Tervetuloa kaikille uusille :flower:
Annien Kiitos päivityksestä :flower:
Hali87 Paljon onnea!!! =) :flower:
Metsätähti Toivottavasti se vuoto oli jotain vaaratonta ja ohi jo! Tuntuu, että sellaista on suht monilla...
prinpressa Kiva katsella noita masukuvia
Mulla on päiviä hieman sua vähemmän, mutta mullakin on samanlaista turvotusta, varsinkin iltaisin. Ei tosin välttämättä ole samaa kuin sulla; mulla tuntuu ihan vaan johtuvan suolistosta...
Jemppi Toivottavasti sun neuvolavisiitti meni hienosti!
IntoOlivia Tosi jännää saada kuulla ultrauutiset, joo... Paljon onnea sulle ja myös
LillaMylle että kaikki on hienosti!! Mullahan se oli ja meni se varhaisultra viikko sitten.
Voimia kaikille huonovointisille ja väsymyksestä kärsiville!!! :flower: :flower: :heart: :heart:
ON: Oon päättänyt yrittää siirtää mun paluulentoa myöhäisemmäksi, jotta pääsen np-ultraan täällä Suomessa. En oikein luota, että osaavat tuon niin hyvin siellä muualla kuin täällä. Ainakin halvemmaksi tulee tehdä se täällä. Np-ajan sain 24.8. ja silloin olisi viikot 12+ menossa. Toiv pitää varhaisultran viikot paikkaansa, ettei menisi se liian myöhäiseksi.
Muuten, tuntuu kuin ne vähäiset oireet ois hävinnyt kokonaan... Tosin edelleen tulee usein nälkä ja ajoittain väsyttää, unentarve on lisääntynyt.
Niin ja, kaikille muillekin ultraa ja neuvolaa odottaville, peukkuja, jotta kaikki menee suunnitelmien mukaan!!
Minna 8+2