+Maaliskuussa poksuvat+

tuplarattaista Naapureilta ostetaan hyväkuntoiset emmaljungan tuplarattaat. Meidän yhistelmävaunujen kantokopan pitäis mahtua hyvin myös noihin tupliin, joten pienempi voi nukkua lämpimässä, jos esikko istuskelee vieressä. Emme siis luovu yhdistelmistäkään. Esikko (toukokuussa 2008 syntynyt) lopetti vaunu-unet viime juhannuksena, siitä asti ollaan harjoiteltu sisäpäikkäreitä. Lähinnä siksi olen alkanut opettaa sisäuniin, kun neiti menee hoitoon viikon päästä.

Huuhaatesti Ennusti esikoiseni kohdalle tyttöä, piti paikkansa :). Ja tulevakin pienokainen on tuon mukaan tyttö....tiedä sitten?!?

Oireettomuus Itselläni alkanu oireet molemmista vasta rv7 jälkeen. Ja muutenkin olen molemmissa alkuraskauksissa päässyt tosi vähillä oireilla.

MannaHari Voimia! Kyllä se olo varmasti alkaa jossain vaiheessa helpottaa, vaikka odottavan aika tuntuu pitkältä :hug: .
 
Metukka ! meil on sama laskettuaikapäivä :)

Huomasin vaan tässä kun uusia luin.. tosiaan neuvolassa tuli käytyy perjantaina.. ja eka ultraan aikaa tuli 31.8.. joten sitä siis odotellessa :) ja lääkäri ajan sain sitte jo 3.9.. jotenki hassua että on eka toi ultra ja sit vast se neuvolalääkäri, mut samapa tuo :)
Erikoisii oireita ei oo.. paitsi et jatkuvasti saa käydä vessassa, kauhee jano koko ajan ja väsy.. aamusin ei mikn onnistu ennen ku saa jotaki syötävää! :D

Voikaa hyvin ne joilla tuota vuotoo on tullu .. mut ei se aina pahinta tarkota <3 Toivottavasti masuasukit teillä turvallisesti vielä mukana :) Jaksamia muillekin!!

Mirkelo + Tiitiäinen tasan 7 :heart:
 
Ei tuo huuhaa testi pitänyt esikon kohdalla ollenkaan paikkansa... Olis pitänyt sen mukaan olla tyttö :kieh:

Oireettomuudesta piti sanomani, että minun ensimmäinen raskaushan oli just sitä. 2 ensimmäistä kuukautta oli maailman parasta aikaa, kun ei ollut mitään oireita sinänsä. Sen jälkeen niitä olikin sitten ihan kivasti loppuun asti, vaikka muille jakaa... Voi, kun tämäkin olis ollut alusta lähtien oireeton... Tietää mitä mahdollisesti voi olla tulossa, niin mielummin oireeton kuin tätä vuotoa.

Huomenna olis seuraava ultra. Jos siinä sydän vielä lyö, niin sitten uskaltaa ehkä jo alkaa sanomaan jotain ääneen. Ei se vuoto niinkään, mutta nämä vatsakrampit ovat olleet vähän liikaa. Varsinkin, kun tietää sen kylkikivun alkavan parin kuukauden päästä :headwall:
No toisaalta tässä raskaudessa ei tuo maha ole kasvanut yhtään niin paljon kuin edellisessä. Tässä vaiheessa alkoi olla jo vaikeuksia pitää normi-vaatteita päällä...
Näihin aikoihin joudun jo ensimmäiset mamma-farkut käydä hakemassa. Nyt ei ole sitä ongelmaa ja luultavasti tätä voi vähän kauemmin näillä näkymin salailla. Onneksi tietysti minulla on kaikki vanhat vaatteet jemmassa, joten ei ole pakko mennä ostoksille.
Kaverin häihin kyllä täytyisi saada joku kolttu ja kummitytön rippijuhliin. Mutta en uskalla vielä mennä ostamaan, jos vaikka kasvaa siihen mennessä edes vähän. Ostan sitten just ennen jotain... Tai jos joku vanha kolttu mahtuu vielä silloin...

