Heib!
Täällä on nyt sokerirasitus käytynä eikä se ollut ollenkaan paha omasta mielestäni!
Ainoa huono oli tosiaan tylsistyminen odotushuoneessa verikokeiden välillä, mutta sisko oli onneksi kaverina seuraa pitämässä. Se litku kyllä oli niin makeaa että huhhuh, hyvä ettei hampaita vihlonut
Tulehduskin on jo parantunut jonka vuoksi jätinkin muutaman päivän antibioottia syömättä (lääkäri sanoi, että näin voi tehdä jos paranee nopeasti). En näe mitään järkeä syödä lääkettä turhaan jos vaiva on jo ohi.
Tänään hain postista äitiyspaketin! :heart: Olihan siellä paljon hyödyllistä vaikka jotkin vaatteet olivatkin ihmeen värisiä tai siis lähinnä mielestäni poikamaisia. Tajusin tänään, että en saa ostaa enää yhtään vauvanvaatteita, meille niitä on kertynyt jo ehkä hieman liikaakin kun on tullut kirppiksiä kierreltyä ja tuttavat ovat tuoneet niitä myös isoja pinoja. No eivät ainakaan lopu kesken
Nimi ollaan meilläkin jo pienokaiselle päätetty aikaa sitten
Oltiin etunimi päätetty jo ennen raskautta itseasiassa tytölle ajatuksella jos joskus raskaudun. Ja myöhemmin saimme toiset nimetkin keksittyä
Pojalle se olisikin ollut sitten haastavampi tehtävä keksiä
Täällä on ilmaantunut ihme selkäsärkyjä aina välillä kun kovin olen puuhastellut jotakin. Pakaran ja alaselän tuntumassa, ei oikein kipua osaa edes paikantaa. Inhottavaa, mutta helpottaa aina levolla
Ylihuomenna onkin sitten ensimmäinen neuvolalääkäri, jännittää!
Faelivrin Arpia on tännekin muutama jo kehkeytynyt rintoihin ja alavatsaan vasemmalle huomasin pari pientä viirua ilmestyneen vaikka on täälläkin rasvailtu ahkerasti. Eipä tuo niin vakavaa ole loppupeleissä, älä suotta niiden kanssa tuskaile!
Niin yleistä kuulemma, tosi monelle tulee niitä ja ne haalenevat kyllä aika pian. Koitahan lepäillä flunssa pois!
mariana87 Onnea pojasta! :flower:
Noss1 Minullakin on vaikuttanut nukkuma-asentoon raskaus ja tuleekin kyljellään nukuttua paljon. Itsekin olen heräillyt yöllä raajojen puutumiseen mikä on tosi inhottavaa! Näköjään aika monella muutenkin on näitä huonounisia öitä liiankin usein :/ Kynnet myös ovat täällä kasvaneet hulluna, kohta ei varmaan enää yletäkään omia varppaankynsiä leikkaamaan!
Ole ylpeä rintavarustuksestasi, mun rintani on jäänyt kitukasvuiseksi ja olen niiiin iloinen että ne on vähän turvonneet!!
Myy* Minulla ei ole rinnoista vielä ainakaan mitään eritteitä tullut, mutta nännit kyllä kutiavat aika ajoin tosiaan (itsellä tosin melkein alusta asti ollut tätä havaittavissa), johtuneekohan kasvamisesta tms..? Se läpinäkyvä neste on kuulemma normaalia, sitä monilta rupeaakin tihkumaan jossain vaiheessa ja tuttavani valisti minua tässä asiassa, että rintoja (tai niitä nesteitä) ei missään nimessä saa mennä puristelemaan. Valmistautuu tosiaan vauvaa varten, joka sitten imee ne parhaat ravinnot päältä poies
Olen aika huono englannissa, mutta jotakin selvää sain tuosta artikkelista. Itse aion kuitenkin varmaan reunapehmusteet hankkia. Mielestäni ehkä turhaa spekulointia ja pelottelua tuollainen
Tigerina Eihän tuo sinun sf -mittasi mikään oho ole! Minulla se taisi sitten olla tusina-oho kun samoilla viikoilla kuin sinulla se oli jo 24cm (et siis ole valtava)!
Täällä ei napa ole ainakaan vielä pullahtanut ulos isosta masusta huolimatta, johtunee ehkä omasta rasvavarastosta
Itsellä lähinnä turvotuksen takia iltaisin ahdistaa syvään hengittäminen sun muut.
Tässähän tätä taas. Voikaapas paksusti mamit! :wave:
catnip90 &
tyllerö 25+1