan koko vko menny sillai, ettei ole oikein huomannutkaan...
Ajattelin ruveta värkkäämään "kummiksi pyytäminen" korttii, ku ollaan huome menos ystäväparin luokse syömään ketä ajateltiin sylikummeiksi pyytää. Eipä taida heillä olla aavistustakaan moisesta
Ihana muutenkin päästä nauttiin iltaa yhdessä, Ystäväpariskunnan mies on gurmeekokki ja aiko loihtii jotain super hyvää ruokaa, neljällä lajilla. Ai että =)
Oikein paljon onnee kaikille nyytin kainaloon saaneille !!!
Ninni, mulle ainakin täällä raision neuvolassa sanottiin et yliaikaiskontrolli tyksiin on aina aika tarkasti vkolla 41+5, mut neuvolat jatkuu ihan normaalisti tarvittaessa. Nyt esim mulla mennään kerran viikossa, mut jos esim menis yli niin sitten tarpeen mukaan ottaa neuvolaan tarkistukseen pari kolmekin kertaa per viikko.
Toivottavasti mun ei tarvis tänne tulla hihkumaan et et jee, tänään saavutettu laskettu aika. vaan ihan mukava olis synnyttää hiukan aiemmin. Uskotte varmaan =)
Mun mies näki viime yönä unta, et voice syntyi mustasankaiset silmälasit päässä ja isin ainut huoli oli se ettei lasit mene pönnätes vaavii ulos rikki. Niin kätilö reippaasti tuli silmälaseja pään tullessa ulos, joten multa repes väliliha pahasti =(( Hyvät unet
Nyt askarteluhommiin ja sit päikkärit!
Minä & Voice 37+4
ps. mua turvottaa jalat ja kädet ihan mielettömästi. en tiedä enää mikä avuksi, ku vettäkin kuluu 4litraa päivän aikana... todella ärsyttävää!!