Mun täytyisi alkaa tekemään suursiivousta täällä työhuoneessani.... Kaipaisi vaihtelua... Mutta tätä 10 neliön varasto/työhuonetta on hieman vaikea laittaa...
 
MannaHari voi elämä, ihanaa...tuohan voiskin pysyä sisällä! Pitääkin lähettää mies ostaamaan mehujäätä :heart: :LOL:

ps. huomenna eka neuvola. Pitää varmaan pyytää jatkoa sairaslomaan, kun en oo tänään jaksanu sängystä nousta kun kerran tai kaks. Ei vaan yksinkertasesti laattailun ja kiertämisen lisäksi pysty eikä kykene... :ashamed:
 
tiitu87 , Kyllä ne oireet vielä ehtii tulla :) Mullakin tuli vasta tällä viikolla pikkuhiljaa ja nyt niin järkyttävä olo :x Mut mullakin oli alussa sellainen olo et ollaankohan tässä raskaana ollenkaan ku ei ollu minkäänlaisia tuntemuksia. Tein varmaan miljoona testiä ennen ku uskoin

Jaksamista kaikille vuodoista kärsiville. Itellä ollu melkein koko ajan jotain pientä vuotoa, mut ekassa ultrassa lääkäri sanoi et on ihan normaalia ja et ultrassakin näkyi et oli vuotoa. Mut stressaa se!

Omasta navasta.. olo ihan kauhee eilen ja tänään. En saanu oikein yöllä nukuttua ku oli vielä päänsärkyä ja sit ku aamuyöstä pääkipu helpotti niin alko huono olo. Ei huvittas tehdä yhtään mitään ku on niin veto poissa. Ärsyttää ku 11 päivän aikana on vaan tää päivä vapaa ja muut töitä. Tuntuu etten oikeesti jaksa tehdä taas viisi päivää putkeen et pääsisin vapaalle! Tissit oli kans yöllä niin kipeet et heräsin siihen et olin kääntäny kylkee ja sit koooski! Pitäis alkaa laittaa ruokaa mut ku ei yksinkertaisesti maistu mikään :/ No toivotaan et tää ois merkki siitä et vattassa olis kaikki ok :) Pääsis sit kertoo sukulaisille! :heart:

Ja tänään poksahti viikko 6 käyntiin!
 
Valdemaria..no vilkas on munkin poika mut luotan et pysyy sit aloillaan sen minkä tarvii :D Oon sen verran pihi et en viiti enää siinä kohtaa ostaa tuplia kun on kuiteskin jo niin iso,eikä keltään saa käytettynäkään...kaverin mukula pärjäs hyvin sillä laudalla niin kai mekin sit. Tietty jos semmoset jostain sais niin hepottaishan se varmaan kulkua pidemmillä matkoilla=) Juu,ja kotkasta ollaan...koko ikä eletty,välillä asuin muualla mut nyt taas kotikonnuilla B)

 
Harakanhattu Sun mies on kyllä sanonut ihanasti =) Ja se on vielä niin totta!
Jemppi Jaksuja pahanolon kanssa! Kuulostaa niin tutulta, joskin nyt pari päivää mennyt paremmin.
Oireettomat älkää huoliko. Kyllä ne oireet sieltä tulee ja kyllä tuollainen rintojen arkuus ja väsymys on ihan selviä merkkejä. Mulla oli viikkoja 7+ ennenkuin alkoi laatta lentää :hug:
Valdemaria ja Repa Meidän esikoinen tyttö on syntynyt 2008 kesäkuussa, joten samoissa ollaan lasten kanssa :) Mä kyllä ajattelin ostaa sisarusrattaat kun meillä on koira jota lenkitän päivittäin niin en tiedä kuinka tuo tyttö jaksais seisomalaudalla. Ja ilm. ne ei oo niin tarkoitettukaan lenkkeilyyn? En tiedä tarkemmin mut jokatapauksessa aion satsata emmaljungan tupliin.
Huuhaatesti veikkais meille poikaa ja aika samoilla linjoilla oon. Testi pitää paikkansa tytön kohdalla =)
Aurinkoista loppukesää kaikille! Kohta on elokuu ja enää 7kk odotettavaa!
T:yxäiti ja toukka 8+6
 
