...ja vähän jo oikeesti jännittais.
Mies on aivan varma et säntillisenä vauvana huomenna syntyy, se on veikannut laskettua päivää ihan alusta asti ja tähän mennessä sen muut veikkaukset on osunu pelottavan oikeaan tosi monikin. Tosin tässä kun nyt pälisen aiheesta niin varmahan se on ettei meillä vielä huomenna päivänvaloa nähdä.
Perjantaina ois sit kyllä tiedossa keilausta (!!!! ...voisin olla enemmänki se pallo) ja ihanaa ruokaa Amarillossa kun appiukko täyttää vuosia. Et muuta ajateltavaa ja mukavaa tekemistä kyllä tiedossa viikonlopulle vaikka nyt venähtäiskin. Sunnuntainahan on virpomissunnuntai ja likat ois meillä jos vauva ei halua vielä tulla. Pajunkissojen koristelu ja kaikki muutki pääsiäispuuhailut on musta kivoja - koitan jaksaa niiden voimin maltillisena odotella... Sunnuntaina ois toisaalta kyl meno myös sinne viralliselle appiukko 50v-kahvitteluihin enkä kyllä jaksais vielä yhessä koossa siellä kuunnella kaikkien ihmettelyjä et
eikö vieläkään... Toivottavasti tajuais olla hienovaraisempia, mut en kyllä luota siihen.
Rhea!!! Mää aivan tippa linssissä ihastelin täällä teidän pikku-ukkoa ja linkitin heti miehellekkin kuvaa töihin.
Ku onhan se susta kuullu, mun mammajoogikaverista.
Mutta kertakaikkisen mahtavan suuret onnittelut piänestä miähestä teille, oli kyllä harvinaisen rypytön ja suloinen yksilö. Käyhän laittamassa jotain tietoja tonne Jyväskylän odottajiinkin niin päivitän sun tiedot listaan! :heart::heart::heart::hug:
Onnea myös
Tansulille vauvauutisista ja
LOE:lle onnea matkaan!!! Ja eiks me niin
äiskä äiskä tuol toisella palstalla puhuttu et tehään ne reffit sit puolenyön jälkeen siihen sairaalan tuulikaappiin!
Muistahan olla paikalla!
Huomenna ois meillä toistaseks viimeinen neuvola sovittuna, ja aion kyllä olla tiukkana sen yliaikaiskontrollin kanssa ettei pistäis mua vallan oottamaan... Ennen pääsiäistä on päästävä! Oon kovasti koittanut säännöstellä tota sokerin ja rasvan syöntiä mut tähän mennessä kyllä huonolla menestyksellä... Hirvittää että näinä vikoina viikkoina vauva voi kerätä jopa 200g painoa viikossa. Minä tahon synnyttää alateitse, pienen ja sirpakan vauvan!!! Kun sellai oon itekkin. Mut eiköhän tuoki asia nyt jotenki järjesty.
Oletteko muuten pyytäneet omaa neuvolatätiä tarkistamaan tota alakerran tilannetta? Mä luulen ettei se mun täti ainakaan ees osais tehä sellasta vaiks kysyisinki kun haluaisin tietää onko supistelut saaneet tuolla mitään aikaseks... Miestä pyysin yks ilta kokeilemaan et miltä se tuntuu ja hän sanoi hyvin ammatillisella ja rautaisella kokemuksella että "ihanku ois vaan jotain höttöö tääl" ja "mun mielest tääl kyl kuuluis olla sellanen napukka mut nyt ei kyllä tunnu siltä"
Noh, ainakin saatiin ihan hyvät naurut jos ei muuta.
Tänään oli tilipäivä ja taidetaan lähteä taas vähän pyörähtämään kaupungilla. Tänne on avattu just se uus Gina Tricot-liike ja eilen ku vilkuilin niin oli kyllä tosi hyviä avajaistarjouksia, mm. neuletakkeja 9,95? yms. Mamma pääsee shoppailee vihdoin jotain itelleenki!!! Ihanaa et saa kohta taas näyttää omalta itseltään.
t. mama-L :heart: toivottavasti erittäinkin säntillinen Sämpyli-Onni 39+
6!