Huomenta!
Tämähän on niin aktiivinen ketju, että putoaa kärryiltä heti, jos ei puoleen päivään ole täällä
Hyvä, hyvä, että riittää juttua!
Ensinnäkin
kellokanervalle iso voimahali ja jaksamista!
Tervetuloa uusille!
Mötkylä: Hienoa, etten ole ainoa pohjalainen täällä
Luin kans Ilkasta siitä rempasta ja naureskelin, että kai siellä sitten jossain väliaikaisbarakissa synnytetään
Nukkumisesta: Mua väsyttää sen verran kiitettävästi, että olen saanut nukuttua oikein hyvin. Unia näen joka yö - erittäin kummallisia. Mutta se tuskin johtuu raskaudesta, sillä näen muutenkin ihan pimeitä unia, joita sitten aamulla puolituntia selitän miehelle
Kertomisesta: Olen kertonut muutamalle läheiselle ystävälle ja parille työkaverille. Mieheni on kertonyt yhdelle ystävälle. Lähinnä sellaisille, joille kertoisi muutenkin keskenmenosta, jos sellainen tulisi. Töissä ajattelin odottaa mahdollisuuksien mukaan siihen 3 kk:een. Olen niihin aikoihin jäämässä muutaman viikon lomalle, joten se olisi sitten hyvä sauma kertoa pomolle, heh. Kun tässä nyt kuitenkin ollaan niin alkuvaiheissa, ettei jaksa uskoa, että kaikki menee hyvin.
Tajusin tänään, että mulla jäi eilen Thyroxin ottamatta ja nyt on kauhea paniikki, että se on tehnyt jotain tuhoa
Annokseni on aika pieni, mutta silti...
Vointi on ok. Pientä, ohimenevää kuvotusta varsinkin silloin, kun verensokeri on matalalla. Vatsassa tuntuu välillä ja rinnat ovat vähän arat. Oksua odotellessa
Aurinkoista päivää kaikille!
Ninni-74 ja vaavi 6+1