Miten te tota laskuria ootte käyttäneet..? Mulla kun synttärit keväällä niin en ole noihin hedelmoittymis päivin ehtinyt vielä täyttää sen vuoden ikää,eli jos hedelmoittyminen tapahtunut esim helmikuussa 2008 ja täytän huhtikuussa 2008 esim 20v niin laitanko äidin hedelmoittymis ajan iäksi 19 vai kakskymmentä...? :LOL:
 
Mulla ainoita raskaus oireita on turvonneet rinnat ja ehkä olen hiukan väsyneempi. Outoa sinänsä kun on kolme raskautta oksentanut reilusti ja nyt ehkä pientä ällötystä jos sitäkään. No onneksi on ultra, että näkee onko tuolla elämää.
Meillä piti tuo huuhaa testi nuorimman kohdalla paikkansa saa nähdä pitääkö tässä kun mulla on tyttö olo ja tyttöä veikkasi.
No ihan sama kumpi tulee kunhan jää henkiin.
Cinnamo ja lillukka 8+3
 
Huomenta!
Teinpä tänä aamuna (loman kunniaks vissiin) poikkeuksen ja heräsin jo ennen viittä..no pikku emäntä avitti asiassa (nukkuu nyt sitten ihanasti tuhisten). Herätyskello olisi soinut vielä tälle aamulle muutenkin. Nälkä ajoi pois sängystä sitten hyvissä ajoin.
Tein sitten joutessani tuon huuhaatestin minäkin. Poikaahan se povas. Huomenna on sitten se odotettu ultra!
Aamulla käväsin vaakalla ja kyllä oli silmät päästä lentää. Nytkö se jo alkoi! Onko muilla paino miten noussut? Lenkille ei ole yksin kertaisesti jaksanut lähteä enää töiden jälkeen. On tuo työpaikka jo koko aikaista juoksentelemista kuumuudessa. No jospa nyt lomalla yrittäis...
Pitää kai se nyt lähteä ajelemaan asioille. Aurinkoista uutta viikkoa kaikille! :)
Miiru80, rv7+1
 
reilun tunnin kuluttua lähdetään ekaan neuvolaan :heart: Ootan ihan innolla. ja en oo siis innostumisen takia hereillä, vaan heräsin viideltä vessaan ja ette arvaa: sehän laukas sen, että alko kiertämään ja oksensin :x Tuntuu etten voi ees sängystä enää nousta ilman, että oksennus lentää heti. Onneks nää oksennus kerrat on jääny siihen n. 3 kertaan päivässä (tosin ilman mitään aamu, päivä tai ilta -rajoituksia).. Mutta kyllä ne kolmekin kertaa vie voimat, kun siinä välissä kiertää..... :attn: No, kai alan tässä rauhassa laittautumaan sinne neuvolaan. Kohta herättämään mies ja sitten mennään :heart:
 
Huomenta!

Miiru en oo ees uskaltanut käydä vaa'alla kun tiedän ihan varmana et kiloja on tullut jo tosi monta kun on pakko syödä koko ajan ja myös yöllä oon taas joutunut syömään kun oon havahtunut unesta niin heti iskee hirveä oksu olo :x

huuhaatestisti mä en oo tehnyt sitä kenenkään kohdalla niin ei mitään tietoa mitä se ois kertonut.

oireettomuus mulla oli noiden poikien odotukset lähes kokonaan oireettomia, esikoisen aikaan oli vaan kaurapuuronhajua kohtaan kauhea ällötys enkä voinut syödä punaista lihaa ja nuoremmalla oli iltaisin kuvotusta jonka taltutin pakastevadelmilla ja mehujäätelöillä, lihaa en pystynyt silloinkaan syömään.Mut kummassakin oireet alkoi vasta 8.raskausviikolla.

(.) mulla masu jo pömpöttää ja mä ainakin luulen et naapurit on jo vilkuillut tuota vaikka oon koittanut pitää hieman löysempiä paitoja.
Vuoto on ainakin toistaiseksi loppunut et jos se tosiaan oli vaan jotain vaaratonta.
Mies on kertonut jo pojille ja eilen mun juuri kolme vuotta täyttänyt kyseli et "äiti miten se pääsee masuun kun äidin masu on kiinni?"Mä olin niinku et mitä?"mikä pääsee masuun?" "Miten vauva pääsee masuun kun äidin masu on kiinni?" Tosi ihania kysymyksiä:)En ois uskonut että se hoksaa jo tuollaisia.Kai mun täytyy käydä kirjastosta lainaamassa aiheeseenn liittyvää kirjallisuutta ja alkaa sillälailla purkaa tätä asiaa.
Mä nukuin taas viime yönä tosi huonosti, oon nyt monta yötä herännyt aina yhden aikaan vessaan ja syömään ja tänä aamuna heräsin vielä miehen kelloon neljältä ja nuorempaan lapseen joka ois halunnut ihan rättiväsyneenä nousta ylös kello kuus, mut sanoin sille et nyt on yö nyt nukutaan ja se nukahtikin heti, mut itse en enään saanut unta vaan torkun tuossa sängyllä.
Mulla on huomenna neuvola, täytyuy etsiä nuoremman äitiykortti mukaan kun se kuulemma pitää olla:)

Nyt täytyy mennä lämmittämään puuroa ja taas syömään :D

Metsätähti ja pienenpieni 8+5
 
Huomenta :) Kovasti on tullut taas tekstiä mun viikonlopputauon aikana. Lueskelin kaiken läpi, mutta en jaksa kaikkeen kommentoida :p Tyydyn siis vaan yhteisesti toivottamaan kaikille hyviä vointeja ja jaksamista <3

Jemppi:
Kerrotkos sitten, mimmonen eka neuvola oli? Meillä viikon päästä se edessä ja olis kiva vähän tietää, että mitä kaikkea siellä kysellään. Mikä neuvola teillä olikaan?

Viikonlopusta selvitty! Nyt hyvin väsynyt, mutta hyvin onnellinen olo. Meillä oli siis lauantaina avioliiton siunaustilaisuus kirkossa, sen jälkeen kahvitilaisuus sukulaisille ja sitten iltajuhlat kavereille. Huh!
Paljastuttiin mun enon naisystävällekin..
Kaveri oli ostanu meille häälahjaks lahjakortin lastentarvikeliikkeeseen, mutta laittanut sen visusti kirjekuoreen, ettei uteliaat silmät sitä bongais. Tää enon naisystävä oli sitten kuitenkin avannu kaikki kirjekuoretkin ja kattonu ne :eek: Mitä?! Noh, joka tapauksessa, arvashan se sitten ja mun äiti lopulta sit paljasti asian sille ja enolle. Harmittaa vähän, kun tää salaisuus riistäytyy käsistä ja itteä pelottaa edelleenkin vielä tosi paljon, että jos kaikki ei olekaan niinku pitäis..

Viikonloppuna oli taas lähes jatkuvaa kuvotusta, perjantaina pahin. Kävelin kaupungilla, kampaajalle olin menossa, niin koko ajan tuli semmonen oksennusrefleksi. Ois pitäny vaan oksentaa johonki, mutta en kehannu mihinkään tien viereen oksentaa.. Kampaajalle sit pahoittelin huonoa oloa ja join jaffaa, niin sehän tietty sit arvas kans :p

Ois vielä tämä viikko lomaa.. Pitäis kotona siivoilla sen kunniaks :D Käydä kaikki kaapit taas läpi ja siivoilla niin, että ois taas helppo sit työpäivien jälkeen vähäsen vaan siivoilla. Miehellähän alkaa kyllä tämän viikon jälkeen loma, mutta siitä ei ole lomalla siivoamaan kyllä yhtään :D

Onko teillä kokemuksia siitä, että pienet lapset vaistois raskauden? Miehen serkku 5v seuras häissä mua koko ajan joka paikkaan (tekee sitä siis useinkin kyllä), mut sit aina ku oltiin paikallaan, niin se silitteli mun mahaa :eek:

Hmm.. Jospa tästä sit valmistautuis taas jonkunnäkösen aamupalan alaspakottamiseen.. :) ->

Hali87 + pikkunen 6+5 <3
 
Alkuperäinen kirjoittaja solmussa:
Miten te tota laskuria ootte käyttäneet..? Mulla kun synttärit keväällä niin en ole noihin hedelmoittymis päivin ehtinyt vielä täyttää sen vuoden ikää,eli jos hedelmoittyminen tapahtunut esim helmikuussa 2008 ja täytän huhtikuussa 2008 esim 20v niin laitanko äidin hedelmoittymis ajan iäksi 19 vai kakskymmentä...? :LOL:

Elikkä se 19 on se oikea, koska et sillä hetkellä ole vielä täyttänyt 20 v. :)
 
Pikaiset tsempin toivotukset ennen töihin lähtöä ultrailijoille! Täällä kuvottaa ja ellottaa ja mietin et miten ihmeessä jaksan tänään 8,5 tuntia töissä :x Eilen oli tooosi huono olo mut onneks kaikki pysy sisässä. Vanhemmat oli käymässä, lähinnä talon maalaus talkoissa, niin äiti sit kysäs et oonko raskaana ku pyörittelin ruokaa lautasella :D Yritin sit selittää et migreeni ja oksettaa siks mut äitee vaan hymeksi ja alko kertoo omia raskausjuttuja. Eli eiköhän aavista jotain ku oon vähä pyöristynykin!

Eilen nukuin KAHDEN tunnin päikkärit!! Oli miljoona kertaa parempi olo ku heräsin ja jaksoin jopa siivota, imuroida, luututa lattiat, pestä pyykkiä jne jne ja yhdentoista aikaan illalla paistoin vielä lettuja :D

Mulla toi huono olo on eniten herätessä ja kokeilin nyt et varasin sängyn viereen suolakeksejä. No heräsin taas järkyttävään huonoon oloon ja söin sit niitä suolakeksejä niin aika äkkiä sit helpotti. Jos lasken mahan tyhjäks niin sit oksennan! Huono olo ei häviä kokonaan mut helpottuu sen verran et pysyy järissään ja jotenkuten toimimaan :LOL:

Täällä vielä neljä yötä ultraan, toivottavasti menis äkkiä aika!!

LM & pirpana 6+1
 
Huomenta kaikille! Ihanan paljon tullut uusia kirjoituksia, niitä on kiva lueskella. Itse ehdin liian harvoin tänne kirjoittelemaan, kun koko ajan pitää olla menossa =) Eka neuvola oli viime keskiviikkona ja siellä käytiin läpi ihan perusjutut, kun on ensimmäinen raskaus kyseessä.

LA on neuvolan laskurin mukaan 10.3. ja Kättäriin päädyttiin!

Nyt sitten odotellaan aikaa ekaan ultraan, joka menee tuonne elokuun puoleen väliin. Sitä jo kovasti miehen kanssa odotellaan, koska siinä se varmasti vielä eri tavalla konkretisoituu. Ja toki jännittää, että onko siellä kaikki hyvin ja pikkuinen vielä mukana!

Olo on ollut muuten ihan ok, mutta viime viikon torstaina pyörryin aamulla kaksi kertaa töissä! Ihan yllättäen musteni silmissä, mutta onneksi ehdin kyykkyyn ennen pyörtymistä etten suorilta jaloilta kaatunut :eek: Se säikäytti, vaikka ei ole sen jälkeen ollut vastaavaa... Olin syönyt hyvin aamulla, joten olisko sitten verenpaine tai hemoglobiini! Paineet olivat hyvät neuvolassa, 104/68. Kuvottava olo jatkunut myös, mutta oksentanut en ole - sitä kammoan muutenkin niiiiin paljon.

Mitäs muuta... Asuntoa olemme katselleet, koska tällä hetkellä asumme kaksiossa, joka käy aivan liian pieneksi meille kolmelle. Jo tällä hetkellä meidän kahden tavarat eivät mahdu tänne kunnolla, joten kolmioon tiemme vie. Tänään pitää päättää, otammeko kolmion, jonka saisimme. Asunto on kyllä ihana, viime vuonna rakennettu, saunallinen ja meille ideaalilla sijainnilla. Kovasti vain houkuttelisi oman osto, kun ei viitsisi maksaa 900? muille, kun sitä voisi maksaa myös itselleen :)

Nyt pitäisi tehdä hieman opinnäytetyötä ennen töihin menoa, mutta arvatkaapa vaan, huvittaako! Ihanaa viikonalkua kaikille onnekkaille odottaville :heart:

Veepu rv7+5
 
Paaaljon tekstiä ootte taas kirjotellu :D Tosiaan viime viikol 2 päivää ilman huonoa oloa joka kyl sit laukkas takasin :D Lauantain oltiin kavereiden mökillä jos sitten 6 ihmistä lisää sai tietää ku kyseltii et ookko tupakoinnin lopettanu :D pakkohan se oli si kertoo :D ja mahaki on niin turvonnu et huhhuh.. Tänne ei muuta ku väsymystä, pahoinvointia ja tänään meen esitteleen sitä mun osa-omistusasuntoo, jopa yks siittä oli kiinnostunu :D
anteeks taas oma napaisuus :ashamed:

Murgu ja masukaveri 8+4
 
Heipuu!!!

Mä sit vihdoin uskaltauduin tänään varaamaan neuvola-ajan. Se olis nyt sit 10.8. ja eka ultra vasta 3.9. Toivottavasti kaikki menee hyvin ja pääsen tällä kertaa niissä käymään. Viimeksi piti peruutella molemmat... :(

Harakanhattu ja 6+5 :heart:
 
Hali87 Onnittelut :flower: ja toivottavasti oli teillä mukavat juhlat niinkuin kyllä kuullosti olleenkin.

Sitten täällä tais olla mukana joku ulkomailla synnyttäväkin niin olisin udellut, että missä maassa mahdat olla?

Kaikille huonoista voinneista kärsiville toivottavasti olonne pian paranee. Ja kaikki jotka olette vuotoja joutuneet kokemaan niin toivotaan niiden olevan täysin vaarattomia.

Tuon laskurin mukaan meille olisi tulossa poika. Toiveita siitä, että kumpi tulee ei ole kunhan nyt vaan tulisi.
Eilen kerrottiin asiasta minun vanhemmille ja kyllähän siitä minun äidiltä itku pääsi. Ja kuten odotettavissa oli niin isä ei sanonut oikeestaan mitään. Ei siis tarkota että olisi yhtään pahoillaan asiasta mutta sellanen tuo nyt vaan on.
Omat oireet edelleen aika vähäiset tuota väsymystä lukuunottamatta. Eilen tosin kun oltiin kaupassa niin ei ollut minusta lihatiskille valitsemaan lihoja kun alko ne ällöttämään. Ja tuossa kun kattelin youtubesta yhtä häävideota niin kovasti alko itkettämään sen jälkeen ja minä kun en yleensä mistään tuollasista ala itkettämään. Mutta oli ne vaan niin liikuttavat häät..

Mukavaa viikkoa kaikille!
minjoh 8+1 (pitäsköhän sitä jotain nimeä tuolle masuasukille keksiä..)
 
Mä oon kans miettinyt tuolle masuasukille nimeä. Esikoista odottaessa lapsen isä sanoi sitä toukaksi. Mä taas en pitänyt moisesta nimityksestä. Nyt tuli itselle ekana taas mieleen se toukka, mutta kutsun nyt vaikka ipanaksi. Hmm.. Tai en tiedä..
 
Hei vaan kaikille!

Oon ihan pihalla kaikista jutuista ku en ole kerennyt tänne kunnolla viikkoon. Veljen häät vieneet kaiken ajan , mut nyt on onneksi jo kaikki ohi! :) Häätkin meni hyvin ja ainoastaan yksi tuli kysymään, olenko raksaana! :)


Huuhaatesti:
Toinen poika olisi sen mukaan tulossa! :)

Tsemppiä kaikille vuotaville ja huonon olon kanssa painiville! :hug:

Olo on täällä vaihteleva. Välillä oon lähes oireeton ja sit välillä joudun ihan oksentamaan! Aina kun oireeton hetki koittaa, niin oon varma et ei tuolla enää oo elämää... 18.8. (12+2) mulla olisi sitten np-ultra ja sen jälkeen luulis et alkaa rauhottumaan ja uskomaan että vauva jaksaa loppuun asti. Masu alkaa pullottaa jo melko selvästi. Ei pysty enää peitteleen...

Tänään tajusin, et hitto mä oon jo viikolla 10! :) Yhtäkkii kyl hurahtaa aika! :D

Minky 9+1
 
Heippa taas.

(.)En sitten mennyt lääkäriin, on tässä kuitenki mahdollisuus että pikkuinen on saanut alkunsa myöhemmin kun ollaan ihan yrittämällä yritetty eikä ole ollut vain yhtä kertaa suojaamatonta yhdyntää. Joten nyt vaan pää rauhalliseksi ja nauttimaan tästä :)

Kuvotukseen minulla on auttanut kun hörpin tuoremehua pitkin päivää, pitää verensokerit kohdillaan mutta ei silti tarvitse pureksia mitään :D Oksettaa siis ajatus ruoan työntämisestä suuhun :$

Huuhaalaskuri piti paikkansa kuopuksen kohdalla, esikoisen kohdalla sitä en voinut laskea kun olin 17v kun aloin odottamaan :D Nyt veikkasi tyttöä, ja niin minäkin.

Tsemppia kaikille ultraan ja neuvolaan :heart:

Minulle voi siis korjata nyt tietoihin että rv6, tyttöolo ja la 22.3.2010

Pikkarainen
 
Neuvolatäti laski menkoista ja merkitsi äitiyskorttiin lasketuksi ajaksi 28.2.2010 j (saas nähdä muuttuuko np-ultrassa) ja nyt siis rv 9+1.
Verenpaine 122/75, Hemoglobiini 118 eli kaikki oli ok. Pissitestitkin oli ok. Painoa oli tullut pari kiloa nyt lisää, mutta saa kuulemma tullakin, kun oon niin hoikka. Sydänääniäkin kuunneltiin ja laite näytti lukemia 130-150, eli hyvät oli. :D

Ihanaa, nyt oon "virallisesti" raskaana ja nyt uskaltautuis ehkäpä jo kertomaan lähipiirillekin raskaudesta. =)

Ton Huuhaat-testin mukaan nyt ois tyttö tulossa. Esikoisen kohdalla tuo piti paikkansa.

Nyt oottelen vaan kutsua np-ultraan... Se ois kahden viikon kuluttua joskus.

Ihanaa päivän jatkoa kaikille!

Prinpressa & Piipiäinen 9+1
 

Yhteistyössä